Open er zelf een topic over, genoeg volwassen katten die via Fok! een nieuw huis gevonden hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:44 schreef JellieVrolijk het volgende:
Ik heb trouwens nog twee volwassen katten die een plekje zoeken. Niemand? Nee dacht ik wel.
Haha, geweldig. Vorige keer heeft de bevalling erg lang geduurd. De eerste lag in een lastige stuitligging, dus die heb ik een klein beetje moeten helpen. Daarna kwamen nummer twee en drie vrij vlot. Ik heb er toen een campingstoeltje bijgezet. De eerste bevalling ging heel vlot, vanaf kwart over zeven 's ochtends, tot tien uur 's ochtends, had ze zes kittens gepoeptquote:Op zondag 4 maart 2012 11:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ze mogen nog wel een paar dagen blijven zitten, dus tijd genoeg om het topic vol te krijgen...
Ik heb een logeermatrasje gekocht voor eventueel toekomstige bevallingen sinds ik bij de enige bevalling die ik heb meegemaakt (bij iemand anders thuis) op twee stoelkussens op de grond heb geslapen. Alleen wilde poeslief dus wel per sé op die stoelkussens bevallen en niet in haar werpdoos![]()
Blijft Raki in haar werpdoos tijdens de bevalling of wil zij ook op onmogelijke plekken bevallen ?
[..]
Open er zelf een topic over, genoeg volwassen katten die via Fok! een nieuw huis gevonden hebbenmaar dit topic is daar niet voor.
graagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef An24 het volgende:
Er zijn meerdere mensen geinteresseerd in de kittens, maar als je wilt kan ik je op de lijst zetten voor het geval er geen optie op de rode komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verrassing de dag erna is vaak nog leuker. Want met al die natte hoopjes kun je alles nog niet goed bekijken en nu moeten ze lekker drinken bij de mamma.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef An24 het volgende:
Mama maakt het goed! Morgen ga ik proberen de kleuren en geslachten te determineren en dan maak ik ook even goede individuele foto's!
Zekers! Ze zien er ook goed uit, geen afwijkingen en ze zijn een stunning 101, 117, 117 en 121 gramquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De verrassing de dag erna is vaak nog leuker. Want met al die natte hoopjes kun je alles nog niet goed bekijken en nu moeten ze lekker drinken bij de mamma.
Dat doen ze goed!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Zekers! Ze zien er ook goed uit, geen afwijkingen en ze zijn een stunning 101, 117, 117 en 121 gram
Kans van 1 op 10 dat je ernaast zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Gefeliciteerd met het kleine grut !! Super gewichtjes. Het geslacht van die rooie is gelukkig makkelijk.
Wat cat22 zegt! Er zit ook een tortie tussen, die is zeker makkelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Gefeliciteerd met het kleine grut !! Super gewichtjes. Het geslacht van die rooie is gelukkig makkelijk.
Als de ouders niet bekend waren wel, maar ook de vader wordt bekend geachtquote:
In elk geval al een jongen en een meisje dus, zie bovenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat cat22 zegt! Er zit ook een tortie tussen, die is zeker makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |