abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:28:58 #101
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108131418
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Laten we het maar over Laura hebben. Speculeren over een lid van de koninklijke familie is nu ongepast.

Ik denk dat Laura behalve bij de Hiswa volgende maand niet veel meer in de publiciteit zal komen, precies zoals zij zelf verkiest. Laura heeft de reis voor niemand anders dan zichzelf gemaakt.
Precies zij heeft de reis alleen voor zichzelf gemaakt, nou ja ook voor Dick natuurlijk. Hetzelfde dat ze liever geen publiciteit wil. Behalve als het haar straks weer uit komt, en ze weer geld nodig heeft. Dan is die reis opeens wel weer een wereldrecord en wil ze wel weer opeens media aandacht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108131644
quote:
Laten we het maar over Laura hebben. Speculeren over een lid van de koninklijke familie is nu ongepast.
Je begon er zelf over. Alleen dat al je aannames over de prins (niet ex-prins) fout waren.
quote:
Ik denk dat Laura behalve bij de Hiswa volgende maand niet veel meer in de publiciteit zal komen, precies zoals zij zelf verkiest. Laura heeft de reis voor niemand anders dan zichzelf gemaakt.
Als ze geen publiciteit meer wil, waarom schrijft ze dan nog dat boek? En waarom komt er nog een film? Ik bedoel, als ze geen publiciteit wil, kan ze dat toch lekker achterwege laten? Publiciteit komt zeker met dat boek en die film. Terwijl ze dat niet wil.
Oh wacht, geld he! Echt hoor, het verhaaltje wordt oud.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_108160781
quote:

Laura heeft de reis voor niemand anders dan zichzelf gemaakt.
Dan is het ook niet erg dat ze niet bij P&W of anderszins in het nieuws komt.
  zondag 19 februari 2012 @ 22:06:29 #104
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_108167113
We zullen het zien wanneer ze klaar is met haar boek. Voor zover ik het hier heb kunnen volgen hebben de meesten het eerste boek over/van Laura niet gelezen maar hadden er wel een oordeel over. Als je er een een oordeel over wilt geven en het niet wilt of kunt kopen ga dan naar de bibliotheek zodat je er ook echt iets over kunt zeggen.
Een paar dagen voor de HISWA komt Laura naar Nederland en de meeste watersporters die wij kennen vinden dat erg leuk net als verleden jaar.
Zijn er hier mensen die naar de HISWA gaan?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
  zondag 19 februari 2012 @ 22:08:32 #105
354322 Tide
pi_108167228
IK!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
  zondag 19 februari 2012 @ 22:10:57 #106
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_108167373
Ik ga niet naar de HISWA en ik zal het boek ook niet kopen. Als het ooit in de bibliotheek komt, ga ik het misschien wel lenen. Het komende boek dan, het boek van Oma Dekker laat ik aan me voorbijgaan.

En als ik in de recensies lees dat haar nieuwe boek ook met name gaat teruggrijpen naar haar frustratie met Nederland, dan laat ik die ook aan me voorbijgaan. Ik hoop echt dat ze in staat zal zijn om dat achter zich te laten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_108168012
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef Tide het volgende:
Ik niet.
En als ik de boeken zie in de bibliotheek zal ik ze waarschijnlijk wel gaan lezen. Ik zal ze zeker niet kopen. Ik heb oma's boek niet in de Centrale Bibliotheek van Amsterdam zien liggen trouwens. Toegegeven, ik heb er ook niet echt naar gezocht.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 19 februari 2012 @ 22:49:52 #108
354322 Tide
pi_108169645
Nou ik/wij schaffen het boek wel aan en houden jullie t.z.t. op de hoogte :)
pi_108169731
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:49 schreef Tide het volgende:
Nou ik/wij schaffen het boek wel aan en houden jullie t.z.t. op de hoogte :)
Deal, we wachten op een recensie ;)
  zondag 19 februari 2012 @ 22:52:54 #110
354322 Tide
pi_108169796
Enne we gaan ook naar de HISWA. Dat doen we al jaren (ik van kinds af aan) en dat is echt heel leuk om een keer naar toe te gaan als je watersport leuk vind!
  zondag 19 februari 2012 @ 22:56:19 #111
354322 Tide
pi_108169958
Grrr ik heb een nieuwe pc en kan op de een of andere manier niet quoten ;( maar een recensie krijg je Spijkerbroek! :)
pi_108178774
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef Tide het volgende:
We zullen het zien wanneer ze klaar is met haar boek. Voor zover ik het hier heb kunnen volgen hebben de meesten het eerste boek over/van Laura niet gelezen maar hadden er wel een oordeel over. Als je er een een oordeel over wilt geven en het niet wilt of kunt kopen ga dan naar de bibliotheek zodat je er ook echt iets over kunt zeggen.
Een paar dagen voor de HISWA komt Laura naar Nederland en de meeste watersporters die wij kennen vinden dat erg leuk net als verleden jaar.
Ik weet niet of de bieb het zal inkopen.. maar ik ben zeker benieuwd naar je recensie :)
En je verhaal over Laura in het echt bij de HISWA, natuurlijk.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:36:49 #113
37150 livelink
pi_108178872
Ik heb net even gechecked en in de regiobibliotheek van Zuid Oost Utrecht hebben ze (tot mijn verbazing overigens) vele exemplaren van het eerste boek in huis. Dus haar volgende boek zal zeker wel ingekocht worden.
pi_108179461
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:36 schreef livelink het volgende:
Ik heb net even gechecked en in de regiobibliotheek van Zuid Oost Utrecht hebben ze (tot mijn verbazing overigens) vele exemplaren van het eerste boek in huis. Dus haar volgende boek zal zeker wel ingekocht worden.
Nou het eerste boek is nogal geflopt, toch?
Ik denk dat ze mss. dachten dat het een populair boekje onder de jeugd zou worden, ofzo.

Het kan best zijn dat ze het volgende boek ook aanschaffen, maar veel zal afhangen van hoe vaak het eerste werd uitgeleend.
  maandag 20 februari 2012 @ 14:15:47 #115
37150 livelink
pi_108185667
Van de 27 (!) aanwezige exmplaren zijn er op dit moment 4 uitgeleend. Ach, misschien ga ik het voor de lol toch even lenen vanmiddag.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 14:17:13 #116
137949 Disana
pi_108185712
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef livelink het volgende:
Van de 27 (!) aanwezige exmplaren zijn er op dit moment 4 uitgeleend. Ach, misschien ga ik het voor de lol toch even lenen vanmiddag.
27 exemplaren landelijk of echt bij die ene bibliotheek?
  maandag 20 februari 2012 @ 14:19:23 #117
37150 livelink
pi_108185782
Het is een regiobibliotheek en dan de regio Zuid-Oost Utrecht. Dus dan praat je over het gebied tussen Utrecht en Amersfoort ongeveer. In de centrale bibliotheek van Utrecht zelf zijn 3 exemplaren aanwezig.
pi_108185812
van oba.nl:
CENTRALE BIBLIOTHEEK : 6e etage 323.4-DEKK1 of meer exemplaren aanwezig
Ze hebben 'm dus kennelijk toch hier.
Binnenkort maar eens even lezen daar, met uitzicht op het Oosterdok.
De centrale bibliotheek in Amsterdam is echt geweldig.. ik hou van dat gebouw :P
pi_108186351
pi_108186512
Zeilmeisje wie? Anoniem alweer.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 15:06:02 #121
137949 Disana
pi_108187689
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:19 schreef livelink het volgende:
Het is een regiobibliotheek en dan de regio Zuid-Oost Utrecht. Dus dan praat je over het gebied tussen Utrecht en Amersfoort ongeveer. In de centrale bibliotheek van Utrecht zelf zijn 3 exemplaren aanwezig.
Oké ik dacht al zoiets. Een enkele bibliotheek heeft geen belang bij zoveel exemplaren :D

Ik ga overigens niets lezen en vorm desondanks wel een oordeel op basis van eventuele kritieken. Ik ben gewend aan goede boeken en trek dat kinderlijke gebabbel van oma en kleindochter niet.
pi_108203059
quote:
Verbazend dat dit in heel Nederland ineens wereldnieuws is, alsof het terugtreden van Cohen niet voor genoeg vulling zorgt.
Hoe dan ook, dit boek ga ik absoluut kopen en mijn toekomstige kinderen ga ik hieruit opvoeden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 20 februari 2012 @ 21:30:42 #123
37150 livelink
pi_108204711
Ach ja, het is weer eens wat anders dan dr. Spock :P
pi_108204865
pi_108204960
quote:
Had je dan iets anders verwacht van powned, of all places?
pi_108220458
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Verbazend dat dit in heel Nederland ineens wereldnieuws is, alsof het terugtreden van Cohen niet voor genoeg vulling zorgt.
Hoe dan ook, dit boek ga ik absoluut kopen en mijn toekomstige kinderen ga ik hieruit opvoeden.
Oh je hebt nog geen kinderen?
pi_108220572
quote:
Die foto! :o

Ik ben niet aandachtsgeil hoor! Kijk mijn tieten eens! _O-
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:25:39 #128
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_108221031
"Ik werd wakker en zag alleen maar zee... en dat 300 pagina's lang :') " _O-
"Niet helemáál in mijn uppie op de guppy" :D
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 13:12:09 #129
137949 Disana
pi_108222404
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Had je dan iets anders verwacht van powned, of all places?
Over opportunisme gesproken. Altijd hooghartig beweren dat je niet van media-aandacht gediend bent, maar dan wel voor zo'n pauperomroep in een tietenpose gaan liggen.
pi_108222663
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:12 schreef Disana het volgende:
Over opportunisme gesproken. Altijd hooghartig beweren dat je niet van media-aandacht gediend bent, maar dan wel voor zo'n pauperomroep in een tietenpose gaan liggen.
We weten niet of die foto speciaal voor en door powned gemaakt is he.
Wat we wel weten, is dat ze door een professionele fotograaf (dit is geen vakantiekiekje) op een dergelijke manier is gaan liggen. En onwetendheid ("oh? vallen mijn tieten er bijna uit als ik een laaggesneden topje aan heb? Als ik dat geweten had, had ik het niet gedaan!") kunnen we uitsluiten: iedere meid weet dit, alvanaf het moment dat ze beginnen te groeien. Ze kan door de fotograaf aangespoord zijn, maar wist wel degelijk wat ze deed. Slim: sex sells.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 13:26:06 #131
137949 Disana
pi_108222774
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

We weten niet of die foto speciaal voor en door powned gemaakt is he.
Wat we wel weten, is dat ze door een professionele fotograaf (dit is geen vakantiekiekje) op een dergelijke manier is gaan liggen. En onwetendheid ("oh? vallen mijn tieten er bijna uit als ik een laaggesneden topje aan heb? Als ik dat geweten had, had ik het niet gedaan!") kunnen we uitsluiten: iedere meid weet dit, alvanaf het moment dat ze beginnen te groeien. Ze kan door de fotograaf aangespoord zijn, maar wist wel degelijk wat ze deed. Slim: sex sells.
Het is ook niet interessant of deze foto speciaal voor PowNews is gemaakt. Feit is dat hij is gemaakt en dat PowNews hem mocht gebruiken. Zelf denk ik dat die Gerard van Erp hier ook wel eens een beetje de hand in zou kunnen hebben; zo keurig kwam die man niet op mij over.

Ze heeft trouwens wel erg lang vakantie.
pi_108223366
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is ook niet interessant of deze foto speciaal voor PowNews is gemaakt. Feit is dat hij is gemaakt en dat PowNews hem mocht gebruiken. Zelf denk ik dat die Gerard van Erp hier ook wel eens een beetje de hand in zou kunnen hebben; zo keurig kwam die man niet op mij over.

Ze heeft trouwens wel erg lang vakantie.
Of pappie heeft hem gemaakt...
pi_108223481
TETTEN :9~
pi_108237512
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh je hebt nog geen kinderen?
helaas niet ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die foto! :o

Ik ben niet aandachtsgeil hoor! Kijk mijn tieten eens! _O-
Ik heb het idee dat die foto bewerkt is. Zo snel groeien die dingen toch niet?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:27:11 #135
37150 livelink
pi_108237811
Ze is over het geheel genomen wat dikker geworden, dacht ik. En dan groeien borsten wel aardig onevenredig mee, is mijn ervaring
pi_108238068
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb het idee dat die foto bewerkt is. Zo snel groeien die dingen toch niet?
Nee, die is niet bewerkt. Misschien qua kleuren e.d., maar verder niet.
Die foto is trouwens gemaakt door Jerry Lampen, Chief Photographer van Reuters Nederland, op 22-01-2012. Om precies te zijn om 16:03:48.
En als ik het goed kan lezen, staan rechtsboven haar hoofd nog wat woordenboeken (o.a. Duits?) in het boekenrek.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 20:43:50 #137
137949 Disana
pi_108238590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, die is niet bewerkt. Misschien qua kleuren e.d., maar verder niet.
Die foto is trouwens gemaakt door Jerry Lampen, Chief Photographer van Reuters Nederland, op 22-01-2012. Om precies te zijn om 16:03:48.
En als ik het goed kan lezen, staan rechtsboven haar hoofd nog wat woordenboeken (o.a. Duits?) in het boekenrek.
Weet jij wel zeker dat Jerry Lampen dezelfde is als Jerry Lampe? Ik heb ook zitten zoeken, maar vond van Lampen slechts voorbeelden uit het stijlboek van de NRC, dus hij kan ook fictief zijn.
pi_108238786
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef Disana het volgende:
Weet jij wel zeker dat Jerry Lampen dezelfde is als Jerry Lampe? Ik heb ook zitten zoeken, maar vond van Lampen slechts voorbeelden uit het stijlboek van de NRC, dus hij kan ook fictief zijn.
Wie is Jerry Lampe?
Als je op "jerry lampen" googelt, dan zie je genoeg links over hem staan.
Ik zie trouwens net dat hij sinds september 2011 bij het ANP werkt.
En in de EXIF van de foto staat "Jerry Lampen".
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 20:48:38 #139
137949 Disana
pi_108238875
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wie is Jerry Lampe?
Ah oké. Onder de foto op die Hyves staat Lampe zonder n, die zal er dan van af gevallen zijn. Maar toch vind ik het raar dat zo'n fotograaf zo'n type foto van een zestienjarige maakt.
pi_108239054
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Disana het volgende:
Ah oké. Onder de foto op die Hyves staat Lampe zonder n, die zal er dan van af gevallen zijn. Maar toch vind ik het raar dat zo'n fotograaf zo'n type foto van een zestienjarige maakt.
Dat heeft Babewatcher hem gevraagd te doen.
Serieus: sex sells. En dat weet zo'n fotograaf heel goed. Als het kan, stop er een stukje sexy in. En bij een zestienjarige kan dat. Of het wenselijk is, is een andere vraag natuurlijk. Maar een fotograaf wil zijn foto's verkopen.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 20:53:21 #141
137949 Disana
pi_108239143
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat heeft Babewatcher hem gevraagd te doen.
Serieus: sex sells. En dat weet zo'n fotograaf heel goed. Als het kan, stop er een stukje sexy in. En bij een zestienjarige kan dat. Of het wenselijk is, is een andere vraag natuurlijk. Maar een fotograaf wil zijn foto's verkopen.
Ik blijf nog maar even denken dat ANP- of Reutersfotografen enige principes hebben en dat dit onzalige idee uit de directe omgeving van Dekker zelf komt.
pi_108239356
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef Disana het volgende:
Ik blijf nog maar even denken dat ANP- of Reutersfotografen enige principes hebben en dat dit onzalige idee uit de directe omgeving van Dekker zelf komt.
Zoals ik al eerder zei: ze is er wel mee akkoord gegaan, en ik denk dat het gewoon een samenspel is tussen beide partijen. En het feit dat wij er al een pagina over aan het praten zijn, is wel het beste bewijs dat het werkt. "Het" zijnde: publiciteit krijgen. En negatieve publiciteit is ook publiciteit.
pi_108239655
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wie is Jerry Lampe?
Dan is die foto toch echt. Ik zie nu ook de EXIF-informatie, het lijkt mij sterk dat een fotosoeper die data ook nog bewerkt. Ik beoordeel Laura natuurlijk op haar zeilprestaties, maar voor haar populariteit is dit natuurlijk wel een geweldige foto

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei: ze is er wel mee akkoord gegaan, en ik denk dat het gewoon een samenspel is tussen beide partijen. En het feit dat wij er al een pagina over aan het praten zijn, is wel het beste bewijs dat het werkt. "Het" zijnde: publiciteit krijgen. En negatieve publiciteit is ook publiciteit.
Dit dus:
Een professionele fotograaf weet echt wel wat hij fotografeert. Laura die de mast knuffelt zorgt nauwelijks voor publiciteit. De borstjes een beetje opduwen en dan buikliggend in de camera kijkend heeft natuurlijk weinig met zeilen te maken, maar genoeg kansloze figuren die alleen hierom al een tripje naar de Hiswa maken.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:33:57 #144
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108247202
Wel grappig dat het in eerste instantie wel een fake moet zijn, want Laura doet zoiets natuurlijk niet. Als het dan niet zo blijkt te zijn, is het opeens een briljante zet om extra publiciteit te genereren. Publiciteit waarvan ze claimt niet te houden, maar dan toch dit soort dingen.

Iedereen mag op de foto gaan zoals diegene wil, geen enkel probleem. Ze is dan nog maar zestien, maar ja als zij het wil. Maar een dergelijke pose is er vaak wel een van iemand die om aandacht vraagt. Kortom het is weer het ene zeggen en het andere doen.

En verder denk ik niet dat er hierdoor geen extra figuren naar de Hiswa gaan. Die gingen toch al voor haar, zoals jij Babewatcher zelf, of in het algemeen voor de Hiswa. Denk ook wel dat er genoeg andere mooie vrouwen rondlopen (want die heb je in en om het zeilwereldje), die ook interessant zijn voor volwassenen.

Zelf zal ik niet gaan, want ik heb er niks mee. Met de Hiswa dan, mooie vrouwen is weer wat anders.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108248547
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit dus:
Een professionele fotograaf weet echt wel wat hij fotografeert. Laura die de mast knuffelt zorgt nauwelijks voor publiciteit. De borstjes een beetje opduwen en dan buikliggend in de camera kijkend heeft natuurlijk weinig met zeilen te maken, maar genoeg kansloze figuren die alleen hierom al een tripje naar de Hiswa maken.
De fotograaf maakt het ook niks uit of er 2 of 20000 mensen naar de hiswa gaan. De fotograaf wil zijn foto verkopen voor het liefst goed geld. En daarmee is voor hem de kous af.
pi_108255919
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar toch vind ik het raar dat zo'n fotograaf zo'n type foto van een zestienjarige maakt.
Waarom? Ze is niet naakt, ze verricht geen seksuele handeling.. Alleen haar decollete staat erop. Het is geen onbehoorlijke foto.
Alleen wel hypocriet.
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2012 @ 13:04:43 #147
137949 Disana
pi_108411815
Laura Dekker is writing her book with help from Bonaire author (Cruising Guide to the ABC Islands) Gerard van Erp, who has a long history of boating and manages the Plaza Resort Marina. Hopefully it can be sent to the publisher by early March. At that time Laura and Gerard will fly to Europe for the Amsterdam Boat Show and to appear on several TV-shows in Europe. In the meantime Laura is enjoying Bonaire, just as she did last year.

https://www.facebook.com/pages/Bonaire-Reporter/129991827022715

Die Van Erp lijkt haar sugar daddy geworden te zijn. Misschien verkeerd gedacht, maar dat zou ook de Lolita-foto's verklaren.
pi_108414756
Ik denk niet dat het ZO erg is, Disana. Tenminste, ik hoop het niet.
Ik ga er voorlopig van uit dat Van Erp mee wil liften op het succes van Laura en dat doet door haar dingen aan te bieden (ligplaats op Bonaire, organiseren van het geheel in st. Maarten, meeschrijven). Zoals we weten van Laura slaat ze dat soort dingen nooit af.
Die Van Erp is echt een duizendpoot he? Cabaretier, manager van het Mangrovecenter, manager van de Plaza Resort Marina, doet huwelijken, en dus ook auteur. Allemaal dingen waar hij niet zo bar veel te doen heeft, en dus tig dingen on the side kan doen (die financieel iets opbrengen natuurlijk).
En Gerard's ego zal wel een boost krijgen als hij zichzelf googelt en op o.a de aljazeera-website staat.
Beetje een rare man, als je 't mij vraagt.
pi_108416262
Is het boek dan al bijna af :D ? Dan is ze vast al onderweg begonnen. Het zou wel een goede zet zijn om het boek tijdens de Hiswa te lanceren, maar ik denk niet dat op zo'n korte termijn nog een uitgever en drukker gevonden kan worden.
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2012 @ 14:49:24 #150
137949 Disana
pi_108416552
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk niet dat het ZO erg is, Disana. Tenminste, ik hoop het niet.
Ik ga er voorlopig van uit dat Van Erp mee wil liften op het succes van Laura en dat doet door haar dingen aan te bieden (ligplaats op Bonaire, organiseren van het geheel in st. Maarten, meeschrijven). Zoals we weten van Laura slaat ze dat soort dingen nooit af.
Die Van Erp is echt een duizendpoot he? Cabaretier, manager van het Mangrovecenter, manager van de Plaza Resort Marina, doet huwelijken, en dus ook auteur. Allemaal dingen waar hij niet zo bar veel te doen heeft, en dus tig dingen on the side kan doen (die financieel iets opbrengen natuurlijk).
En Gerard's ego zal wel een boost krijgen als hij zichzelf googelt en op o.a de aljazeera-website staat.
Beetje een rare man, als je 't mij vraagt.
Een sugar daddy gaat niet over zijn beschermeling heen hè. Die heeft een ander belang, die vindt het bijvoorbeeld fijn om te kijken of om er een slaatje uit te slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')