SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg, mijn muzieksmaak is verschrikkelijk, ik houd hiervan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Charmed, weet jij of Snarf inmiddels al Fuzzy had?
Ik whatsappte net of ze meeging naar Woodies spijkenisse... maar ze wilt niet![]()
![]()
Nu nog?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Ik whatsappte net of ze meeging naar Woodies spijkenisse... maar ze wilt niet
Wel aawwDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
No effing wayquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef -Datdus- het volgende:
Kijk wat ik vond nieuw in doos.
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/Ezv7a
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ben iets eerder dan 22:00 uur klaar Kat..Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Geef maar een gil als je disconnectquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben iets eerder dan 22:00 uur klaar Kat..
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:53 schreef meowingtons het volgende:
Ik zat daar dus te wachten tot men weer reageerde in dat vorige topic...![]()
En maar wachten en wachten en wachten en wachten en wachten....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:53 schreef meowingtons het volgende:
Ik zat daar dus te wachten tot men weer reageerde in dat vorige topic...
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Nieuw in doos nog wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef -Datdus- het volgende:
Kijk wat ik vond nieuw in doos.
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/Ezv7aDat zou best wel eens wat knaken kunnen opleveren
![]()
![]()
GO!
Bedankt voor het luisteren allemaal!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik zit op mp te kijken val wel mee geloof ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nieuw in doos nog wel?Dat zou best wel eens wat knaken kunnen opleveren
Wel tof om te hebben!
![]()
Ja, ik ga eens naar mn eigen huisje, na de muziekjes van Morph hoef ik niet meer te fappen voor t slapen gaan
Dudequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens naar mn eigen huisje, na de muziekjes van Morph hoef ik niet meer te fappen voor t slapen gaan
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
wie kent de plaat nog die nu draait ?Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Die beesten hebben ook zo'm domme blik van "en?"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken 'm al, maar moet elke keer weer lachen
idd ja!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:17 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die beesten hebben ook zo'm domme blik van "en?"![]()
![]()
Nope, zegt me niets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:16 schreef dekatophetspek het volgende:
wie kent de plaat nog die nu draait ?![]()
Ik had het nu pas herkendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef dekatophetspek het volgende:
http://www.discogs.com/Boney-M-Rasputin-Remix/release/483483![]()
![]()
Ze zijn wel vaak wat afwezig bij conversatie. En niet echt spraakzaam...quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ze zijn wel vaak wat afwezig bij conversatie. En niet echt spraakzaam...Lolwut?
![]()
Probeer maar eens een goed gesprek te hebben met iemand die je zo aankijkt de hele tijd...quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Probeer maar eens een goed gesprek te hebben met iemand die je zo aankijkt de hele tijd...
[ afbeelding ]De tering!
![]()
![]()
JA WAT MOET DAT HIER ALLEMAAL!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Bakkes jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahahahaha damnquote:
There are currently 10 listeners tuned into this station!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Madonna - Mega Medley II (Disconet Remix)quote:Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Ik moet maar weer eens naar mijn stamclubquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef dekatophetspek het volgende:
Madonna - Mega Medley II (Disconet Remix)Disco, Madonna, MJ en meer klassiekers
![]()
![]()
Morgenvroeg 10 uur start de voorverkoop voor Madonna. Kun je haar live zienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet maar weer eens naar mijn stamclubDisco, Madonna, MJ en meer klassiekers
Dat is eigenlijk best wel gaaf om mee te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Morgenvroeg 10 uur start de voorverkoop voor Madonna. Kun je haar live zien![]()
![]()
kaartje op goeie plaats slechts 185 euri !!!!Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Och, maar 170 euro of zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel gaaf om mee te maken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bedankt voor de fijne muziek, Kat. Ik ga nu toch echt lekker in bed een filmpje kijken.
Tschüss.
welterusten en bedankt voor het luisteren...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
Bedankt voor de fijne muziek, Kat. Ik ga nu toch echt lekker in bed een filmpje kijken.
Tschüss.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef dekatophetspek het volgende:
kaartje op goeie plaats slechts 185 euri !!!!quote:![]()
![]()
Späterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
Tschüss.
![]()
![]()
![]()
wie kent hier nog The Art Of Noise ?Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Komt me vaag bekend voor. Draai eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef dekatophetspek het volgende:
wie kent hier nog The Art Of Noise ?![]()
I didn't do it!quote:
Nobody saw me do it!
Can't prove anything!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
komt er aan...Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Ik. Al ben ik niet oud genoeg om het op dat moment te kennen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef dekatophetspek het volgende:
wie kent hier nog The Art Of Noise ?![]()
Moments in Love!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef dekatophetspek het volgende:
wie kent hier nog The Art Of Noise ?Of Tom Jones' Kiss versie?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Dacht ik toch echt dat "HOWWWW DOES IT FEEELL" kwam.Goed hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoor nu New Order - Blue Monday aankomen.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:![]()
en hierna nog zo'n knaller van Snap!Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Nou niet net doen of je 'm kent zodat je indruk kunt maken op de DJ.quote:
LOLOLOLOLOLquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou niet net doen of je 'm kent zodat je indruk kunt maken op de DJ.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Dat heb ik al snel. Dan gaat 't klotsen en zoquote:.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik al snel. Dan gaat 't klotsen en zo.
![]()
![]()
Goed bezig, kat!
Volgens mij spaar jij remixen, is het niet?
Echt beter dan ik had verwacht. Ik verwachtte zo'n soort "winterbier", maar het is gewoon een verkapte IPA met wat meer kruiden. (Premiant en Saaz als basis, Columbus en Amarillo als "late hopping").quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
playlist eerste uur:
Mory Kante - Yeke Yeke (Original 12inch Version)
David Bowie - Let's Dance
Boney M - Nightflight To Venus (Rasputin Remix)
Madonna - Mega Medley II (Disconet Remix)
New Order Vs Yazoo - Blue Monday Don'T Go (White Label Mix)
The Art Of Noise - Peter Gunn Theme (The Twang Mix) (feat. Duane Eddy)
Snap - Rhythm Is A Dancer
en dan nu nog een uur discoklassiekers....Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Nice, moet ik em binnenkort maar eens proberen, een IPA ben ik altijd wel voor te porrenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt beter dan ik had verwacht. Ik verwachtte zo'n soort "winterbier", maar het is gewoon een verkapte IPA met wat meer kruiden. (Premiant en Saaz als basis, Columbus en Amarillo als "late hopping").
🐙![]()
Anders ik wel:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef So_Surreal het volgende:
Godsamme wat heb ik zin om te mixen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef dekatophetspek het volgende:
playlist eerste uur:
Mory Kante - Yeke Yeke (Original 12inch Version)
David Bowie - Let's Dance
Boney M - Nightflight To Venus (Rasputin Remix)
Madonna - Mega Medley II (Disconet Remix)
New Order Vs Yazoo - Blue Monday Don'T Go (White Label Mix)
The Art Of Noise - Peter Gunn Theme (The Twang Mix) (feat. Duane Eddy)
Snap - Rhythm Is A Dancer
en dan nu nog een uur discoklassiekers....![]()
![]()
Volgende plaat is voor iedereen hier op t forum !!!!!Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Verwacht geen killer IPA qua bitterheid, maar gewoon een lekkere makkelijke. (Vandaar dat de Saaz en Premiant als basis zijn gebruikt.)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice, moet ik em binnenkort maar eens proberen, een IPA ben ik altijd wel voor te porrenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zal geen gebedje voor je opzeggen nu.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:57 schreef dekatophetspek het volgende:
Volgende plaat is voor iedereen hier op t forum !!!!!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Billy van de Oceaan!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Heb je wel eens de Man & Macht geprobeerd? Echt gadverdamme!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Zo aan de Smoked Baltic Porter, roooooooook in je bierIk houd wel van een beetje rook, maar daar zat ik gewoon een asbak op de drinken.
Maar als je van roooooooook houdt misschien wel een goede.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jij mag dat wel. Maar ik had verwacht dat je al aan het knorren was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed gewoon WT. Of mag dat niet
?
Oh hell no.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Nee, maar die Baltic Porter zou als het goed is ook niet al te hard gerookt zijn, ben wel blij met de Emelisse Rauchbier, en het Rauchbier van De Pelgrimquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je wel eens de Man & Macht geprobeerd? Echt gadverdamme!Ik houd wel van een beetje rook, maar daar zat ik gewoon een asbak op de drinken.
Maar als je van roooooooook houdt misschien wel een goede.
🐙![]()
quote:yep plopperdeplop
Ik ging niet knorren, ik ging een film kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij mag dat wel. Maar ik had verwacht dat je al aan het knorren was.
The Shawshank redemption. En ik dacht, ik doe nog even lief tegen WTt
.
Goeie film!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging niet knorren, ik ging een film kijken.
.
Heb de Emelisse nooit gedurfd, de Zak & As vond ik opvallend lekker eigenlijk, wel érg wennen bij het begin. Is namelijk ook gewoon zo'n pils, gewoon straight outta bamberg jeweettoch.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar die Baltic Porter zou als het goed is ook niet al te hard gerookt zijn, ben wel blij met de Emelisse Rauchbier, en het Rauchbier van De PelgrimBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoi hoikabouter Plop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Ah nou vooruit, dat mag wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging niet knorren, ik ging een film kijken.
.
Ga je morgen naar je rivier toe?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Onbegrijpelijk dat er nog geen dubstep versie van dit nummer is
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah nou vooruit, dat mag wel.
Ga je morgen naar je rivier toe?. Ga je mee?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef robdriessen het volgende:
Onbegrijpelijk dat er nog geen dubstep versie van dit nummer isBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Whehehehe, ja het is erg wennen, de Duitsers zelf schijnen te beweren dat je minstens 3 liter moet drinken eer je Rauchbier lekker gaat vinden, maar ik vond het eigenlijk meteen lekker toen ik het probeerde.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb de Emelisse nooit gedurfd, de Zak & As vond ik opvallend lekker eigenlijk, wel érg wennen bij het begin. Is namelijk ook gewoon zo'n pils, gewoon straight outta bamberg jeweettoch.
🐙![]()
Dit was de allereerste plaat waarop we Madonna kunnen joren (achtergrondkoortje)
Ze was toen dakloos in Parijs...Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Ik en mijn grote mondquote:
Interessante weetjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Dit was de allereerste plaat waarop we Madonna kunnen joren (achtergrondkoortje)
Ze was toen dakloos in Parijs...![]()
![]()
Herinnert u zich deze nog nog nog nog nog nog nog nog ???Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Ow dit nummer is echt
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Hou je van superheldenfilms en/of nicholas cage ?quote:Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Verstand op nul, blik op oneindig, popcorn en gaan!quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
zo weer een lekkere mash up
Ja, op zich wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Hou je van superheldenfilms en/of nicholas cage ?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
In dat geval zit je met Ghost Rider erg goed
Misschien is dat wat om met date naar toe te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verstand op nul, blik op oneindig, popcorn en gaan!. Hij wil pertinent niet naar War Horse, ook al heb ik hem uitgelegd dat ik bij die film gegarandeerd ga janken en hij me dus moet knuffelen en zo
.
B52s & Billy Joel - Love Shack & Uptown Girl (Dmc Remix)Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Heb je nu alweer een date?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is dat wat om met date naar toe te gaan. Hij wil pertinent niet naar War Horse, ook al heb ik hem uitgelegd dat ik bij die film gegarandeerd ga janken en hij me dus moet knuffelen en zo
.
War Horse is geen prettige film voor een paardenliefhebber! Wel een topfilm trouwens. Kwam met een naar gevoel de zaal uitDictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Hier moet je met je date naartoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef robdriessen het volgende:
Hier moet je met je date naartoeThe MuppetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef robdriessen het volgende:
Hier moet je met je date naartoeWel één van de meest vermakelijke films die ik tot nu dit jaar heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Nee, duurt nog wel even. Hij is in het buitenland.quote:
Hoezo, eigenlijk?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dave Grohl! En de geweldige cameo van 'menselijke Walter'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:21 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Wel één van de meest vermakelijke films die ik tot nu dit jaar heb gezien.
Dat komt vast goed. Ik ben niet kleinzerig en het is maar een filmquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef dekatophetspek het volgende:
War Horse is geen prettige film voor een paardenliefhebber! Wel een topfilm trouwens. Kwam met een naar gevoel de zaal uit.
Dat klopt twee keer.quote:
Ik ben wat dat betreft misschien wel al te oud. Ik ga helemaal mee in zo'n film alsof dat paard van mijzelf is. Spielberg heeft gewoon weer een klassieker afgeleverd. Zijn eerste digitaal gemonteerde film naar het schijnt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt vast goed. Ik ben niet kleinzerig en het is maar een film.
Ik ga ook op in een film. Maar ik kan na de tijd wel relativerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft misschien wel al te oud. Ik ga helemaal mee in zo'n film alsof dat paard van mijzelf is. Spielberg heeft gewoon weer een klassieker afgeleverd. Zijn eerste digitaal gemonteerde film naar het schijnt..
Ik hoor het wel als je War Horse hebt gezien....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook op in een film. Maar ik kan na de tijd wel relativeren.
Hoe hebben ze Jurassic Park gemonteerd dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft misschien wel al te oud. Ik ga helemaal mee in zo'n film alsof dat paard van mijzelf is. Spielberg heeft gewoon weer een klassieker afgeleverd. Zijn eerste digitaal gemonteerde film naar het schijnt.![]()
![]()
op de ouderwetse analoge manier vermoed ik...Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Knippen en plakkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe hebben ze Jurassic Park gemonteerd dan?.
De helft van de film is een computeranimatie en vervolgens analoog monteren?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef dekatophetspek het volgende:
op de ouderwetse analoge manier vermoed ik...![]()
![]()
Industrial Light & Magic vermoed ik, net als bij de Indiana Jones films...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe hebben ze Jurassic Park gemonteerd dan?Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Jurassic Park is ook niet gemonteerd door Spielberg zelf, War Horse wel.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Dat spreekt voor zich Sherlockquote:De vraag is of ze schaar en plakband hebben gebruikt of CTRL+C en CTRL+V
![]()
![]()
Jurassic Park: Film Editing by Michael Kahn
edit: dat was toch ook een componist ?Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich SherlockDe vraag is of ze schaar en plakband hebben gebruikt of CTRL+C en CTRL+V
.
De eerste grandmixen van Ben Liebrand. DAT was nog eens schaar en plakband-werk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich SherlockDe vraag is of ze schaar en plakband hebben gebruikt of CTRL+C en CTRL+V
Is er niet ook al een ghostrider 2?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Bijnaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef stefanhaan het volgende:
Is er niet ook al een ghostrider 2?Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Walk Like An Egyptian?
Ik zag ooit ergens een oude documentaire waar ze in het lab bij Philips geluidjes fabriceerden met geknipte en geplakte cassettebandjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De eerste grandmixen van Ben Liebrand. DAT was nog eens schaar en plakband-werk!![]()
![]()
Thematisch gezien zou hier I Predict A Riot achteraan moeten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef dekatophetspek het volgende:
Walk Like An Egyptian?
[ afbeelding ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zag ooit ergens een oude documentaire waar ze in het lab bij Philips geluidjes fabriceerden met geknipte en geplakte cassettebandjes
Nou vooruit, zoiets dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De nostalgieMaar dit is jaren '80
Dat filmpje was ergens uit de jaren '60.
En dan te bedenken dat er nu telefoons zijn met meer capaciteit dan al die ouwe meuk bij elkaarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou vooruit, zoiets dan?
[ afbeelding ]
Dat lijkt er meer opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou vooruit, zoiets dan?
[ afbeelding ]![]()
![]()
En toch wisten ze een mens op de maan te zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:37 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er nu telefoons zijn met meer capaciteit dan al die ouwe meuk bij elkaar![]()
Was er maar een tijdmachine. Terug naar de 60'ies
.
Mensen ik ga slapen.
Spekkat, bedankt voor de trip down memory lane
Graag gedaan hoor... Pit zequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:42 schreef robdriessen het volgende:
Mensen ik ga slapen.
Spekkat, bedankt voor de trip down memory lane
Dat zou one hell of an app zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En toch wisten ze een mens op de maan te zetten.
🐙![]()
Ontzettend goed :3quote:
Jij?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dan verdien je een standbeeld in elke wereldstad als je dat lukt...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou one hell of an app zijnDictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Ja hoorde al zoiets... Dood of op de vlucht...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:44 schreef robdriessen het volgende:
En nog even wat gespreksstof:
Geruchten op internet over dood Kim Jong-unDictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Zet mij dan af in de 70s pleasequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
Was er maar een tijdmachine. Terug naar de 60'ies
.
🐙![]()
Kijk en nu nog lekker weekend ook nogquote:
Oh, daar wil ik ook wel heenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zet mij dan af in de 70s please.
mijn vader wilde dat gerookte bier ook wel eens proberen, laat hij het glas uit z'n jatten vallen![]()
Gelukkig is het een 650ml fles, dus ik kan nog een keer inschenken🐙![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou one hell of an app zijn![]()
![]()
Klopt. En er zijn fantastische jurkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm, voordeel van de 60's is natuurlijk wel dat je automagisch in de 70s terecht komt.
`quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En er zijn fantastische jurken.
YES, die moet ik proberen!🐙![]()
welke jaren 60 jurken bedoel je, van die petticoat dingen of mini?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt vast geen jurken uit die tijd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn moeder welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens in de fotoalbums is er een geweldige foto van mijn ouders in disco-outfit
![]()
![]()
Maak pics van jezelf in zo'n jurk dan en post zequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, polkadot, secretary, pin up stylequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke jaren 60 jurken bedoel je, van die petticoat dingen of mini?. Petticoats zijn tule onderrokken.
De tering heb je die Kuto al gedronken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou one hell of an app zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
zouden je zeker goed staanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, polkadot, secretary, pin up style. Petticoats zijn tule onderrokken.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een site gevonden die dat soort jurken verkooptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn moeder welErgens in de fotoalbums is er een geweldige foto van mijn ouders in disco-outfit
. Voor veel geld
.
Ik heb oma gevraagd of ze nog kleding heeft uit die tijd, het enige wat ze heeft is een bontjas.
nee?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De tering heb je die Kuto al gedronken?🐙![]()
Lekker warm met dit weerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een site gevonden die dat soort jurken verkoopt. Voor veel geld
.
Ik heb oma gevraagd of ze nog kleding heeft uit die tijd, het enige wat ze heeft is een bontjas.
![]()
![]()
Die van Flying Dog. Imperial Coffee Stout.quote:
Zeg maar gewoon ice coffee.
Dan doe je niks aan en zet je de verwarming omhoog?quote:
Groen en zwart bedoel je.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat waren toen de enige kleuren
Playlist uur 2
Enrico Steenbergen - De Kabouterdans Megamiks
Patrick Hernandez - Born to be alive
Kool & The Gang - Fresh (Remix)
B52s & Billy Joel - Love Shack & Uptown Girl (Dmc Remix)
Bangles - Bangles Hit Mix
Fun Fun - Happy station (12" Scratch Remix)
Bee Gees - Stayin' Alive (Wicked Mix)
Grandmaster Flash & Melle Mel - White Lines
Jeff Wayne - War Of The Worlds
Sam & Dave - Soulman
Bedankt voor het luisteren ! Hoop dat jullie t leuk vonden...Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Nee man, rood, marineblauw, bloemen, zwart, pastel en polkadotsquote:.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een vriendin wil me in Uggs zien... Nooit van m'n leven
Ik heb ook niks aanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan doe je niks aan en zet je de verwarming omhoog?.
Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:58 schreef dekatophetspek het volgende:
Playlist uur 2
Bedankt voor het luisteren ! Hoop dat jullie t leuk vonden...
Daganiezomakkelijk, ik heb d'r sowieso niet op fb zittenquote:
Dat was na je oma's tijdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, rood, marineblauw, bloemen, zwart, pastel en polkadots.
![]()
Moet Gup aan?![]()
Oma vond van niet. Veel pastelkleuren, ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was na je oma's tijd![]()
Moet Gup aan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
welke bedoel je ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz en C_A enzo in van die oldschool militaire jurken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn moeder had zoiets, maar dan in het rood en van die witte pluizige dingen eraan (geen idee hoe ik het moet omschrijvenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oma vond van niet. Veel pastelkleuren, ook.)
![]()
![]()
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn moeder had zoiets, maar dan in het rood en van die witte pluizige dingen eraan (geen idee hoe ik het moet omschrijven)
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
volgens mij ben ik hier zowat de enige die die tijd bewust meemaaktequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik stel voor dat de 70s weer hip worden [ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat zijn ze al.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik stel voor dat de 70s weer hip worden [ afbeelding ]![]()
Daarom, ik wil ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier zowat de enige die die tijd bewust meemaakte
🐙![]()
Niet alleen.quote:
Ik wil terug naar de '50 en '60.
Ik heb het nog net bewust meegemaakt. Vandaar mijn voorliefde voor discoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij ben ik hier zowat de enige die die tijd bewust meemaakte![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: