Doe jij suiker in je thee?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:28 schreef sig000 het volgende:
Groene thee vind ik vaag spul, het kleurt gewoon niet lekker in het glas maar goed dat is mijn
mening.
tja,,,quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:28 schreef sig000 het volgende:
Groene thee vind ik vaag spul, het kleurt gewoon niet lekker in het glas maar goed dat is mijn
mening.
Flauwekul van je. Gelukkig heb je een toffe avatar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks met een laptop of hoe die andere dingen heten, kan er niet mee overweg. Zal de leeftijd wel zijnIk zit het liefst achter mijn ouwe trouwe pc
Ik denk dat Sig suiker in zijn thee doet. En dan heb je met groene thee een onwijs verziekte smaak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tja,,,doe je d'r een paar van die bessies bij... wordt het misschien rood
Mijn dochter heeft een laptop, ik vind het 10keer niks om hem te gebruiken. Misschien een kwestie van wennen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Flauwekul van je. Gelukkig heb je een toffe avatar..
Zo die dingen zijn duur, 1 kilo voor 14,98quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trouwens Staal, net als die Groene Thee
http://goji-bes.nl/Goede_redenen_om_Goji_bessen_te_eten.html
ik moet alleen nog effe uitvinden waar ik ze kan kopen
gewoon zonder suiker is het best..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat Sig suiker in zijn thee doet. En dan heb je met groene thee een onwijs verziekte smaak.
Nooit bezuinigen op je gezondheid !quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:32 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Zo die dingen zijn duur, 1 kilo voor 14,98
Ik heb er sinds kort eentje en zit meestal aan tafel ermee mét muis.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef maryen65 het volgende:
Mijn dochter heeft een laptop, ik vind het 10keer niks om hem te gebruiken. Misschien een kwestie van wennen.
Soms, honing erin vind ik ook lekker, thee met paddo's is ook leuk maar da's weer een totaal ander onderwerp.quote:
Volgens mij is ze niet van Ryan, dus dat is een vraag minderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Staal, 2 vragen : hoe oud is je dochter? Is zij ook van Ryan? En waarom noem je haar de rups
Ok dat waren er 3
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:43 schreef APK het volgende:
Ik ga echt zo slow, nogmaals:
Als ik iets gemist heb hoor ik het wel ;+
Bestaat het nog?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:43 schreef sig000 het volgende:
Het is nu toch al laat, dan wacht ik nog op semi bikkeltijd.
Ik doe meequote:
Is dat nog een beetje leuk, of krijg je slechts PVV-publiek dat vindt dat jouw gedoe op moet fucken omdat het alleen maar geld kost en niets oplevert?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werk in een Theater, bibliotheek, muziekschool en beeldende vorming gebeuren ineen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |