Tsja, blijft hoogst merkwaardig van De Boer om niet met hem te voetballen op het middenveld. Wie weet waarom mag het zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:05 schreef S0nic het volgende:
Volgens mij moet echt elke middenvelder en aanvaller geblesseerd zijn voor dat Lodeiro een basisplaats krijgtVandaag weer lekker verstoppertje met Siem
Ben jij ook al Lodeiro gebrainwashed? Volgens mij is zijn opa goochelaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:05 schreef S0nic het volgende:
Volgens mij moet echt elke middenvelder en aanvaller geblesseerd zijn voor dat Lodeiro een basisplaats krijgtVandaag weer lekker verstoppertje met Siem
Met Lodeiro zou Ajax de CL winnen man.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook al Lodeiro gebrainwashed? Volgens mij is zijn opa goochelaar.
Nee hoor, vind hem gewoon veel beter dan De Jong/Janssen en zou hem graag eens als linkshalf zienquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat meer om het type voetballer he, Aissati en Serero zouden er ook kunnen spelen. De Jong en Janssen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb liever Serero dan Lodeiro ...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat meer om het type voetballer he, Aissati en Serero zouden er ook kunnen spelen. De Jong en Janssen.
Is Serero eigenlijk geblesseerd ofzo, die gast speelt echt nooit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat meer om het type voetballer he, Aissati en Serero zouden er ook kunnen spelen. De Jong en Janssen.
Wordt smullen geblazen. Wellicht mag Lodeiro vandaag invallen als linkermiddenvelder en dan verhuisd Eriksen naar rechts. Wat zou het mooi zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:07 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee hoor, vind hem gewoon veel beter dan De Jong/Janssen en zou hem graag eens als linkshalf zien![]()
Lodeiro-Eriksen
Is volgens mij 2 keer een aantal weken geblesseerd geweest, nu speelt ie gewoon zijn wedstrijden bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is Serero eigenlijk geblesseerd ofzo, die gast speelt echt nooit.
Zo fit als een hoentje. Waarom hij steeds maar niet mag opdraven is te raadselachtig om los te lopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is Serero eigenlijk geblesseerd ofzo, die gast speelt echt nooit.
Omdat Fran kmet Mister Egocilio getrouwd is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zo fit als een hoentje. Waarom hij steeds maar niet mag opdraven is te raadselachtig om los te lopen.
Vergeet Siem niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Fran kmet Mister Egocilio getrouwd is.
Kijk geen jeugdwedstrijden geef ik eerlijk toe, maar in Ajax 1 heb ik Serero ook nog amper een bal normaal zien aannemen. Ik denk dat dit kleine detail er wel wat mee te maken kan hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zo fit als een hoentje. Waarom hij steeds maar niet mag opdraven is te raadselachtig om los te lopen.
Ik verdenk hem ervan de biologische vader te zijn van Siem.quote:
Speelde helemaal niet zo geweldig hoor , maakte prima doelpunten maar voor de rest speelde hij niet zo goed. Gewoon laten rijpen tot volgend jaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:11 schreef bjanaan het volgende:
Waarneer maakt Fischer ze debuut in het eerste? Heeft een prima pot gespeeld tegen Barca.
Zal wel volgend seizoen zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:11 schreef bjanaan het volgende:
Waarneer maakt Fischer ze debuut in het eerste? Heeft een prima pot gespeeld tegen Barca.
Als Eriksen weg is misschien?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:12 schreef S0nic het volgende:
[..]
Speelde helemaal niet zo geweldig hoor , maakte prima doelpunten maar voor de rest speelde hij niet zo goed. Gewoon laten rijpen tot volgend jaar.
De echte he.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:12 schreef S0nic het volgende:
[..]
Speelde helemaal niet zo geweldig hoor , maakte prima doelpunten maar voor de rest speelde hij niet zo goed. Gewoon laten rijpen tot volgend jaar.
Frank wil hem eerst een langere periode laten spelen voordat hij hem bij het eerste haalt. 1e seizoenshelft heeft hij 10 keer gespeeld omdat hij geblesseerd raakte.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:11 schreef bjanaan het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:15 schreef S0nic het volgende:
Sulejmani weer eens van links dushoeft hij niet telkens zo achterlijk naar binnen te komen
Tegen Heerenveen viel hij geloof ik in en speelde hij zeker behoorlijk. Iig beter dan Janssen en De Jong.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk geen jeugdwedstrijden geef ik eerlijk toe, maar in Ajax 1 heb ik Serero ook nog amper een bal normaal zien aannemen. Ik denk dat dit kleine detail er wel wat mee te maken kan hebben.
ja man.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Ajax moest naar mij luisteren met de aankopen.
Ja ik stelde ook Taiwo, Chivu en Lampard voor. Ze hebben zelfs de moeite niet genomen een antwoord terug te sturen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Komende zomer komt Narsinghquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja ..
Mertens & Beerens en dan Mido in de spits.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ik stelde ook Taiwo, Chivu en Lampard voor. Ze hebben zelfs de moeite niet genomen een antwoord terug te sturen.
Toevallig ook Janssen getipt om zijn geweldige verdedigende kwaliteiten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Mido speelt toch weer bij Zemmelek?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoeft Mido niet meer te rennen met de bal
Ik moest lachen, waar gaat het heen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoeft Mido niet meer te rennen met de bal
Precies.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toevallig ook Janssen getipt om zijn geweldige verdedigende kwaliteiten?
De afgrond?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, waar gaat het heen...
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, waar gaat het heen...
quote:
Ik ben dan wel weer voor Janssen schuldig. Ik heb De Boer overtuigd dat Ajax zijn routine en rust nodig heeft zodat de bal af en toe goed in de ploeg blijft al is het maar door een makkelijk tikje breed. Dit omdat ik vond dat er al genoeg spelers op het veld stonden die zich blind vast dribbelde niet denkende aan de consequenties van het balverlies...quote:
Dit soort opmerkingen zijn pas gepast nadat Lodeiro Ajax aan een kampioenschap helpt. Tot dan: zitten en mond dicht.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:05 schreef S0nic het volgende:
Een kampioensschap gaat over 34 wedstrijden. Waar was Siempje dan die andere wedstrijden?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn pas gepast nadat Lodeiro Ajax aan een kampioenschap helpt. Tot dan: zitten en mond dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |