Ok, dan kunnen we weer verder met het lachen om het regime:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:28 schreef Chooselife het volgende:
Is niet zo.
Wat een paniek in de tent.
TS is beter ingelicht en het staat op FOK!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:59 schreef 1-0-8 het volgende:
Geen 'breaking news' op CNN, BBC World of Al-Jazeera. Zal dus allemaal wel meevallen.
China dat een ander land bevrijd van het dictatoriaal regime, hoe grappig..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gezamenlijk (China, US, Rusland, Z-Korea, Japan) proberen het land eens en voor altijd te bevrijden van het dictatoriale regime.
Maar, maar ... TS heeft een bron in Singaporequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
TS is beter ingelicht en het staat op FOK!
Zie dat account en aantal followerstwitter:BBCLiveNews twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 21:45:15Confirmed breaking news. North Korean leader Kim Jong-Un assassinated. Updates to follow. reageer retweet
Over een jaar of 30quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:12 schreef Dagonet het volgende:
Weet je, wat het antwoord ook is, het is Noord Korea, dus het echte antwoord kom je toch nooit achter..
Inderdaad, het meeste dat uit China komt is nep. En als hij dood is zal het wel een 9 jarige kinderarbeidertje zijn geweest dat hem vermoord heeftquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:13 schreef Tism het volgende:
Ik doe nooit mee met het verspreiden van dit soort geruchten afkomstig van en via Twitter, alles dat uit China komt is toch meestal nep..
Ik wist het! Het is die twitter vogel zelfquote:
Dan voelt Pieter zich ook voor één keer in z'n leven een belangrijke verslaggever. 'ZOMG brekend!!!'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom RT-t iedere no-no op Twitter ook dergelijke berichten? Is het interessant-doenerij van Pieter uit Schubbekutteveen, dat hij ook het gerucht heeft gehoord en verspreidt?
Ja goed idee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:19 schreef QBay het volgende:
[..]
Misschien niet, maar als Noord-Korea nou helemaal in de stress raakt en er chaos uitbreekt, is dit een van de zeldzame kansen om een succesvolle aanval uit te voeren.
De man wiens heldendaden niet veel verder reiken dan het plaatsnemen in een pretparkattractie:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef Remqo het volgende:
Hij heeft het gerucht wellicht zelf de wereld in geholpen om ons dwaze westerlingen op een dwaalspoor te zetten.
Wat een briljant strateeg is het ook!
Probeert ze haar lach in te houden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
De man wiens heldendaden niet veel verder reiken dan het plaatsnemen in een pretparkattractie:
http://nos.nl/video/328949-documentaire-kim-jongun.html
Hij moet toch ergens beginnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
De man wiens heldendaden niet veel verder reiken dan het plaatsnemen in een pretparkattractie:
http://nos.nl/video/328949-documentaire-kim-jongun.html
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:36 schreef boekenplank het volgende:
Het is waar, ik zat er nota bene bij toen het gebeurde. De noodles die hij bestelde bleken vergiftigd te zijn met sulphur dioxide. Gelukkig had ik de visschotel.
Zou mij niet verbazen :pquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Stel dat de dader een Marokkaan is...
Of een oost Europeaan? Ik meld het voor de zekerheid maar bij het meldpunt!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Stel dat de dader een Marokkaan is...
Omdat de halve wereld het gerucht nu overgenomen heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 05:10 schreef computerprobleem het volgende:
waarom is dit nieuwswaardig?
wat een onzin zeg
Omdat ten tijde toen ik het postte het uiteraard minder zeker was dan nu.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 05:10 schreef computerprobleem het volgende:
waarom is dit nieuwswaardig?
wat een onzin zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |