Pfff, dat beetje kou. Wil jij al die zon en dat ietstjepietsje kou inleveren voor wind, regen en wolken?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer tegen die kutkou.
Het gaat gelukkig weer flink regenen komende week.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Pfff, dat beetje kou. Wil jij al die zon en dat ietstjepietsje kou inleveren voor wind, regen en wolken?
Nergens last van hier.quote:Op maandag 13 februari 2012 07:20 schreef Partingglass het volgende:
Spiegelglad idd. word dadelijk weer 20 minuten professioneel glijden om bij het werk te komen ben ik bang.
Vleutenseweg.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:06 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit zomaar kan van ons belastinggeld!?!
De Polenquote:Op maandag 13 februari 2012 08:14 schreef Q. het volgende:
Het is de schuld van Griekenland trouwens.
quote:
Overdwars pratenquote:Op maandag 13 februari 2012 08:42 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben onderweg naar de orthopeed. Het is een Chinees, ik hoop dat ik m kan verstaan.
Zijn die Afrikanen wel verzekerd voor ziektekosten dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:46 schreef Barbusse het volgende:
En er is weer ergens een boot omgeslagen of zo....das nu al de derde heli van de kustwacht die landt bij het ziekenhuis....
De helende werking van goed voedsel.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:45 schreef Barbusse het volgende:
Vraag ff of hij wil koken voor je, L-E
quote:Op maandag 13 februari 2012 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn die Afrikanen wel verzekerd voor ziektekosten dan?
Ik mag hopen dat ze dat vragen voor ze aan boord worden getakeld van zo een dure helikopter.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]Geen idee, ik zal het ze vragen als ik er aan denk.
PVV man!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:14 schreef Q. het volgende:
Het is de schuld van Griekenland trouwens.
Ach, het zijn maar een paar vluchten, hebben ze weer wat te oefenen.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat vragen voor ze aan boord worden getakeld van zo een dure helikopter.
quote:Op maandag 13 februari 2012 08:55 schreef L-E het volgende:
Het is niet koud. Heb gewoon sjaal en handschoenen af gedaan omdat het te warm was.
Misschien wordt alles weer normaal.
Het is bijna weer zomer!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:55 schreef L-E het volgende:
Het is niet koud. Heb gewoon sjaal en handschoenen af gedaan omdat het te warm was.
Misschien wordt alles weer normaal.
Volgende week 25 graden!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst lente, dat is toffe. Zeker de laatste paar jaar
Op de parkeerplaats was t spekglad, maar op de weg was er niet veel (meer) van te merken inderdaad.quote:
Toevallig gister oude foto's bekeken... en die waren van half april en zonnetje met wijn in t parkquote:Op maandag 13 februari 2012 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst lente, dat is toffe. Zeker de laatste paar jaar
Bier op het strand!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgende week 25 graden!BBQ! Picknick!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |