Nee, ik begreep het serieus verkeerd, maar ik kijk ook geen darten. Wist niet eens dat hij speelde vandaag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens niet trollen kuttroll.
Het is u vergeven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik begreep het serieus verkeerd, maar ik kijk ook geen darten. Wist niet eens dat hij speelde vandaag.
Ik PM hem zo wel even.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
Was die Barney niet vreemdgegaan? En was die spannende tape niet op internet ergens te zien?
ik ben ook dikquote:
Bij ons in Twente betekent dat je dan dronken bent. Wat ben je nou, echt dik of dronken?quote:
dronkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij ons in Twente betekent dat je dan dronken bent. Wat ben je nou, echt dik of dronken?
Did you do?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een mooie voetbalavond
Nu slapen, helemaal naar de tyfus
Ik niet hoor. Gisteren van 06:00 tot 14:00 en van 22:30 tot vanmorgen 06:00, ben dus best kapotquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie werkt er nou op de vrijdagavond?
In 2012 heeft de media de Elfstedentocht voor mij verpest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe eens kalm, het is bijna lente.
Little bit true...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In 2012 heeft de media de Elfstedentocht voor mij verpest.
Elfstedentocht4lf.
11-stedentocht zuigt ook zonder media.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In 2012 heeft de media de Elfstedentocht voor mij verpest.
Elfstedentocht4lf.
Als alle mannen zo makkelijk waren....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het noooooit meer doen.
Als alle vrouwen zo goedgelovig waren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als alle mannen zo makkelijk waren....
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als alle vrouwen zo goedgelovig waren.
Oh wacht...
Wie heeft deze ontworpen eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wil je die kroket bij je houden?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thanks voor de intro, maar ik was er al.
Zeker een dikke mod.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie heeft deze ontworpen eigenlijk?
Ik blijf wel de oppermod van VBL, dat weet je he?quote:
Denk je?quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Zeker een dikke mod.
[..]
Ik blijf wel de oppermod van VBL, dat weet je he?
Uit mijn duim.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Om het goed te maken leert Ali B je een tosti maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:43 schreef DonRaja het volgende:
Mijn tv heeft het zojuist begeven. Ik ben extra verdrietig want het laatste hoofd dat ik erop zag was van Ali B.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:43 schreef DonRaja het volgende:
Mijn tv heeft het zojuist begeven. Ik ben extra verdrietig want het laatste hoofd dat ik erop zag was van Ali B.
Aan het (over)werken en studerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Morpheus, waar was je de laatste tijd?
Ik klik het niet aan, straks sterft mijn bb eenzelfde marteldood.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om het goed te maken leert Ali B je een tosti maken.
Usenetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Fucking hell, dat utorrent programma gaat constant bij opstarten naar een normale downloadsnelheid van 1 mbps naar 9 kbIemand?
Aha. Goed bezig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aan het (over)werken en studeren
quote:
Mja op zich wel maar zo druk dat ik gewoon geen tijd had om ff te FOK!ken. Gelukkig nu wat rustiger. Op naar een mooie competitie ontknoping met Feyenoordquote:
Ja, nooit echt de tijd en moeite ervoor gedaan om me daarin te verdiepen. Dan moet ik toch dokken enzulks? Zo een downloader ben ik nou ook weer niet. Serietje op zijn tijd, wat albums. Gaat prima met torrents.quote:
Yup. meestal tussen de 5 en 10 euro p.m. voor de newsserverquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nooit echt de tijd en moeite ervoor gedaan om me daarin te verdiepen. Dan moet ik toch dokken enzulks? Zo een downloader ben ik nou ook weer niet. Serietje op zijn tijd, wat albums. Gaat prima met torrents.
Ja, voor goede snelheid en retentie wel. Ik heb een abo met 2 vrienden, betaal 25 euro p.j.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nooit echt de tijd en moeite ervoor gedaan om me daarin te verdiepen. Dan moet ik toch dokken enzulks? Zo een downloader ben ik nou ook weer niet. Serietje op zijn tijd, wat albums. Gaat prima met torrents.
Het is wel handig, vrijwel alle muziek gratis te beluisteren (met reclame) of zonder reclame en ongelimiteerd door te betalenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
Ja, dat is het me ook weer niet waard. Meeste wat ik wil kan ik wel downen.
Dat spotify lijkt me dan wel weer tof. Maar dat is puur om het gebruiksgemak. Of is dat een afrader?
Zit bij grooveshark, onbeperkt, geen reclame en gratisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is wel handig, vrijwel alle muziek gratis te beluisteren (met reclame) of zonder reclamen en ongelimiteerd door te betalen
Alleen het is niet van 'jouw' zeg maar.
Hoe groot is de muziekbibliotheek?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:55 schreef eight het volgende:
[..]
Zit bij grooveshark, onbeperkt, geen reclame en gratis
Hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
Zit bij UPC.
Moet die zooi toch allemaal regelen als ik een nieuwe laptop ga kopen. Zo'n 30 strepen verticaal over m'n scherm en de n doet het al een tijdje niet. Dus die staat nu onder mn ctrl-v, zo ongeveer de meest voorkomende letter in het nederlands
Ik kan vrijwel alles vinden maar of het groter is dan spotify weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe groot is de muziekbibliotheek?
Vrij frustrerend. Helemaal als je dan op een andere computer zit waar de n het wel doet en je uit automatisme ctrl-v intoetstquote:
Ik ben gister weggeweest en ga morgenavond weer cl's nakken in Brussel. 3 avonden op rij trek ik echt niet meer...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
Jup. Vaste stapavond en ik zit aan de keelpastilles en thee.
Het leven is een hoer. Achja, een keer een weekend rustig aan doen kan geen kwaad.
Cl = cuba libre, wat bedoel jij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
cl's nakken? Wat is er met mis met het woord punt of lijn?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
cl's nakken? Wat is er met mis met het woord punt of lijn?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cl = cuba libre, wat bedoel jij?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heerlijk ! die treurige Twente kopjes, Feyenoord gaat weer meedoen !
Heerlijk die virussen ook ertussen. Lekker man.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft niets met torrents te maken. Op nieuwsgroepen heb je ook virussenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk die virussen ook ertussen. Lekker man.
Gesloten torrentsites zijn vaak veiliger als usenet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk die virussen ook ertussen. Lekker man.
Ging er vanuit dat Caland sites als piratebay gebruikt. Hij zegt er niet voor te betalen. Gebruik zelf torrentday. Ideaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:41 schreef eight het volgende:
[..]
Gesloten torrentsites zijn vaak veiliger als usenet.
Op die gesloten sites hoef je ook niet altijd te betalen. Ik gebruik tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar de nieuwsgroepen, ik werd gek van het ratio seeden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat Caland sites als piratebay gebruikt. Hij zegt er niet voor te betalen. Gebruik zelf torrentday. Ideaal.
Hmm dat seeden heeft iemand anders voor me gedaan, maar hij heeft eerst wel iets van 2 TB moeten uploaden voordat hij überhaupt mocht downloaden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:45 schreef eight het volgende:
[..]
Op die gesloten sites hoef je ook niet altijd te betalen. Ik gebruik tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar de nieuwsgroepen, ik werd gek van het ratio seeden.
2 TB is nogal wat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm dat seeden heeft iemand anders voor me gedaan, maar hij heeft eerst wel iets van 2 TB moeten uploaden voordat hij überhaupt mocht downloaden.
Geen idee wat dat is? Kan gewoon alles downloaden totdat die upload/download ratio weer gehaald is. Kan geloof ik nog meer dan 5 TB downloaden voor 't zover is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:49 schreef eight het volgende:
[..]
2 TB is nogal wat.
Maar je hebt nu wel een leechaccount?
Ga Minecraft spelenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
Ik verveel me echt hard man, godverdomme
Ga maar breaking bad kijken ofzo, dik 3 seizoenen in een week gezien. Bazenseriequote:
Ik verveel me al 3 weken, sinds ik mijn enkelbanden heb gescheurdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
Ik verveel me echt hard man, godverdomme
Die is zeker geniaalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar breaking bad kijken ofzo, dik 3 seizoenen in een week gezien. Bazenserie
Dit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar breaking bad kijken ofzo, dik 3 seizoenen in een week gezien. Bazenserie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |