Ohja, dat was deze auto hèquote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ligt het vestje van mijn vriendin hier nog in?
Nog even voor de duidelijkheid over die verzekering: ik betaalde 50 euro per maand, ben naar een andere wijk verhuisd en betaal nu 58, en ik heb maar twee schadevrije jaren. Zo zie je maar wat voor invloed zulke simpele dingen als de straat waarin je woont hebbenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:39 schreef CecilBDemented het volgende:
wat kost deze in de wegenbelasting?
en verzekering?
misschien heb ik wel intresse
Je biedt iets meer dan een kwart van de vraagprijs. Ik zie in toenemende mate mensen zich op dit forumgedeelte ergeren aan dit soort biedingen. Bieden mag natuurlijk altijd, maar dit schaar ik onder beledigingen.quote:
Mijn bod was serieus; ik moet bezuinigen dus kan helaas niet meer biedenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Je biedt iets meer dan een kwart van de vraagprijs. Ik zie in toenemende mate mensen zich op dit forumgedeelte ergeren aan dit soort biedingen. Bieden mag natuurlijk altijd, maar dit schaar ik onder beledigingen.
Laat het dan achterwegequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:19 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Mijn bod was serieus; ik moet bezuinigen dus kan helaas niet meer bieden
Ik ben blij dat jij dit zegt, ik wilde namelijk net uit de op citeren dat bieden vrij staat mits het serieuze biedingen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Je biedt iets meer dan een kwart van de vraagprijs. Ik zie in toenemende mate mensen zich op dit forumgedeelte ergeren aan dit soort biedingen. Bieden mag natuurlijk altijd, maar dit schaar ik onder beledigingen.
Haha, succesquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:42 schreef RoaRRR het volgende:
Auto die ik wel zou willen hebben maar mijn vriendin zal hem wel te groot vinden![]()
Nette auto, goede prijs.
ik ga eens ff met mijn vriendin praten
Dan ga je wat mij betreft maar bezuinigen op een ander aanbod, ik heb op deze auto ook niet bezuinigd. Als je dubbeltje eerste rang wilt zitten zijn er ook zat S40's die zich daarvoor lenen, maar dan ga je maar op Marktplaats zoekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:19 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Mijn bod was serieus; ik moet bezuinigen dus kan helaas niet meer bieden
En sowieso:quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:59 schreef IrishBastard het volgende:
Bij deze:
Biedingen onder de 1500 euro worden niet serieus genomen.
quote:
Volgens mij valt dat ook wel mee hoor, al eens op Independer gekeken wat hij je zou kosten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:17 schreef Warrick21 het volgende:
Nog steeds niet verkocht? Als ik 'm kon onderhouden had ik zelf gekocht. Maar ik ben.jong dus wordt hard genaaid op de verzekering.
Goedkoopste volgens Independer: ¤83 per maandquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ook wel mee hoor, al eens op Independer gekeken wat hij je zou kosten?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:11 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Nette bak en ook nog eens dichtbij! Ik ga ff overleggen
Heren, na mijn weekendje weg ben ik weer beschikbaar voor onderhandelingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik ga kijken of ik geld kan regelen! tis echt een mooie bak.
dat is goed te doen, morgen uiterlijk dinsdag hoor je meerquote:
Prima, stuur maar even een PMquote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
dat is goed te doen, morgen uiterlijk dinsdag hoor je meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |