Ik heb even moeten googlen maar dazijnmooiedingenquote:
Zijn inderdaad gave dingen, misschien dat we die in de toekomst ook daar willen en ook in de badkamer waar we geen natuurlijk licht hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik heb even moeten googlen maar dazijnmooiedingen
Verder, als ik die foto zie met dat meiske erop, ze lijkt me al niet zo hoog. Dat moet toch bloedheet worden zo net onder dat stalen dak lijkt me ...
met een lampquote:Op zondag 1 april 2012 13:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben wel benieuwd hoe je die ruimte mooi wilt gaan verlichten
Ik zat te denken aan een groot open vuurquote:
Blijft wel gewoon wit denk ik.quote:Op zondag 1 april 2012 13:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat wordt een nette ruimte op die manier
Komt er verder nog een kleur op de wanden ? Of blijft het zo ?
Ben wel benieuwd hoe je die ruimte mooi wilt gaan verlichten
Dat is wel een slimme inderdaad! Dan is wat zachter licht prettiger.quote:Op zondag 1 april 2012 17:31 schreef DeRakker. het volgende:
Ik zou met plafondverlichting rekening mee houden dat je wanneer je bijv. aan het bankdrukken bent in het licht kijkt.
Echt super irritant... na de oefening ben je verblind.
Ja of een plaat onder de verlichting dat je er niet direct inkijkt ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat is wel een slimme inderdaad!, dan is wat zachter licht prettiger.
Ja, best wel, ook hard voor gewerkt maar ben blij dat het nu bijna af is.quote:Op maandag 2 april 2012 01:31 schreef Nero22 het volgende:
Zo, dat is allemaal vrij vlug gegaan allemaal! Of niet dan? Netjes heuhrr!
er komt ook een spiegel aan de muur, tegen de wand waar je tegenaankijkt als je binnen komt.quote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik bedenk me ineens, waarom geen spiegel aan de muur? Doet de ruimte groter lijken, Maakt het wat lichter, je kan zelf zien of je houding wel goed is. Moet je wel met je lampen wat rekening houden als ge dat doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |