Ja want dat zeggen wij hier altijd op fokquote:
Hieloew!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hi unf.
O de lakjes zijn binnen hoor
Precies, ik miste jullie al de hele tijdquote:
Oh, dat heb ik tot nu toe altijd gemist dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja want dat zeggen wij hier altijd op fokY U no get the garp?!
Goeden matigen oplossingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, ik miste jullie al de hele tijd![]()
(ik was op een gegeven moment beetje uitgeluld met hem, want ik was alleen met hem, het is de vriend van de schoonzus die die TS-en heeft gedaan. dus heb ik "Where's your care dude" opgezetdie had hij nog nooit gezien
)
Jep helemaal heelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hieloew!
Mooi! Helemaal heel?
???quote:
quote:
dé nieuwe lakjes? Je mag het iets specifieker omschrijven mevrâh, ik snap er geen kloot vanquote:
Zie de post boven jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dé nieuwe lakjes? Je mag het iets specifieker omschrijven mevrâh, ik snap er geen kloot van
De nieuwe lakjes die Unf meebesteld had voor Ooievaar en die nu aangekomen zijn en daarom op de foto staan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dé nieuwe lakjes? Je mag het iets specifieker omschrijven mevrâh, ik snap er geen kloot van
Jij gaat door voor de koelkast !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De nieuwe lakjes die Unf meebesteld had voor Ooievaar en die nu aangekomen zijn en daarom op de foto staan?
ik snap het nog steeds niet, maar okquote:
Jonge, dat was te veel typenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik lees wel alles hier maar dat betekent niet dat ik alles ook verwerk en daadwerkelijk in me op neemquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De nieuwe lakjes die Unf meebesteld had voor Ooievaar en die nu aangekomen zijn en daarom op de foto staan?
Mag het ook een oven zijn? Die heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de koelkast !
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, dat was te veel typen
Beetje respettac voor mijn kater ja
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag het ook een oven zijn? Die heb ik nog niet.
Ondankbaar sujet!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag het ook een oven zijn? Die heb ik nog niet.
Lollerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MRAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
OMFGquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF! wat is datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
google maar op cat from hellquote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vanavond wat drinken met mijn beste vriendinnetje. Doenmoeilijk dat ik met de auto wil gaan terwijl ik een OV heb en de stad 3 min met de trein is. Smst mijn vriendin net dat ze tot negen moet werken dus of we om half 10 kunnen afspreken. Zeg ik tegen
: "Ohh dan ga ik met de auto hoor, anders heb ik een tijdlimiet (trein rijdt tot half 1)"
Zegtie: "Beter een tijdlimiet, dan een dranklimiet"
![]()
koelkast hebbikalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil niemand een koelkast?Jacqie gister ook al niet
![]()
IK ZOU DR POTDORIE HEUL BLIJ MEE ZIJN JOAH!
sujet, zulks een ondergewaardeerd woord uit den Nederlandschen taalquote:
Dan zet je hem goddomme maar op marktplaats!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
koelkast hebbikal
Ik wil nog wel 2 dakkapellen
Ik heb al een koelkast.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil niemand een koelkast?Jacqie gister ook al niet
![]()
IK ZOU DR POTDORIE HEUL BLIJ MEE ZIJN JOAH!
En ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sujet, zulks een ondergewaardeerd woord uit den Nederlandschen taal![]()
Zeker!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sujet, zulks een ondergewaardeerd woord uit den Nederlandschen taal![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vanavond wat drinken met mijn beste vriendinnetje. Doenmoeilijk dat ik met de auto wil gaan terwijl ik een OV heb en de stad 3 min met de trein is. Smst mijn vriendin net dat ze tot negen moet werken dus of we om half 10 kunnen afspreken. Zeg ik tegen
: "Ohh dan ga ik met de auto hoor, anders heb ik een tijdlimiet (trein rijdt tot half 1)"
Zegtie: "Beter een tijdlimiet, dan een dranklimiet"
![]()
Wist je toch al.quote:
Met die kou ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha!
Vandaag zou ik kiezen voor een dranklimiet![]()
Dan krijg ik weer van die gare Turken langs huis, ja daaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan zet je hem goddomme maar op marktplaats!
Ik heb gisteren gehoord dat mijn tentamen van 20 januari nog steeds ligt te verstoffen bij de resultatenadmini omdat de docent ze nog steeds niet opgehaald heeft LOLquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En nondeju. Krijg ik net mail van een docent dat 'ie nog niet klaar is met nakijken van de werkstukken. WAAROM MAIL JE DAN.
Dan koop je maar meer vreten en zet je hem in de schuur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer van die gare Turken langs huis, ja daaaaaaaaaaag
Oh ja, ook handig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gehoord dat mijn tentamen van 20 januari nog steeds ligt te verstoffen bij de resultatenadmini omdat de docent ze nog steeds niet opgehaald heeft LOL
Mental imagequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een keer een Fokker hier thuis gehad die een bankstel kwam ophalen.... lopend.... zonder karretje.... samen met 1 vriend, die zich de tering schrok toen ik het bankstel liet zien en hij door had dat het best zwaar en onhandig was om met dat bankstel naar een half dorp verder te gaan zeulen![]()
(ok die zin loopt niet maar je snapt me wel...)
Dat is ook altijd fijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ook handig.
Ik moet binnenkort maar eens langs een docent, checken of het niet doorkomen van het cijfer ligt aan de administratie die achterloopt.
Ik zou als ik die vriend was meteen vertrokken zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een keer een Fokker hier thuis gehad die een bankstel kwam ophalen.... lopend.... zonder karretje.... samen met 1 vriend, die zich de tering schrok toen ik het bankstel liet zien en hij door had dat het best zwaar en onhandig was om met dat bankstel naar een half dorp verder te gaan zeulen![]()
schuur staat al vol met teringbende.... allemaal nog zooi die we moeten uitzoeken, meer dan de helft kan weg na de verbouwing.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan koop je maar meer vreten en zet je hem in de schuur.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Hendig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is ook altijd fijnBij ons was dat vandaag het geval. Wij moeten namelijk ook nog op gesprek bij een docent voor een werkstuk. En diezelfde docent heeft dus ook een tentamen van ons nagekeken. Ging mijn klasgenoot bellen om een afspraak te maken om dat werkstuk te bespreken, zegt ie doodleuk: 'Wil je je cijfer weten???
![]()
'
Mail dan man
Ik had ook wel medelijden met die vriend... en het was boven de 30 graden ook... moeilijk zweten die tweequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou als ik die vriend was meteen vertrokken zijn.
Bij ons ook toevallig. Sis heet het. Wat een kutsysteem. Elke keer storingen enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hendig.Nee, ik weet m'n cijfer gelukkig wel. Ze zijn hier alleen overgestapt op een ander systeem en daar kunnen ze niet mee omgaan.
Dan hou ik hem ZELLUF!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
schuur staat al vol met teringbende.... allemaal nog zooi die we moeten uitzoeken, meer dan de helft kan weg na de verbouwing.
Cementkuipen en dat soort rommel...
Oh ja, daar had je het laatst over, whehehehehequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat hadden wij dus met een mevrouw die bij ons (flat, 3 hoog) een zonnebank kwam halen. Die mevrouw miste alleen wel een arm
Geen idee wat er bij ons achter zit eigenlijk. En op zich is het idee best leuk, alles op één plek te bekijken enzulks. Alleen hadden ze het beter een jaar kunnen uitstellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij ons ook toevallig. Sis heet het. Wat een kutsysteem. Elke keer storingen enzo
Dat van dat jaar uitstellen roep ik hier ook altijdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee wat er bij ons achter zit eigenlijk. En op zich is het idee best leuk, alles op één plek te bekijken enzulks. Alleen hadden ze het beter een jaar kunnen uitstellen.
NOU DAN DOE JE DAT TOCH!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja op het eerste gezicht wel. Totdat wij dat rottige ding naar beneden mochten sjouwenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, daar had je het laatst over, whehehehehe
Zulks een humor, ik zou echt hard moeten lachen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NOU DAN DOE JE DAT TOCH!!!!![]()
![]()
![]()
En ga meteen even Masja en Lipglans liken op FB, als je dan toch aan het kutten bent!!!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Shut upOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja, dat zou ik dan ook weer gewoon niet doen, daaaaaagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja op het eerste gezicht wel. Totdat wij dat rottige ding naar beneden mochten sjouwen
Toen stond ik nog onder het harde regime van mijn moederquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan ook weer gewoon niet doen, daaaaaag
Hij zit bij jouw ouders, maar jij niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
nou, bb zit bij mijn ouders, dat wordt dus vandaag alcoholdag...
Das nog best leuk danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Een tante van me had een bloemenwinkel en daar hielp ik regelmatig na school. Moest ik ook altijd van die huge planten thuis bezorgen bij mensen die zelf niet konden tillen. Al lopende, want ik was echt 13 of 14 ofzo en best sterk![]()
Maar dan wel 20 gulden fooi krijgen omdat die mensen het zo zielig voor me vonden
Deed je dan ook een beetje meer zuchten en steunen als je bij die mensen binnen kwam?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Een tante van me had een bloemenwinkel en daar hielp ik regelmatig na school. Moest ik ook altijd van die huge planten thuis bezorgen bij mensen die zelf niet konden tillen. Al lopende, want ik was echt 13 of 14 ofzo en best sterk![]()
Maar dan wel 20 gulden fooi krijgen omdat die mensen het zo zielig voor me vonden
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij zit bij jouw ouders, maar jij niet?
Ga jij daar ook nog heen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
nee, want ik kom net thuis van mijn werk
Nee ik vond het stoer van mezelf dat ik dat wel kon sjouwen dus ik bood mezelf altijd wel aanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deed je dan ook een beetje meer zuchten en steunen als je bij die mensen binnen kwam?
heb je hem trots tussen je tanden naar huis gebracht?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weer terug en het is nog steeds licht, lijken wassen!![]()
Hont is beter dan een sportschool jonge, ik ben kapot
(we hebben gevochten om een stok, ik heb gewonnen)
Weekend vierenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
nee, want ik kom net thuis van mijn werk
Nee man, stok in poeperd van de hont stoppen als overwinningquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je hem trots tussen je tanden naar huis gebracht?
niet teveel atten he, dan ga je weer nekkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
yes! Even eerst snel een biertje atten tegen de kou
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
yes! Even eerst snel een biertje atten tegen de kou
Ik heb den hont ermee knockout geslagen en toen moest ik hem naar huis slepen, ultieme workout!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je hem trots tussen je tanden naar huis gebracht?
dat soberso. Na een pond rooie kool als lunch.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet teveel atten he, dan ga je weer nekken
Ah, da's mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
en bb gaat wel vaker zonder mij naar mijn oudersch, want mijn ouders zijn da bomb
Ik vroeg me wel af hoe en of je dat klaargemaakt had eigenlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat soberso. Na een pond rooie kool als lunch.
mogen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, da's mooi
Mogen die ook op de SQ-bb-babies passen als ze komen?
Nou ja... dat is niet overal in elk gezin en in elke situatie vanzelfsprekend hoorquote:
in een panquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vroeg me wel af hoe en of je dat klaargemaakt had eigenlijk
En dat gewoon zo opgegeten als lunch, of nog iets erbij?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in een pan
bodempje water, gesneden kool er in, wat peper, zout, citroensap en kaneel. Aan de kook brengen, dan vuur temperen, deksel op pan, twintig minuten laten stoven, en de laatste tien minuten gooi je er wat stukjes appel in. Als je van zoet houdt kun je nog wat suiker toevoegen in fase 1.
ik weet zeker dat ik straks om dat kind moet gaan vechten met omaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ja... dat is niet overal in elk gezin en in elke situatie vanzelfsprekend hoor
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:
http://pepperflecks.blogs(...)ral-blemish-kit.html
MY GODDDDDD, die voorbeeldfoto's
hahahaha, maar goed, wel tof dat je toffe ouders hebtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik straks om dat kind moet gaan vechten met oma
het was m'n groente van gisteravond maar had nog best veel over, en koud is het ook goed pruimbaarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dat gewoon zo opgegeten als lunch, of nog iets erbij?
Ik hou niet van rode kool, hoe dan ook klaargemaakt
als het zover is horen jullie het als eerste, okee?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, maar goed, wel tof dat je toffe ouders hebt![]()
Heeft bb je al gevraagd om te trouwen?
Ik ben zwaar ongesteld dus emo, vergeef mequote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het zover is horen jullie het als eerste, okee?
GADVERDAMME!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:
http://pepperflecks.blogs(...)ral-blemish-kit.html
MY GODDDDDD, die voorbeeldfoto's
daar heb ik al 2 weken zin in! Ohhhhhquote:
ohja! Goeden! Nierk-ze!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
ja dank! En wens me succes met het nierken vannacht!
Kun je nagaan hoe ik schrok, ik was er niet eens op voorbereid Boeheoehoehoeeeequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heb ik al 2 weken zin in! Ohhhhh
Goed idee!
Meneer hier eet geen varkensvlees en eet vanavond niet thuis dus da's wel een goed idee
Als je dat überhaupt hier bezorgen overigens
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
of misschien ben ik meer het type landminderplus
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
of misschien ben ik meer het type landminderplus
Jiskefetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
net als de verleden tijd van komkommersla
Heeft een vriend een keer op zijn nieuwe werk in Zwitserland proberen uit te leggen, maar ze snapten hem echt nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
net als de verleden tijd van komkommersla
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
en ik hadden trouwens een dikke mega FAIL in de vissenwinkel vandaag
![]()
roept me en zegt: "Wat de hell is afde kruid? En waarom is dat vereist voor die garnalen?"
Dus ik kijk op het bordje: "Bwhehe geen idee maar ze hebben kruid ook verkeerd geschreven, met een t!"
Dit stond op het bordje: afdekruit.
Dustoen we weer in de auto zaten: "VERREK! Ze bedoelden een afdekRUIT!"
![]()
![]()
we lagen helemaal krom.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
en ik hadden trouwens een dikke mega FAIL in de vissenwinkel vandaag
![]()
roept me en zegt: "Wat de hell is afde kruid? En waarom is dat vereist voor die garnalen?"
Dus ik kijk op het bordje: "Bwhehe geen idee maar ze hebben kruid ook verkeerd geschreven, met een t!"
Dit stond op het bordje: afdekruit.
Dustoen we weer in de auto zaten: "VERREK! Ze bedoelden een afdekRUIT!"
![]()
![]()
we lagen helemaal krom.
ja man, ken je die niet?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
kwamkwammersloeg!!!! Whehehe einz!!!!
Zaagmansquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit!
jiskefet
zit in het stukje van zaagmans
ZAAGMANS
Die was hetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
of was het de weg naar methusalem. Lindy?
Ga je mond spoelen met zeepquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
(ik heb Jiskefet nooit leuk gevonden)
Ik heb er heul nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
kwakwammersloeg zei mijn moeder al toen ik peuter was, lang voor jiskefet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil een collega in de zeik nemen (had woensdag met zijn zatte hoofd ineens mijn tiet te pakken zonder dat hij het echt heel erg duidelijk door had), heeft iemand een voorbeeldbrief of iets van een aanklacht wegens sexuele intimidatie ofzo?
klopt maar daar is t wel bekend door gewordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Kwamkwammersloeg was toch allang bekend, ver voor Jiskefet?
GMTAquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
kwakwammersloeg zei mijn moeder al toen ik peuter was, lang voor jiskefet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja om de week, ja eh,... de week in tweeën ,... eh .... .. ghe! .. ze snapt em niet ghe!
Jonge, ik ben geboren in Delft, die types lopen hier real-life rond en dan zijn ze heul niet zo grappig meerquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
woensdamiddag komt zaagmans altijd langs
HOAX!!! Ik ben een net zo een buurt opgegroeid en ik vond het wel leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, ik ben geboren in Delft, die types lopen hier real-life rond en dan zijn ze heul niet zo grappig meer![]()
Ik vond alleen crediteuren debiteuren leuk
Ik ga even poepen en dan kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op 2 minuten
Zaagmans op 4 minuten
Ik ken die al bijna uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op 2 minuten
Zaagmans op 4 minuten
ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ken die al bijna uit mijn hoofd![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:21 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan, ken je Wim van Nijssel dan ook?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit jiskefet gezien.
NEE! Want er staat TE voor, wat jullie gewoon JONG maaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
NEE! Want er staat TE voor, wat jullie gewoon JONG maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een kusjekroel voor de zekerheid.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
OMFG HOU OPquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:24 schreef Lindytje het volgende:
De dierenwinkel, ook zoiets prachtigs![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]een kusjekroel voor de zekerheid.
Ik roep dan gewoon heel hard: HAHA GARP!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef megamandy het volgende:
[..]Weet je hoe eng als je een foutje maakt!
* megamandy maakt notitiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik roep dan gewoon heel hard: HAHA GARP!
Nice!! Ga straks even kijkenquote:
quote:
Ik snap er geen kut van...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai![]()
![]()
Zo toch maar naar tonpratenSnap ik weer de helft niet want te veel dialect; maar op een gegeven moment heb ik zoveel bier op dat ik voortdurend zit mee te lachen
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
kut reuma
ik kan wel dubbel servies aan gaan schaffen zo
kut reuma
Niemand die niks met carnaval heeft gok ik.quote:
kut reuma
Tonpraten? Nee geen algemeen NL begrip?quote:
kut reuma
ja maar wat is tonpraten enzo? Ik snap de zin gewoon niet...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niemand die niks met carnaval heeft gok ik.
Datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:38 schreef Mirjam het volgende:
plastic servies, sjaan.
like a reuma-boss.
tonpraten = carnaval-iets?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tonpraten? Nee geen algemeen NL begrip?![]()
![]()
Carnaval-iets dus...
ik had net nog niet eens uit het kastje of de kracht was al weg en het vielquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanschaffen
Dan hoef je niet meer zoveel te tillen
Ja die heb ik ook iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:40 schreef Mirjam het volgende:
zo kocht ik een vaatwasser, like a hernia-boss.
(reactie op lipglans)quote:Uitgebreise riview dank!
Dat zei ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tonpraten = carnaval-iets?
hehehe, zal wel
Ik kom niet uit een carnaval-streek, dat zal schelen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tonpratenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tonpraten = carnaval-iets?
hehehe, zal wel
Ik kom niet uit een carnaval-streek, dat zal schelen
uitgebreis?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
(reactie op lipglans)
Wat???? Riview???![]()
![]()
[ afbeelding ]
Das een lindy design!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
uitgebreis?
En waar komt die bazen-tekening vandaan?![]()
Zelf gemaakt jonge, om de gif van mijn UI te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
uitgebreis?
En waar komt die bazen-tekening vandaan?![]()
ja maar daar snapte ik ook helemaal niks van omdat ik echt geen idee had in welke context enzo ik moest zoeken. Dacht eigenlijk dat Priem dronken was en wartaal uit kraamde en met een collega genaamd Ton zat te kletsen ofzo, whehehequote:
Tijdens de les?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelf gemaakt jonge, om de gif van mijn UI te maken
Gij kunstenarin!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelf gemaakt jonge, om de gif van mijn UI te maken
Een pak gemaakt van kussens aantrekken!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Allemaal tijdens de meet Sjaan knuffelen, maar niet te hard, want dan doet het pijn. Dus lang en zacht
Daarom ook de carnavalsopmerking.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar daar snapte ik ook helemaal niks van omdat ik echt geen idee had in welke context enzo ik moest zoeken. Dacht eigenlijk dat Priem dronken was en wartaal uit kraamde en met een collega genaamd Ton zat te kletsen ofzo, whehehe
hehehehe.quote:
maar ook daarmee kon ik niks.. helaasch... I fail...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook de carnavalsopmerking.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar ook daarmee kon ik niks.. helaasch... I fail...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe.
Beter wel dan die schimmel oogschaduw
rot op met die schimmelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]zou ik die ook in de gif kunnen bouwen?
NEEN!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]zou ik die ook in de gif kunnen bouwen?
Dat dus!quote:
Ja, da's prima hoor, maar die van Lin was gewoon goor...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
UI's die mensen vies vinden![]()
Zal ik mij Klau-UI er weer bij pakken?
Ik kijk liever naar schimmel-oogschaduw dan.... nou jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, da's prima hoor, maar die van Lin was gewoon goor...
ik vind die UI die je nu hebt engquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die ken ik heul niet!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wie had nou af en toe die lilleken man als UI? Ijs?
die met die zonnebank bek, da's IJs jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
wat gaat jullie doen dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zuchtkomt nu naar huis lopen terwijl we vanavond nog 2,5 uur in de auto moeten zitten en eten en ook nog inpakken
Jij had toch kunnen inpakken?!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zuchtkomt nu naar huis lopen terwijl we vanavond nog 2,5 uur in de auto moeten zitten en eten en ook nog inpakken
EINZZZ!!!111!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij had toch kunnen inpakken?!
Wat is dit eigenlijk voor beestje?quote:
Nee doet ie namelijk ook nooit voor mijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij had toch kunnen inpakken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan een weekendje terug naar frieslandquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat gaat jullie doen dan?
Wel goede reden om spare-ribs te bestellen voor jezelf en hem een boterham met jam te geven die hij in de autpo mag opeten
Spare ribs yay nou wil ik spare ribs
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Staat die niet tussen je anderen UI's in Fok-profiel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
Kut, moet ik heel mijn foto-emmer gaan doorspitten... voor de schimmelschaduw
Potentiele bitch-fightquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
EINZZZ!!!111!!!!
Backfire in tha house
Uit een Finse boekenserie, de Moomins. Dit is de etter van het stel, Haisuli.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is dit eigenlijk voor beestje?
Die is leuk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kwam er bij het doorzoeken van films op de film-schijf (280 films...) achter dat we Ichi The Killer al hebben
Die ga ik dus vanavond kijken
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee doet ie namelijk ook nooit voor mijdus ik dan ook niet voor hem
Klinkt goed allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wij gaan een weekendje terug naar friesland
Spare ribs yay nou wil ik spare ribs![]()
Bestel nu maar spare ribs en chocolade voor jezelf en iets meeneembaars voor hem. Opgelost
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Klopt wel aardig danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit een Finse boekenserie, de Moomins. Dit is de etter van het stel, Haisuli.Ik heb er ook een koelkastmagneet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
[..]
Ah okee, dan zou ik hem wel laten rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Spare ribs yay nou wil ik spare ribsSlapen ftw!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Hij heeft waarschijnlijk te veel gezopen op zijn werk dus mag ik rijden en hij rijdt engquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okee, dan zou ik hem wel laten rijden
Ja, maar dan issie een beetje klein... ik heb hem alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Staat die niet tussen je anderen UI's in Fok-profiel?
wat cute!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit een Finse boekenserie, de Moomins. Dit is de etter van het stel, Haisuli.Ik heb er ook een koelkastmagneet van.
Dan ga je gewoon nu rijden en laat je hem thuis met een briefje dat hij dan maar had moeten opschieten, opgelost ktxbye slotjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk te veel gezopen op zijn werk dus mag ik rijden en hij rijdt eng
Baba jaga (of hoe je het ook schrijft) is tof.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat cute!
Ik heb een paar boeken op zolder over Finse en Russische sprookjes, van een museumexpositie paar jaar geleden in Groningen, zo cool.
Binnenkort maar weer eens opzoeken, mooie verhalen hebben die noorderlingen toch ook
Echtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ja man, baba yaga, in d'r vliegende vijzelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Baba jaga (of hoe je het ook schrijft) is tof.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon nu rijden en laat je hem thuis met een briefje dat hij dan maar had moeten opschieten, opgelost ktxbye slotje
Ziet er wel heel lief uit op youtubequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, baba yaga, in d'r vliegende vijzel
Er is zelfs een pretpark van geloof ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EchtIk dacht gewoon een random beestje
baba yaga is heul niet lief!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ziet er wel heel lief uit op youtube
Zo lief/kinderlijk getekend bedoelde ikquote:
Hij is leeg dus kan nergens op reagerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Willen jullie weer testen of het reageren op mijn blog nu werkt?
Ik ben dus net weer opnieuw begonnen![]()
ga nu het hele thema aanpassen, maar voglens mij moet reageren weer zonder foutmeldingen zijn?
WTF kip wat is dat een monster die onder een teennagel kruipt?quote:
NEEEEJJJJJJJquote:
Ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij is leeg dus kan nergens op reageren
[..]
Ik ga dit weekend ook naar F'land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Spare ribs yay nou wil ik spare ribs
Ik zal zwaaien!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:
Zal ik terug zwaaien hoe laat ga je weg?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend ook naar F'land.
Ik zal zwaaien!
Ik las Finland en werd jaloersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend ook naar F'land.
Ik zal zwaaien!
Nope een 4 uh oh 4 als ik de post wil openenquote:
Ik heb alleen door jouw post door dat het niet over Finland gingquote:
we are fucked up, that's what we are....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb alleen door jouw post door dat het niet over Finland ging
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet je doen Nagel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |