trekschakelaar en dubbele trekschakelaar zijn de juiste termen. my badquote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat dacht je van de voorschriften er eens op nalezen? Wat is "een enkele opbouw met trekschakelaar"?
Daar gaat het toch niet over?quote:Op zondag 12 februari 2012 09:58 schreef blomke het volgende:
Aan een trekschakelaar monteren is toch geen probleem?
Het word toch tijd dat je baas je een cursus aanbied over de voorschriften van wat nu wel en niet kan in een badkamerquote:Op zondag 12 februari 2012 09:50 schreef Re.active het volgende:
[..]
trekschakelaar en dubbele trekschakelaar zijn de juiste termen. my bad
My bad, ik snap wat je bedoelt (ook over je baan) en de verwarring is mijn schuld. .quote:Op zondag 12 februari 2012 10:07 schreef Re.active het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over?
Het gaat over aansluiten op een verlengsnoer. Of de aansluiting op de muur dan een trekschakelaar of opbouw is, dat is ff niet relevant. (in dit geval)
Staan inderdaad buiten de badkamerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Stroom.
Als dit allemaal buiten de badkamer staat en hangt, is in principe niet verboden qua voorschriften, maar het is niet ideaal.
Nee natuurlijk niet, het wordt pas gevaarlijk als je de stekker van dat stekkerblok in een werkend stopcontact doet en vervolgens met het stekkerblok gaat douchen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Loop ik nu gevaar met mijn verlengsnoer met stekkerblok in de douchecel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |