Ik zit wel goed, want volgens mij zit je aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:21 schreef An24 het volgende:
Ik moet je teleurstellen...er is er nog geen 1 besproken. Er zijn alleen nog maar potentiele geinteresseerden. Niet te vaak kijken dus
Nee, dat maakt niet uit. Deze vader kan geen rood (of crème als er verdunning bij zit) doorgeven omdat hij alleen een zwart X-chromosoom heeft. Rood of crème (in geval van verdunning) kan in zo'n geval alleen van moederskant komen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef An24 het volgende:
Vader draagt wel verdunning en heeft ook blauw en creme gegeven. Weet niet of dat nog uitmaakt!
Ik heb het even gecheckt, hij gaf inderdaad een blauwe en crème met een schildpad met wit gemarmerd poesje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niet uit. Deze vader kan geen rood (of crème als er verdunning bij zit) doorgeven omdat hij alleen een zwart X-chromosoom heeft. Rood of crème (in geval van verdunning) kan in zo'n geval alleen van moederskant komen.
En oh jee, 2 torties![]()
![]()
quote:
Ik ben er net uit! Ik heb de laatste fotopost geeditquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef senesta het volgende:
Ooooh wat zijn ze leuk, en vooral nummer 2 vind ik helemaal geweldig!
Zijn er al namen ook?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |