Ja want dat zeggen wij hier altijd op fokquote:
Hieloew!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hi unf.
O de lakjes zijn binnen hoor
Precies, ik miste jullie al de hele tijdquote:
Oh, dat heb ik tot nu toe altijd gemist dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja want dat zeggen wij hier altijd op fokY U no get the garp?!
Goeden matigen oplossingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, ik miste jullie al de hele tijd![]()
(ik was op een gegeven moment beetje uitgeluld met hem, want ik was alleen met hem, het is de vriend van de schoonzus die die TS-en heeft gedaan. dus heb ik "Where's your care dude" opgezetdie had hij nog nooit gezien
)
Jep helemaal heelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hieloew!
Mooi! Helemaal heel?
???quote:
quote:
dé nieuwe lakjes? Je mag het iets specifieker omschrijven mevrâh, ik snap er geen kloot vanquote:
Zie de post boven jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dé nieuwe lakjes? Je mag het iets specifieker omschrijven mevrâh, ik snap er geen kloot van
De nieuwe lakjes die Unf meebesteld had voor Ooievaar en die nu aangekomen zijn en daarom op de foto staan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dé nieuwe lakjes? Je mag het iets specifieker omschrijven mevrâh, ik snap er geen kloot van
Jij gaat door voor de koelkast !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De nieuwe lakjes die Unf meebesteld had voor Ooievaar en die nu aangekomen zijn en daarom op de foto staan?
ik snap het nog steeds niet, maar okquote:
Jonge, dat was te veel typenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik lees wel alles hier maar dat betekent niet dat ik alles ook verwerk en daadwerkelijk in me op neemquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De nieuwe lakjes die Unf meebesteld had voor Ooievaar en die nu aangekomen zijn en daarom op de foto staan?
Mag het ook een oven zijn? Die heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de koelkast !
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, dat was te veel typen
Beetje respettac voor mijn kater ja
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag het ook een oven zijn? Die heb ik nog niet.
Ondankbaar sujet!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag het ook een oven zijn? Die heb ik nog niet.
Lollerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MRAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
OMFGquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF! wat is datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
google maar op cat from hellquote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vanavond wat drinken met mijn beste vriendinnetje. Doenmoeilijk dat ik met de auto wil gaan terwijl ik een OV heb en de stad 3 min met de trein is. Smst mijn vriendin net dat ze tot negen moet werken dus of we om half 10 kunnen afspreken. Zeg ik tegen
: "Ohh dan ga ik met de auto hoor, anders heb ik een tijdlimiet (trein rijdt tot half 1)"
Zegtie: "Beter een tijdlimiet, dan een dranklimiet"
![]()
koelkast hebbikalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil niemand een koelkast?Jacqie gister ook al niet
![]()
IK ZOU DR POTDORIE HEUL BLIJ MEE ZIJN JOAH!
sujet, zulks een ondergewaardeerd woord uit den Nederlandschen taalquote:
Dan zet je hem goddomme maar op marktplaats!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
koelkast hebbikal
Ik wil nog wel 2 dakkapellen
Ik heb al een koelkast.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil niemand een koelkast?Jacqie gister ook al niet
![]()
IK ZOU DR POTDORIE HEUL BLIJ MEE ZIJN JOAH!
En ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sujet, zulks een ondergewaardeerd woord uit den Nederlandschen taal![]()
Zeker!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sujet, zulks een ondergewaardeerd woord uit den Nederlandschen taal![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vanavond wat drinken met mijn beste vriendinnetje. Doenmoeilijk dat ik met de auto wil gaan terwijl ik een OV heb en de stad 3 min met de trein is. Smst mijn vriendin net dat ze tot negen moet werken dus of we om half 10 kunnen afspreken. Zeg ik tegen
: "Ohh dan ga ik met de auto hoor, anders heb ik een tijdlimiet (trein rijdt tot half 1)"
Zegtie: "Beter een tijdlimiet, dan een dranklimiet"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |