wickie :
De bee plus heeft een betere stoeltje en onderstel, het stoeltje is uitschuifbaar en makkelijker in en uit te klappen. Bij de oudere versie had je 2 armen om de stoel aan het onderstel vast te maken en die gingen soms krom waardoor je het stoeltje niet meer goed kon krijgen. Je hebt ook bij de nieuwe versie betere en kleinere zonnekap en je kan veel meer onderdelen vervangen. Bijvoorbeeld zijn de klemmetjes om de duwstang vast te maken lam kan je ze vervangen (oude versie moet je een nieuwe onderstel).
Wel kan je met de nieuwere versie hebben dat de wielen snel gaat vibreren tijdens het lopen (shimmy) maar daarvoor kan je kosteloos ringetjes tussen het onderstel en de wiel plaatsen en daarmee wordt het probleem opgelost.
We hebben trouwens de cameleon, hij is idd redelijk groot vooral in mijn polo achterin heb ik moeite om hem goed te krijgen. Dus als ik alleen op stap ben zonder man neem ik de draagzak mee, als man mee gaat doet hij de kinderwagen achterin hem lukt het makkelijker.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.