De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, er is hier toch niemand die mijn adres weet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou voor hypothetisch geld doe ik t niet =P
anders had ik je iets gestuurd en had je verloren =p
Snel wat vreten en dan weer gaana slapen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
4 uur gaan slapen was niet slim
Het begint met een E en het eindigt op -mailquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, er is hier toch niemand die mijn adres weet.
's Avonds een grote meid, 's morgens lekker uitslapenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
4 uur gaan slapen was niet slim
Ik ga zo schaatsenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel wat vreten en dan weer gaana slapen?
Die tellen niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het begint met een E en het eindigt op -mail
Ja waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Heb er zin in! Laatste dagje denk ik
Ow shit vergeten! Wel de pizza'squote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je worstenbroodjes of moet ik die meenemen?
Mayonaise heb je toch wel hè?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow shit vergeten! Wel de pizza's
Dus als je die mee zou willen nemen? Graag! Hoef ik niet meer naar de plus
Weet niet of snarf mayo heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mayonaise heb je toch wel hè?
Om te gokken: sommige moeders die ook maar ergens lucht van krijgen zijn zo nieuwsgierig dat de laatste opmerking over een eventueel kaartje voor kerst nog niet gemaakt is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom moet je zoveel uitleggen bartje
anoniem is schouders ophalen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om te gokken: sommige moeders die ook maar ergens lucht van krijgen zijn zo nieuwsgierig dat de laatste opmerking over een eventueel kaartje voor kerst nog niet gemaakt is.
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om te gokken: sommige moeders die ook maar ergens lucht van krijgen zijn zo nieuwsgierig dat de laatste opmerking over een eventueel kaartje voor kerst nog niet gemaakt is.
Moeders zijn zo verschrikkelijk vervelend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus.
Mams wenst kleinkinderen
Mijn moeder heeft al kleinkinderen, dus daar hoef ik niet meer voor te zorgenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders zijn zo verschrikkelijk vervelend.![]()
Vooral omdat ze het iedere keer weer vragen. En zulke dingen (zoals een kaartje) gaat ze dan 25 keer herhalen, op iedere gelegenheid dat je haar ziet en het liefste als de rest van je familie er ook is.
Moeders.
Idemquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral omdat ze het iedere keer weer vragen. En zulke dingen (zoals een kaartje) gaat ze dan 25 keer herhalen, op iedere gelegenheid dat je haar ziet en het liefste als de rest van je familie er ook is.
Moeders.
Dat heet delegeren en uitbesteden, daar ben ik ook goed inquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al kleinkinderen, dus daar hoef ik niet meer voor te zorgen
Mijn moeder zegt altijd dat ze geen behoefte heeft aan kleinkinderen, maar ik geloof dat nooit zo. Ik denk dat het haar manier is van mij geen druk opleggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies dat jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder is juist blij dat ze geen kleinkinderen hoeft te verwachten. Ook best raar dat ze moeder is, aangezien ze een hekel aan kinderen heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was je een ongelukje?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mijn moeder is juist blij dat ze geen kleinkinderen hoeft te verwachten. Ook best raar dat ze moeder is, aangezien ze een hekel aan kinderen heeft.
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was je een ongelukje?
Achso. Dat vindt denk ik 90 % van de mannen ook, dus dat is niet raar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen idee. Komt vooral op neer dat ze andere kinderen vervelend vindt.
Zelf vind ik kinderen ook vervelend. Voor mij liever nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso. Dat vindt denk ik 90 % van de mannen ook, dus dat is niet raar.
Dat zegt mijn moeder ook. En het is zó niet waarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen idee. Komt vooral op neer dat ze andere kinderen vervelend vindt.
Wel vind ik dat je van allebij moet houden, anders heb je er geen recht op vind ik. Zeker een kind, maar ook een dier, verdient gewoon een goed levenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:18 schreef twi het volgende:
Ik ken maar één leuk kind, en die is van m'n zusje. Kinderen zijn alleen leuk als ze van een ander zijn. Net als honden trouwens. Wat niet wil zeggen dat kinderen hetzelfde zijn als honden. Dat zou sneu zijn voor kinderen.
Kleine baasjes lijken mij dan juist weer vet. Huilbaby's lijken me wel irritant.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf vind ik kinderen ook vervelend. Voor mij liever niet
Ik vind kinderen eigenlijk pas leuk als ze een beetje volwassen beginnen te worden
"Dan is de relatie snel voorbij.."quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Partingglass het volgende:
hahaha mijn moeder heeft nu weer hoop. Zo van maar stel nu dat je vrouw tegen komt die heel heeel graag kinderen wil. Damn shut up you woman
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Partingglass het volgende:
hahaha mijn moeder heeft nu weer hoop. Zo van maar stel nu dat je vrouw tegen komt die heel heeel graag kinderen wil. Damn shut up you woman
Dat was mijn reactie ook. Hoewel je natuurlijk nooit goed in de toekomst kunt kijken met mijn ex-vrouw was het een no-go maar misschien speelde daar nog mee dat we eigenlijk al wisten dat het gewoon niet ging werken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Dan is de relatie snel voorbij.."
ik vind kinderen eigenlijk alleen leuk tot een jaar of 6....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf vind ik kinderen ook vervelend. Voor mij liever niet
Ik vind kinderen eigenlijk pas leuk als ze een beetje volwassen beginnen te worden
Jups relatie van 13,5 jaar waarvan ruim 7 getrouwdquote:
Tot zou eerder zeggen vanaf, die afhankelijkheid in het begin blegh...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind kinderen eigenlijk alleen leuk tot een jaar of 6....
Hoe jong ben jij dan wel niet getrouwd man?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jups relatie van 13,5 jaar waarvan ruim 7 getrouwd
aan zn profiel te zien, was hij 22 toen hij trouwdequote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tot zou eerder zeggen vanaf, die afhankelijkheid in het begin blegh...
[..]
Hoe jong ben jij dan wel niet getrouwd man?
Dat is nog steeds vrij jong vind ik. Dan ben je net klaar met je opleiding of nog bezig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aan zn profiel te zien, was hij 22 toen hij trouwde(zocht eigenlijk een detective poppetje)
Hihi, tot die leeftijd zijn ze ook nog te handelen in de bus! Nouja, t/m 10 gaat ook nog net.. Daarna wordt het lastiger..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind kinderen eigenlijk alleen leuk tot een jaar of 6....
Daarom moet je denk ik sowieso al niet voor je 26ste trouwen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:11 schreef Partingglass het volgende:
Achteraf bleek dat we persoonlijk nog teveel gegroeit zijn en helaas uitelkaar.
Fixed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daarom moet je denk ik sowieso al niet voor je 26ste 30ste trouwen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daarom moet je denk ik sowieso al niet voor je 26ste trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |