Ajax lijkt me vermakelijker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lastig wel vanavond, Barca kijken of Ajax?
Beetje zielig om dit leuk te vindenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beetje zielig om dit leuk te vinden
Jeps en wel met op zijn minst acceptabel voetbal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:54 schreef bjanaan het volgende:
Op naar vanavond de eerste drie punten sinds lange tijd boys!
In ieder geval mét Johan. En zónder Ten Have. Komt Johan kijken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps en wel met op zijn minst acceptabel voetbal.
Dat moet wel lukken Lulling is er niet en als Kenneth maar niet gaat blunderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps en wel met op zijn minst acceptabel voetbal.
Cruijff is iig vandaag al naar jeugdwedstrijden van Ajax gaan kijken. Daarnaast had hij ook gesprekken met Swart.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
In ieder geval mét Johan. En zónder Ten Have. Komt Johan kijken?
Okee. Maar niemand weet dus of Ozbiliz (waarschijnlijk) meespeelt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Cruijff is iig vandaag al naar jeugdwedstrijden van Ajax gaan kijken. Daarnaast had hij ook gesprekken met Swart.
Of Johan vanavond komt kijken weet ik niet.
Laten we hopen van wel, dat zou een énorme opsteker zijn voor de spelers.
Ben er namelijk heilig van overtuigd dat de bestuurscrisis absoluut invloed heeft gehad op het spel van Ajax.
Weet ik niet. Binnen anderhalf uur is de opstelling wel gekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Maar niemand weet dus of Ozbiliz (waarschijnlijk) meespeelt?
Zou leuk zijn maar Ik denk dat hij op de bank begint. Lorenzo begint denk ik bij de basis elf.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Maar niemand weet dus of Ozbiliz (waarschijnlijk) meespeelt?
Mickey is niet fit, toch? Dus dan wordt het Ebecilio op links en Ozbiliz op rechts. Wie moeten er anders op de vleugels spelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Weet ik niet. Binnen anderhalf uur is de opstelling wel gekend.
Ik hoop dat Ozbiliz speelt, liefst vanaf links, maar ga er met De Boer niet vanuit.
Sulejmani niet fit. Kan je een bron geven?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mickey is niet fit, toch? Dus dan wordt het Ebecilio op links en Ozbiliz op rechts. Wie moeten er anders op de vleugels spelen?
Klopt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:13 schreef bjanaan het volgende:
Micky zit gewoon bij de wedstrijd selectie hoor?
Ik kan er een stuk of 8 persberichten van de afgelopen 2 maanden bij zoeken, beginnend met "Sulejmani Verbijt Pijn & Verzwijgt Blessure".quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Sulejmani niet fit. Kan je een bron geven?
Ja ok, maar aangezien hij weer in de selectie is opgenomen neem ik aan dat die pijn nu een stuk minder is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik kan er een stuk of 8 persberichten van de afgelopen 2 maanden bij zoeken, beginnend met "Sulejmani Verbijt Pijn & Verzwijgt Blessure".
http://www.voetbalprimeur(...)t_fysiek_geheim.html
Maar daar heb ik niet zoveel zin in. Hij is gewoon niet 100% en wil zich geforceerd bewijzen. Ik ben bang dat we weinig meer gaan zien van Mickey dit seizoen...
Oké doe dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik kan er een stuk of 8 persberichten van de afgelopen 2 maanden bij zoeken, beginnend met "Sulejmani Verbijt Pijn & Verzwijgt Blessure".
Op basis van wat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
Mensen, ga even zitten, dit gaan jullie niet leuk vinden maar iemand moet het doen, jullie gaan vanavond verliezen.
Ja dat zou kunnen inderdaad, maar denk het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
Mensen, ga even zitten, dit gaan jullie niet leuk vinden maar iemand moet het doen, jullie gaan vanavond verliezen.
Gefeliciteerd met je melding, maar na 90 minuten trekt Ajax aan het langste eind.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |