abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108173117
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Ik gebruik hem soms ook als ik een draak tegen kom. Ik heb nog geen Dragonrend, dus ik moet hem doden met een bow. Als hij dan zo boven mij gaat vliegen, schiet ik eerst een pijl en dan become ethereal, dan voel ik niks van zijn vuur :@ eigenlijk wel mietjesachtig, maar zo heb ik minder potions nodig :D
Dragonrend heb (en ken) ik niet eens, maar wel een archer-skill > 70 daarentegen met aardig wat bijbehorende perks. De frost dragons lach ik - als Nord met 50 % cold resistance - vierkant uit, maar bij de fire dragons is het dan wel weer rennen en healen geblazen als ze je skinny ass weer eens onder je vandaan proberen te roosteren. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 20-02-2012 01:31:00 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108174868
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dragonrend heb (en ken) ik niet eens, maar wel een archer-skill > 70 daarentegen met aardig wat bijbehorende perks. De frost dragons lach ik - als Nord met 50 % cold resistance - vierkant uit, maar bij de fire dragons is het dan wel weer rennen en healen geblazen als ze je skinny ass weer eens onder je vandaan proberen te roosteren. :D
hoe ben je zo hoog gekomen :o ik ben pas 28 :P ik vind boogschieten echt moeilijk :@
pi_108175057
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:31 schreef Morgen- het volgende:

[..]

hoe ben je zo hoog gekomen :o ik ben pas 28 :P ik vind boogschieten echt moeilijk :@
Het gekke is; ik speelde in een grijs verleden Morrowind en Oblivion helemaal stuk en heb me daar nooit aan gewaagd, gewoon omdat ik ofwel een tank van een fighter of een kick-ass mage had.

Nu begon ik met een thief en dat leek me wel een beetje in lijn daarmee te liggen. In het begin level je zo snel dat alle ''opstartproblemen'' met die klasse verwaarloosbaar zijn. Fiks aantal perks in combinatie met sneak erop, en voila.

I never looked back :D
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108175217
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:10 schreef Nezhi het volgende:
Ja, mijn nightinggale bow is legendary dacht ik, of de ene ervoor. Enchanting is daarentegen wel compleet kut maar die Bow kan ik toch niet enchanten. Kan ik beter een Daedric Bow zelf maken/zoeken en die dan upgraden+enchanten?
Als je enchanting op 100 en smithing op 90 hebt kan je geloof ik de sterkste items maken in het spel. Vergeet niet vooraf nog zo'n elixer of smthing/enchanting (oid) te drinken waardoor de gemaakte items/enchants nóg meer overpowered zijn :+
Conscience do cost.
pi_108175768
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Als je enchanting op 100 en smithing op 90 hebt kan je geloof ik de sterkste items maken in het spel. Vergeet niet vooraf nog zo'n elixer of smthing/enchanting (oid) te drinken waardoor de gemaakte items/enchants nóg meer overpowered zijn :+
Op mijn level kost dat teveel perks, tijd en geld ;(
pi_108175774
Wie gaat hem sluiten? Kzit op mobiel dus dan moet een mod hem koppelen, wat pas morgen kan
pi_108175789
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')