hoe snel kan het omslaanquote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
eigenlijk is het sinds feyenoord thuis al zo dat er best slecht gespeeld wordt, nauwelijks creativiteit in de ploeg zit en de spitsen niet weten wat ze met de bal moeten als ze hem krijgen omdat ze op een eiland staan. Maar wonder boven wonder hebben we die 3 wedstrijden wel gewoon 7 punten gehaald.
grootste winstpunt is dat de verdediging eindelijk stabiel oogt en er idd geen domme fouten gemaakt worden.
Op een akkoordje gooien met Utrecht die nergens meer om spelen en maar hopen dan dat NAC hun laatste thuiswedstrijd per se wil winnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef planethugo het volgende:
en eigenlijk werd het slechte spel tegen tegen groningen, nac en feyenoord verbloemd door het resultaat en de tegenstander die net zo of nóg slechter was.
gisteren en zondag hebben we kunnen zien wat er gebeurt als er een tegenstander staat die wel gebruik maakt de mogelijkheden. Als we de playoffs halen, waar ik wel vanuit ga, dan gaan we die never niet winnen
ik moest giechelenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef blonchi het volgende:
Voetbal kijken met het schaamroda op je kaken...![]()
Waarom zo snel tevreden met dit seizoen?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:37 schreef Timmie1983 het volgende:
Tja, ze hebben het vies laten liggen wat betreft de play offs. Niet alleen de laatste drie wedstrijden, maar met name thuis tegen De Graafschap, Heerenveen en RKC en uit bij Excelcior en VVV.
Ondanks dat kan ik zeker leven met de 10e plek. Je koopt er uiteindelijk niets voor, maar wederom boven de begroting gepresteerd, met veel nieuwe spelers tot de laatste dag mee kunnen strijden voor een play off-ticket, Malki toch maar mooi vice-topscorer van Nederland geworden en volgend seizoen het 40e jaar onafgebroken jaar in de eredivisie.
Dat Ruud een hoop werk te verrichten heeft is duidelijk. De verdediging was bedroevend, om nog maar te zwijgen van de keepers. Toch heb ik er alle vertrouwen in. "Brood en Spelen nabij Coriovallum", wat willen we nog meer?
Tot slot nog een plaatje van gisteren. Geen verdere uitleg bij nodig lijkt me zo.
[ afbeelding ]
Oost 16 - Rij 4 - Stoel 16 is er ook volgend seizoen weer bij in het Parkstad Limburg Stadion.
quote:Medisana nieuwe rugsponsor Roda JC Kerkrade 2012-2013
Roda JC Kerkrade en Medisana hebben een overeenkomst gesloten voor shirtsponsoring. Onder de naam ‘Medisana’ zal het bedrijf vanaf het seizoen 2012-2013 een prominente plaats innemen op de achterkant van het Roda JC Kerkrade shirt. De contractduur betreft een periode van drie jaar.
Maurice Jongen en Charlotte Kerckhoffs management Medisana Benelux: “Om onze positie verder te versterken hebben we gekozen voor een partnership bij Roda JC Kerkrade. Roda JC Kerkrade is de perfecte partner om onze naamsbekendheid in Nederland te vergroten. De uitstraling van de club past perfect bij Medisana: “Limburgse passie”! Door passie en hard werken hebben we Medisana daar gebracht waar het nu staat, aan de top. Wij zijn trots dat we deze stap kunnen maken en hopen op een zeer succesvolle en langdurige samenwerking. ”
Algemeen Directeur Marcel van den Bunder van Roda JC Kerkrade: “Roda JC Kerkrade is verguld met Medisana als nieuwe rugsponsor. Medisana kan via het platform Roda JC Kerkrade haar producten verder introduceren op de particuliere markt door haar naamsbekendheid en merkbekendheid op een effectieve manier te vergroten. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we een succesvolle samenwerking tegemoet gaan.”
Over Medisana: Medisana is in de Benelux marktleider in consumentenelektronica op het gebied van gezondheids- en wellnessproducten. Medisana biedt een zeer ruim assortiment kwalitatief zeer hoogwaardige producten tegen een betaalbare prijs. Het van oorsprong Duitse bedrijf is inmiddels meer dan 30 jaar een van de toonaangevende producenten in hun vakgebied. Medisana producten staan voor zeer hoogwaardige kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, functionaliteit, innovatie en design. De Benelux vestiging is gelegen in Kerkrade op een steenworp afstand van het Parkstad Limburg Stadion van waaruit het bedrijf zich de afgelopen 10 jaar ontwikkelde tot marktleider.
Bron: Rodajc.nl
Sno weet dat hij het volle vertrouwen krijgt van Brood. Alleen dat kon wel eens de doorslag geven. Hij had in de winterstop naar clubs kunnen gaan die een aantal keer meer salaris konden bieden maar bleef RKC trouw. Blijkt toch dat die jongen niet voor het geld kiest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef planethugo het volgende:
en op de transfermarkt is het vooral erg stil. Sno heb ik geen vertrouwen in. Die heeft zoveel keus dat er vast wel iemand (veel) meer dan ons kan bieden.
Lees nu dat groningen michael de leeuw voor 125.000 overgenomen heeft van de graafschap.... zoiets had men met het talentenfonds moeten kopen
Nooit van gehoord. We zullen zien.quote:Roda JC Kerkrade huurt Danilo van Parma
Roda JC Kerkrade heeft zich versterkt met de diensten van middenvelder Danilo Luis Hélio Pereira. De 20- jarige Portugese jeugdinternational wordt voor één jaar gehuurd van Parma FC.
Danilo kwam in de zomer van 2010 over van de jeugdopleiding van Benfica S.L. naar Parma FC, waar hij tijdens het seizoen 2010-2011 debuteerde. In 2011 bereikte hij als basisspeler van Portugal onder 20 de finale van het Wereldkampioenschap. Danilo maakte in de halve finale tegen Frankrijk de winnende treffer en werd gekozen in het All Star team van het toernooi in Colombia.
Technisch Directeur Gerard Wielaert: “Danilo is een verdedigende middenvelder. Een jonge speler met een zeer goede fysiek en daarnaast beschikt hij over een goede functionele techniek. Hij heeft alle Portugese jeugdteams doorlopen en speelt nu in Jong Portugal.”
Danilo kan zowel als verdedigende middenvelder als centrale middenvelder uit de voeten. De kopsterke speler pikt regelmatig zijn goals mee, heeft een groot loopvermogen en beschikt over een goed afstandsschot.
Danilo Pereira:"In de Nederlandse competitie wordt aanvallend gespeeld, ideaal voor mij om mijn verdedigende skills te laten zien en te verbeteren. Ik wil samen met het team hard werken aan een goede klassering van Roda JC dit seizoen. Ik kijk uit naar een mooie competitie in dit mooie stadion. Ik ben een rustige jongen die liever zijn voeten laat spreken. Wait and See".
Ik zag Pluim ook graag voetballen. Alleen erger ik me er altijd aan dat hij zo langzaam isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Doodzonde dat Pluim verhuurd wordt, in potentie misschien wel onze beste speler...
Vi.nlquote:Ruijs: 'Bij Roda proberen grote talenten te ontwikkelen'
30/06/2012 21:07
Tini Ruijs gaat bij Roda JC Kerkrade aan de slag als hoofd jeugdopleiding. De 55-jarige Limburger, die vorig seizoen hoofdtrainer was van buurman Fortuna Sittard, moet de talentenschool naar een hoger niveau tillen.
'Het probleem van Roda is al heel lang dat er geen eigen jongens doorbreken in het eerste team. Ik wil dat veranderen. Belangrijk in mijn visie zijn de trainingen, een mix van de Zeister visie en de methode van Wiel Coerver. In de toekomst moeten er jaarlijks één of twee spelers uit de jeugd doorstromen naar de hoofdmacht', zegt Ruijs, die meerdere nationale jeugdteams trainde in de Verenigde Arabische Emiraten, in Voetbal International.
Ook was hij in de jaren negentig succesvol als coördinator van de jeugdopleiding van Fortuna Sittard. 'In die tijd braken daar jongens door als Mark van Bommel, Fernando Ricksen en Kevin Hofland', herinnert Ruijs zich. 'Bij Roda gaan we nu ook proberen grote talenten te ontwikkelen.'
Langzaam en verdedigt te weinig mee. Maar als Malki weg gaat, ben je in één keer alle drie onze voorste mensen kwijt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:46 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Ik zag Pluim ook graag voetballen. Alleen erger ik me er altijd aan dat hij zo langzaam is
Sutchuin en delorge geblesseerd, Malki twijfelgeval. Guus is weer terug.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:04 schreef Professional het volgende:
Vanavond de 3 punten maar pakken?
Zag in het LD al een lijst met blessures staan, kunnen we ook allemaal even vervangen *NOT*
Plus zij missen ook twee mensen door de rode kaarten van vorige week.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
Sutchuin en delorge geblesseerd, Malki twijfelgeval. Guus is weer terug.
Van utrecht weet je ook niet wat je kan verwachten, winnen wel thuis van psv maar dat is net zoals dat bij ons gaat: de wedstrijd erna is t weer bagger. Kortom, wordt spannend vanavond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |