SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat dan gewoon.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:47 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Als hij het niet snapt, dan moetie op onderzoek uitgaan, in plaats van sarcastische one-liners te spuien richting mensen die blijkbaar toch wel iets van onderzoek hebben gedaan. Of hij moet het langs zich neerleggen als het hem niet interesseert.
Blijkbaar vindt hij het wel interessant genoeg om in het topic te reageren, of hij heeft gewoon geen leven.
Wordt een beetje moe van die mensen vandaar.
Welk einde der tijden verhaaltje doel je op?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:46 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Okee, dan snap ik dat hele eind der tijden verhaaltje wel
@grrrbeer, sorry...my bad..google eens even op 'de zwarte Paus'..quote:Op zondag 12 februari 2012 09:02 schreef grrrbeer het volgende:
als we een zwarte paus krijgen toch...
quote:Andere pausen
"Zwarte paus", bijnaam die soms gegeven wordt aan de generaal-overste van de Jezuïeten
Het hoofd van het Grieks-orthodox patriarchaat van Alexandrië in Egypte. De huidige Grieks-orthodoxe paus is Theodorus II, paus en patriarch van Alexandrië en van geheel het land van Egypte.
Het hoofd van de Koptisch-orthodoxe Kerk in Egypte. In de Koptisch-orthodoxe Kerk is de paus de opvolger van de evangelist Marcus. De huidige koptische paus is Shenouda III. De Koptisch-katholieke Kerk aanvaardt het primaatschap van de bisschop van Rome wel.
Tegenpaus (Zelf omschrijving toegevoegd vanaf de wiki-link) Een tegenpaus, of antipaus, is een uit protest verkozen katholieke kerkleider. In bepaalde turbulente periodes van de geschiedenis van de Rooms-katholieke Kerk werd de gekozen paus door sommige groepen niet erkend. Deze verkozen dan hun eigen paus als zogenaamde tegenpaus.
Wut?quote:Op zondag 12 februari 2012 09:13 schreef Maron het volgende:
[..]
@grrrbeer, sorry...my bad..google eens even op 'de zwarte Paus'..
quote:Op zondag 12 februari 2012 09:51 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Wut?![]()
Geen bling aan me bling en bitches aan me ding?
Dat staat ieder machtscentrumquote:Op zondag 12 februari 2012 10:58 schreef yvonne het volgende:
Wat Piet zegt, de kans dat een 85-jarige binnen een jaar sterft is vrij groot.
Neemt niet weg dat dat hele Vaticaan bol staat van intriges, machtstrijd, roddel, achterklap.
Dat kun je wel zeggen ja..quote:Op zondag 12 februari 2012 10:58 schreef yvonne het volgende:
Wat Piet zegt, de kans dat een 85-jarige binnen een jaar sterft is vrij groot.
Neemt niet weg dat dat hele Vaticaan bol staat van intriges, machtstrijd, roddel, achterklap.
Behalve lekker motiveren om geen condooms te gebruiken zodat er allemaal zieke kindjes geboren worden. Oh, en andere groeperingen verketteren waardoor zijn zwakzinnige achterban gaat haten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Flurry het volgende:
Pausen kunnen geen enge dingen meer doen idd... dat is iets uit de middeleeuwen.
Ach, nazi oorlogsmisdadigers naar zuid amerika smokkelen, drugsgeld witwassen in de vaticaanbank, kindermisbruik toelaten en verzwijgen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Flurry het volgende:
Pausen kunnen geen enge dingen meer doen idd... dat is iets uit de middeleeuwen.
Klopt, maar dat was verplicht voor mensen van zijn leeftijd, dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef 3-voud het volgende:
Was de huidige paus geen hitler jugend in het verleden?
Ah, wist het fijne er ook niet van.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was verplicht voor mensen van zijn leeftijd, dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen.
Je gaat me toch niet vertellen dat je xandernieuws een betrouwe bron vind, wel?quote:
Dit is BNW, hier gaat het niet om betrouwbaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je xandernieuws een betrouwe bron vind, wel?
Lol.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is BNW, hier gaat het niet om betrouwbaar.
Dat hij jarenlang de baas was van de opvolger van de inquisitie zegt meerquote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Met het vaststellen of die paus een hitler jugend was, mag je toch wel ff wat meer verwachten dan brainfarts hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |