Nee hoor, was even wat anders aan het doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
Hey jojo
Hoe gaat het nu eigenlijk met je? Al een beetje aan het verwerken? (kutwoord)
Hoi MaJo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
Die TT
Alles goed cobra? Moet je weer werken vannacht?
Dit soort dingen hebben ook gewoon tijd nodig. Het is zo cliche als het maar zijn kan maar wel waarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nee hoor, was even wat anders aan het doen
Ach, het gaat wel. Kan niet zeggen dat het een groot feest is en er zijn zo af en toe van die momenten (ja, cliche) dat je weer eraan herinnerd wordt en dat is lang niet altijd leuk.
Ik heb altijd het "voordeel" gehad dat ik me prima kan vermaken in mijn eentje en ik heb genoeg vrienden gelukkig. En uiteraard jullie hier
Dus gewoon weekend voor jou?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi MaJo.
Nee, net klaar. Vanaf dinsdag wel weer nachtdiensten.
Dat is wel zo prettig inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb altijd het "voordeel" gehad dat ik me prima kan vermaken in mijn eentje en ik heb genoeg vrienden gelukkig. En uiteraard jullie hier
Veel mensen hangen heel erg naar hun relatie en kunnen bijna niet meer zonder de ander. Ik vind dat ook ongezond. G. en ik proberen ook zo goed mogelijk gewoon onze eigen levens te leven. Zo is hij nu de stad in met vrienden en zit ik thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig inderdaad.
Dat is ook wat ik zo raar vond aan wat LB net postte, dat anderen haar blijkbaar als zielig zien omdat ze alleen is. Alsof je geen eigen leven kunt leiden als de ander er niet is.
Nee, morgen en zondag avonddienst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus gewoon weekend voor jou?
Saffie doen?
Joecheiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, morgen en zondag avonddienst.
En een saffie? Tuurlijk!
Dat laatste is niet het geval, het zijn namelijk gezamenlijke vriendenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig inderdaad.
Dat is ook wat ik zo raar vond aan wat LB net postte, dat anderen haar blijkbaar als zielig zien omdat ze alleen is. Alsof je geen eigen leven kunt leiden als de ander er niet is.
Al denk ik eigenlijk dat die vrienden haar nu juist uitnodigen omdat ze tijd voor ze heeft omdat haar vriend er niet is.
Yuriquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom zitten alle fok!kers nou nooit bij politie dan zou nederland een waar paradijs zijn![]()
Ontvoerder glipte door vingers politie
Maar misschien vinden ze je vriend niet leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Dat laatste is niet het geval, het zijn namelijk gezamenlijke vrienden![]()
Hij praat!!??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom zitten alle fok!kers nou nooit bij politie dan zou nederland een waar paradijs zijn![]()
Ontvoerder glipte door vingers politie
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar misschien vinden ze je vriend niet leuk.
En dan heel nonchalant gewoon wat posten hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |