quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef lipjes het volgende:
niet, ik gooi mijn CV online en word platgebeld.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef lipjes het volgende:
Dit dus/quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef lipjes het volgende:
kan wel interessant topic worden hoe mensen werk zoeken/gezocht/gevonden hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:24 schreef JumpingJacky het volgende:
Gewoon ouderwets netwerken...
(TS gaat zo klagen dat we het antwoord in de enquete moeten zetten en niet hier)
Ik hoef mijn CV niet eens online te zetten om gebeld te worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef lipjes het volgende:
Maar je moeder geeft je geen werk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:29 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik hoef mijn CV niet eens online te zetten om gebeld te worden.
Kamer opruimen jwz.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:37 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Maar je moeder geeft je geen werk.
op zich geen slechte suggestie, enquêtes mag, maar geef het wel aan in de TTquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:38 schreef grrrbeer het volgende:
Schijtziek van al die enquetes en god weet wat.
Kan dit niet in de TT al aangegeven worden. Hoef ik er niet op te klikken
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:37 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Maar je moeder geeft je geen werk.
Rustig aan Carrièretijger. Denk aan je bloeddruk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:07 schreef Daeron het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede garp man, chapeau, geweldig, had het zelf niet beter kunnen doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehh, het is inmiddels alweer 7 jaar geleden dat ik zonder werk zat, maar in 2005 was 'het internet' al de grootste bron van vacatures. Dus dat lijkt me een open deur. Het is interessanter om te kijken naar social media, hoeveel mensen vinden een baan via bijvoorbeeld Linkedin t.o.v. traditionele vacaturesites als Monsterboard of Nationalevacaturebank.quote:Zoals u zelf waarschijnlijk heeft gemerkt wordt er steeds meer gebruik gemaakt van het internet. Enerzijds omdat werkgevers hun vacatures op het internet zetten. Maar aan de andere kant gebruiken werkzoekenden ook steeds vaker het internet om werk te vinden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef JellieVrolijk het volgende:
Nou, heb de vragenlijst even ingevuld.
Ik ben ook werkzoekend maar heb dan ook geen telefoon.
ik laat het werk naar mij zoeken. ik zit nu al 4 jaar in de ww maar mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef Scripttable het volgende:
Even een vraagje aan jullie:
In diverse topics zie ik dat het voor sommigen vrij lastig is om werk te vinden (bijv. topic Werkzoekend t/m #36). Nu ben ik voor een opdracht voor school bezig met een onderzoek. Hiermee wil ik onderzoeken welke zoekkanalen het meest worden ingezet om werk te zoeken (en liever nog: te vinden
). De verwachting is natuurlijk dat het internet de toekomst wordt, maar ik wil ook polsen of dit voor jullie ook geldt.
Misschien willen jullie mij helpen met het invullen van de vragenlijst. Dat is in principe binnen twee minuten (jawel: 2!) te doen. Het zijn in principe maar 3 vragen die neerkomen op het volgende: hoe zoek je nu? Hoe vindt je vacatures? En wat zal in de toekomst de meest effectieve manier van werk zoeken worden?
De vragenlijst kunnen jullie invullen op:
http://goo.gl/IGP2H
Als ik genoeg respons heb verzameld zal ik hier uiteraard kort de resultaten presenteren.
Fijn weekend!
En dat geloof jij zelf? Waarom dan op FOK!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef lipjes het volgende:
Een blaadje ophangen bij de ah aan het gratis prikbord?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef Scripttable het volgende:
Er zijn al best wel wat vragenlijsten ingevuld. 3 x raden wat tot nu toe het meest gebruikte zoekkanaal is...
Zo af en toe moet je toch wat ontspanning hebben naast je werk.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat geloof jij zelf? Waarom dan op FOK!
Aan wat voor opleiding moet ik dan denken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:20 schreef Maharbal het volgende:
(Open) sollicitaties sturen naar de plekken waar ik wil werken. Op dat moment zien ze 1) M'n opleidingen en 2) M'n CV en dan is de baan al binnen.
Ik heb de luxe van een schaarse opleiding.
Fiscaal Recht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:06 schreef Scripttable het volgende:
[..]
Aan wat voor opleiding moet ik dan denken?
Door van die gladde wervers zeker, die niet willen zeggen hoe het bedrijf heet waar je zou komen te werkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef lipjes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |