Precies zij heeft de reis alleen voor zichzelf gemaakt, nou ja ook voor Dick natuurlijk. Hetzelfde dat ze liever geen publiciteit wil. Behalve als het haar straks weer uit komt, en ze weer geld nodig heeft. Dan is die reis opeens wel weer een wereldrecord en wil ze wel weer opeens media aandacht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Laten we het maar over Laura hebben. Speculeren over een lid van de koninklijke familie is nu ongepast.
Ik denk dat Laura behalve bij de Hiswa volgende maand niet veel meer in de publiciteit zal komen, precies zoals zij zelf verkiest. Laura heeft de reis voor niemand anders dan zichzelf gemaakt.
Je begon er zelf over. Alleen dat al je aannames over de prins (niet ex-prins) fout waren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Laten we het maar over Laura hebben. Speculeren over een lid van de koninklijke familie is nu ongepast.
Als ze geen publiciteit meer wil, waarom schrijft ze dan nog dat boek? En waarom komt er nog een film? Ik bedoel, als ze geen publiciteit wil, kan ze dat toch lekker achterwege laten? Publiciteit komt zeker met dat boek en die film. Terwijl ze dat niet wil.quote:Ik denk dat Laura behalve bij de Hiswa volgende maand niet veel meer in de publiciteit zal komen, precies zoals zij zelf verkiest. Laura heeft de reis voor niemand anders dan zichzelf gemaakt.
Dan is het ook niet erg dat ze niet bij P&W of anderszins in het nieuws komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura heeft de reis voor niemand anders dan zichzelf gemaakt.
Ik niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef Tide het volgende:
Zijn er hier mensen die naar de HISWA gaan?
Deal, we wachten op een recensiequote:Op zondag 19 februari 2012 22:49 schreef Tide het volgende:
Nou ik/wij schaffen het boek wel aan en houden jullie t.z.t. op de hoogte
Ik weet niet of de bieb het zal inkopen.. maar ik ben zeker benieuwd naar je recensiequote:Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef Tide het volgende:
We zullen het zien wanneer ze klaar is met haar boek. Voor zover ik het hier heb kunnen volgen hebben de meesten het eerste boek over/van Laura niet gelezen maar hadden er wel een oordeel over. Als je er een een oordeel over wilt geven en het niet wilt of kunt kopen ga dan naar de bibliotheek zodat je er ook echt iets over kunt zeggen.
Een paar dagen voor de HISWA komt Laura naar Nederland en de meeste watersporters die wij kennen vinden dat erg leuk net als verleden jaar.
Zijn er hier mensen die naar de HISWA gaan?
Nou het eerste boek is nogal geflopt, toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:36 schreef livelink het volgende:
Ik heb net even gechecked en in de regiobibliotheek van Zuid Oost Utrecht hebben ze (tot mijn verbazing overigens) vele exemplaren van het eerste boek in huis. Dus haar volgende boek zal zeker wel ingekocht worden.
27 exemplaren landelijk of echt bij die ene bibliotheek?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef livelink het volgende:
Van de 27 (!) aanwezige exmplaren zijn er op dit moment 4 uitgeleend. Ach, misschien ga ik het voor de lol toch even lenen vanmiddag.
Oké ik dacht al zoiets. Een enkele bibliotheek heeft geen belang bij zoveel exemplarenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:19 schreef livelink het volgende:
Het is een regiobibliotheek en dan de regio Zuid-Oost Utrecht. Dus dan praat je over het gebied tussen Utrecht en Amersfoort ongeveer. In de centrale bibliotheek van Utrecht zelf zijn 3 exemplaren aanwezig.
Verbazend dat dit in heel Nederland ineens wereldnieuws is, alsof het terugtreden van Cohen niet voor genoeg vulling zorgt.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeker komkommertijd:
http://www.nu.nl/boek/274(...)boek-uitbrengen.html
Had je dan iets anders verwacht van powned, of all places?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)brengt_boek_uit.html
die reacties
Oh je hebt nog geen kinderen?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Verbazend dat dit in heel Nederland ineens wereldnieuws is, alsof het terugtreden van Cohen niet voor genoeg vulling zorgt.
Hoe dan ook, dit boek ga ik absoluut kopen en mijn toekomstige kinderen ga ik hieruit opvoeden.
Die foto!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)brengt_boek_uit.html
die reacties
Over opportunisme gesproken. Altijd hooghartig beweren dat je niet van media-aandacht gediend bent, maar dan wel voor zo'n pauperomroep in een tietenpose gaan liggen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had je dan iets anders verwacht van powned, of all places?
We weten niet of die foto speciaal voor en door powned gemaakt is he.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:12 schreef Disana het volgende:
Over opportunisme gesproken. Altijd hooghartig beweren dat je niet van media-aandacht gediend bent, maar dan wel voor zo'n pauperomroep in een tietenpose gaan liggen.
Het is ook niet interessant of deze foto speciaal voor PowNews is gemaakt. Feit is dat hij is gemaakt en dat PowNews hem mocht gebruiken. Zelf denk ik dat die Gerard van Erp hier ook wel eens een beetje de hand in zou kunnen hebben; zo keurig kwam die man niet op mij over.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We weten niet of die foto speciaal voor en door powned gemaakt is he.
Wat we wel weten, is dat ze door een professionele fotograaf (dit is geen vakantiekiekje) op een dergelijke manier is gaan liggen. En onwetendheid ("oh? vallen mijn tieten er bijna uit als ik een laaggesneden topje aan heb? Als ik dat geweten had, had ik het niet gedaan!") kunnen we uitsluiten: iedere meid weet dit, alvanaf het moment dat ze beginnen te groeien. Ze kan door de fotograaf aangespoord zijn, maar wist wel degelijk wat ze deed. Slim: sex sells.
Of pappie heeft hem gemaakt...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook niet interessant of deze foto speciaal voor PowNews is gemaakt. Feit is dat hij is gemaakt en dat PowNews hem mocht gebruiken. Zelf denk ik dat die Gerard van Erp hier ook wel eens een beetje de hand in zou kunnen hebben; zo keurig kwam die man niet op mij over.
Ze heeft trouwens wel erg lang vakantie.
helaas nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je hebt nog geen kinderen?
Ik heb het idee dat die foto bewerkt is. Zo snel groeien die dingen toch niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die foto!![]()
Ik ben niet aandachtsgeil hoor! Kijk mijn tieten eens!
Nee, die is niet bewerkt. Misschien qua kleuren e.d., maar verder niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb het idee dat die foto bewerkt is. Zo snel groeien die dingen toch niet?
Weet jij wel zeker dat Jerry Lampen dezelfde is als Jerry Lampe? Ik heb ook zitten zoeken, maar vond van Lampen slechts voorbeelden uit het stijlboek van de NRC, dus hij kan ook fictief zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, die is niet bewerkt. Misschien qua kleuren e.d., maar verder niet.
Die foto is trouwens gemaakt door Jerry Lampen, Chief Photographer van Reuters Nederland, op 22-01-2012. Om precies te zijn om 16:03:48.
En als ik het goed kan lezen, staan rechtsboven haar hoofd nog wat woordenboeken (o.a. Duits?) in het boekenrek.
Wie is Jerry Lampe?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef Disana het volgende:
Weet jij wel zeker dat Jerry Lampen dezelfde is als Jerry Lampe? Ik heb ook zitten zoeken, maar vond van Lampen slechts voorbeelden uit het stijlboek van de NRC, dus hij kan ook fictief zijn.
Ah oké. Onder de foto op die Hyves staat Lampe zonder n, die zal er dan van af gevallen zijn. Maar toch vind ik het raar dat zo'n fotograaf zo'n type foto van een zestienjarige maakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie is Jerry Lampe?
Als je op "jerry lampen" googelt, dan zie je genoeg links over hem staan.
Ik zie trouwens net dat hij sinds september 2011 bij het ANP werkt.
En in de EXIF van de foto staat "Jerry Lampen".
Dat heeft Babewatcher hem gevraagd te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Disana het volgende:
Ah oké. Onder de foto op die Hyves staat Lampe zonder n, die zal er dan van af gevallen zijn. Maar toch vind ik het raar dat zo'n fotograaf zo'n type foto van een zestienjarige maakt.
Ik blijf nog maar even denken dat ANP- of Reutersfotografen enige principes hebben en dat dit onzalige idee uit de directe omgeving van Dekker zelf komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat heeft Babewatcher hem gevraagd te doen.
Serieus: sex sells. En dat weet zo'n fotograaf heel goed. Als het kan, stop er een stukje sexy in. En bij een zestienjarige kan dat. Of het wenselijk is, is een andere vraag natuurlijk. Maar een fotograaf wil zijn foto's verkopen.
Zoals ik al eerder zei: ze is er wel mee akkoord gegaan, en ik denk dat het gewoon een samenspel is tussen beide partijen. En het feit dat wij er al een pagina over aan het praten zijn, is wel het beste bewijs dat het werkt. "Het" zijnde: publiciteit krijgen. En negatieve publiciteit is ook publiciteit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef Disana het volgende:
Ik blijf nog maar even denken dat ANP- of Reutersfotografen enige principes hebben en dat dit onzalige idee uit de directe omgeving van Dekker zelf komt.
Dan is die foto toch echt. Ik zie nu ook de EXIF-informatie, het lijkt mij sterk dat een fotosoeper die data ook nog bewerkt. Ik beoordeel Laura natuurlijk op haar zeilprestaties, maar voor haar populariteit is dit natuurlijk wel een geweldige fotoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie is Jerry Lampe?
Als je op "jerry lampen" googelt, dan zie je genoeg links over hem staan.
Ik zie trouwens net dat hij sinds september 2011 bij het ANP werkt.
En in de EXIF van de foto staat "Jerry Lampen".
Dit dus:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: ze is er wel mee akkoord gegaan, en ik denk dat het gewoon een samenspel is tussen beide partijen. En het feit dat wij er al een pagina over aan het praten zijn, is wel het beste bewijs dat het werkt. "Het" zijnde: publiciteit krijgen. En negatieve publiciteit is ook publiciteit.
De fotograaf maakt het ook niks uit of er 2 of 20000 mensen naar de hiswa gaan. De fotograaf wil zijn foto verkopen voor het liefst goed geld. En daarmee is voor hem de kous af.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit dus:
Een professionele fotograaf weet echt wel wat hij fotografeert. Laura die de mast knuffelt zorgt nauwelijks voor publiciteit. De borstjes een beetje opduwen en dan buikliggend in de camera kijkend heeft natuurlijk weinig met zeilen te maken, maar genoeg kansloze figuren die alleen hierom al een tripje naar de Hiswa maken.
Waarom? Ze is niet naakt, ze verricht geen seksuele handeling.. Alleen haar decollete staat erop. Het is geen onbehoorlijke foto.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het raar dat zo'n fotograaf zo'n type foto van een zestienjarige maakt.
Een sugar daddy gaat niet over zijn beschermeling heen hè. Die heeft een ander belang, die vindt het bijvoorbeeld fijn om te kijken of om er een slaatje uit te slaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk niet dat het ZO erg is, Disana. Tenminste, ik hoop het niet.
Ik ga er voorlopig van uit dat Van Erp mee wil liften op het succes van Laura en dat doet door haar dingen aan te bieden (ligplaats op Bonaire, organiseren van het geheel in st. Maarten, meeschrijven). Zoals we weten van Laura slaat ze dat soort dingen nooit af.
Die Van Erp is echt een duizendpoot he? Cabaretier, manager van het Mangrovecenter, manager van de Plaza Resort Marina, doet huwelijken, en dus ook auteur. Allemaal dingen waar hij niet zo bar veel te doen heeft, en dus tig dingen on the side kan doen (die financieel iets opbrengen natuurlijk).
En Gerard's ego zal wel een boost krijgen als hij zichzelf googelt en op o.a de aljazeera-website staat.
Beetje een rare man, als je 't mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |