Mijn bod was serieus; ik moet bezuinigen dus kan helaas niet meer biedenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Je biedt iets meer dan een kwart van de vraagprijs. Ik zie in toenemende mate mensen zich op dit forumgedeelte ergeren aan dit soort biedingen. Bieden mag natuurlijk altijd, maar dit schaar ik onder beledigingen.
Laat het dan achterwegequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:19 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Mijn bod was serieus; ik moet bezuinigen dus kan helaas niet meer bieden
Ik ben blij dat jij dit zegt, ik wilde namelijk net uit de op citeren dat bieden vrij staat mits het serieuze biedingen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Je biedt iets meer dan een kwart van de vraagprijs. Ik zie in toenemende mate mensen zich op dit forumgedeelte ergeren aan dit soort biedingen. Bieden mag natuurlijk altijd, maar dit schaar ik onder beledigingen.
Haha, succesquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:42 schreef RoaRRR het volgende:
Auto die ik wel zou willen hebben maar mijn vriendin zal hem wel te groot vinden![]()
Nette auto, goede prijs.
ik ga eens ff met mijn vriendin praten
Dan ga je wat mij betreft maar bezuinigen op een ander aanbod, ik heb op deze auto ook niet bezuinigd. Als je dubbeltje eerste rang wilt zitten zijn er ook zat S40's die zich daarvoor lenen, maar dan ga je maar op Marktplaats zoekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:19 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Mijn bod was serieus; ik moet bezuinigen dus kan helaas niet meer bieden
En sowieso:quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:59 schreef IrishBastard het volgende:
Bij deze:
Biedingen onder de 1500 euro worden niet serieus genomen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |