abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107861669
Jups. De helft van de collega's is al ontslagen. Ik heb te horen gekregen dat ik niet bang hoef te zijn voor mijn baan tenzij het bedrijf het niet red. (voordeel van dingen doen die de rest niet kent)

Deus Ierland blijft voorlopig gewoon mooi mijn favoriete vakantieland om regelmatig een keertje heen te gaan.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107862320
Verstandig in dat geval. En wel fijn om te horen dat je er niet uit gegooid wordt. :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_107862562
Recessie *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_107862620
Fijn idd om te weten dat je baan voorlopig veilig gesteld is. Dus Ierland verhaal gaat mooi in de ijskast en we kijken daar vast in de toekomst nog wel een keer naar.
pi_107863139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:06 schreef Partingglass het volgende:
Fijn idd om te weten dat je baan voorlopig veilig gesteld is. Dus Ierland verhaal gaat mooi in de ijskast en we kijken daar vast in de toekomst nog wel een keer naar.
Voor de Ieren is het inderdaad lastiger hier ja. Als je uit eten gaat of in de luxere winkels komt, zie je ook bijna alleen maar expats.

Ik ken maar een paar mensen die in de Grafische wereld wat doen hier, dat stelt inderdaad niet zoveel meer voor. En diegenen werken ook allemaal voor bedrijven die hun klanten of zaken buiten Ierland hebben.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_107863384
Het heeft echt een flinke klap gehad daar inderdaad. Schrok er de laatste keer op vakantie erg van. Ook de verhalen die je in de pubs etc hoort. En dan durven we hier te klagen.
pi_107863615
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:35 schreef Partingglass het volgende:
Het heeft echt een flinke klap gehad daar inderdaad. Schrok er de laatste keer op vakantie erg van. Ook de verhalen die je in de pubs etc hoort. En dan durven we hier te klagen.
Moet je wel erbij vermelden dat Ieren redelijk lui zijn en meer in de kroeg zijn dan thuis. Ik hoorde laatst iemand klagen dat die nog maar 3x per week naar de kroeg kon, bier drinken. Zoop rustig 20-30 euro per avond weg. Tsja, dan hoef je van mij geen medelijden en/of respect te verwachten.

Ieren beginnen zelden voor 9u en gaan uiterlijk om 5u naar huis. Supermarkten hebben ruimere openingstijden, maar op kantoren wordt nauwelijks gewerkt voor mijn gevoel. Hier op het werkt komt iedereen rond 8u aan (ik ben meestal een van de laatsten rond kwart over 8) en niemand gaat voor 17u weg. En dan janken dat expats belachelijk veel verdienen, tsja, wij werken harden en we besteden het geld ook nog eens in Ierland voor een groot deel, dus echt janken moeten ze niet doen.

Als alle grote bedrijven hier weg zouden trekken, dan is er van Ierland binnen een paar jaar helemaal niks meer over. Ze moeten blij zijn met ons, want ik ken niemand die gebruikt maakt van de sociale voorzieningen, aangezien iedereen vanuit het werk betere, particuliere voorzieningen krijgt. En we betalen gewoon belasting, de meesten ook nog eens in de hoogste schaal.
pi_107863836
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:43 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Moet je wel erbij vermelden dat Ieren redelijk lui zijn en meer in de kroeg zijn dan thuis. Ik hoorde laatst iemand klagen dat die nog maar 3x per week naar de kroeg kon, bier drinken. Zoop rustig 20-30 euro per avond weg. Tsja, dan hoef je van mij geen medelijden en/of respect te verwachten.

Ieren beginnen zelden voor 9u en gaan uiterlijk om 5u naar huis. Supermarkten hebben ruimere openingstijden, maar op kantoren wordt nauwelijks gewerkt voor mijn gevoel. Hier op het werkt komt iedereen rond 8u aan (ik ben meestal een van de laatsten rond kwart over 8) en niemand gaat voor 17u weg. En dan janken dat expats belachelijk veel verdienen, tsja, wij werken harden en we besteden het geld ook nog eens in Ierland voor een groot deel, dus echt janken moeten ze niet doen.

Als alle grote bedrijven hier weg zouden trekken, dan is er van Ierland binnen een paar jaar helemaal niks meer over. Ze moeten blij zijn met ons, want ik ken niemand die gebruikt maakt van de sociale voorzieningen, aangezien iedereen vanuit het werk betere, particuliere voorzieningen krijgt. En we betalen gewoon belasting, de meesten ook nog eens in de hoogste schaal.
Over pub gesproken, ik ga zo maar eens denk ik :9
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_107863932
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:43 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. apart volkje
pi_107864148
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Over pub gesproken, ik ga zo maar eens denk ik :9
Ik ga vanavond lekker koken voor een vriendinnetje van me :9 Wijntje erbij, Cognac voor achteraf, komt helemaal goed die avond hiero.
pi_107864187
have fun, klinkt goed
pi_107867361
Weer een briefje in de bus van de Boze Buurman. O+

Terwijl ik gewoon thuis ben. En hij me elke dag ziet en dus alle kans heeft me even aan te spreken. Maar nee, dat moet via een briefje, want we zijn zes. O+

Of ik de stoep niet even sneeuwvrij kan maken.

Ik schrijf er Nee onder en gooi het dan terug. O+
pi_107867409
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:50 schreef L-E het volgende:
Weer een briefje in de bus van de Boze Buurman. O+

Terwijl ik gewoon thuis ben. En hij me elke dag ziet en dus alle kans heeft me even aan te spreken. Maar nee, dat moet via een briefje, want we zijn zes. O+

Of ik de stoep niet even sneeuwvrij kan maken.

Ik schrijf er Nee onder en gooi het dan terug. O+
_O_
Dat kan hij toch zelf ook?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107867473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

_O_
Dat kan hij toch zelf ook?
Hij doet zijn deel, en stopt dan bij 'mijn' deel van de stoep. En ik snap wel dat hij wil dat ik dat doe, als ik het kon had ik het allang gedaan, maar die manier van communiceren, echt, wtf :')
pi_107867569
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij doet zijn deel, en stopt dan bij 'mijn' deel van de stoep. En ik snap wel dat hij wil dat ik dat doe, als ik het kon had ik het allang gedaan, maar die manier van communiceren, echt, wtf :')
Ja dat is wel heel autistisch van die man. Tering :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107867603
Wtf idd mijn autistische bovenbuurman zou het nog anders aanpakken.
pi_107867639
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:57 schreef Partingglass het volgende:
Wtf idd mijn autistische bovenbuurman zou het nog anders aanpakken.
Hoe dan?
14 SHADES OF GREY
pi_107868025
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja dat is wel heel autistisch van die man. Tering :')
That means a lot, coming from you. O+
pi_107868053
Maar goed, ik ga morgen netjes aanbellen bij de beste meneer. En dan hopen dat Kleuter hem niet aanspreekt met Boze Buurman, zoals we thuis steeds doen. :@
pi_107868173
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe dan?
Die zou als ik smorgens naar mijn werk ga in zijn badjas op balkom gaan staan en dan halfverstaanbaar en tamelijk onbeleefd zeggen wat hij van me verwacht.

als ik dan thuis kom van werk heeft hij het zelfs gedaan en begint er dan over in de hoop dat ik hem daarvoor bedankt.

mafkees
pi_107868201
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:10 schreef L-E het volgende:

[..]

That means a lot, coming from you. O+
Ik zou alleen een briefje in de bus doen als ik diegene niet zie. Maar anders gewoon aan bellen.
14 SHADES OF GREY
pi_107868239
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:15 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Die zou als ik smorgens naar mijn werk ga in zijn badjas op balkom gaan staan en dan halfverstaanbaar en tamelijk onbeleefd zeggen wat hij van me verwacht.

als ik dan thuis kom van werk heeft hij het zelfs gedaan en begint er dan over in de hoop dat ik hem daarvoor bedankt.

mafkees
Oke :') je hebt rare mensen
14 SHADES OF GREY
pi_107868527
En dat briefje he, hij heeft er geen afzender onder gezet! Ik herken het handschrift, want ik krijg vaker boze briefjes van hem :') maar eronder staat: 'een bewoner'. Duuuude! :')
pi_107868601
En nu laat ik het los. Zennn.
pi_107868615
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke :') je hebt rare mensen
een tijd terug had hij geluidsoverlast van mijn konijnen buiten haha. Idioot had hem bijna van het balkon gesleurd.

@L_E dat is wel heel erg lame ass
pi_107868743
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Partingglass het volgende:

[..]

een tijd terug had hij geluidsoverlast van mijn konijnen buiten haha. Idioot had hem bijna van het balkon gesleurd.

Van je konijnen? Waren ze weer illegale drum 'n bass-feesten aan het organiseren? :(
pi_107868761
Konijnen O+ Wat voor nijntjes heb je?
Tap tap tap
pi_107868837
CL, zou je zeggen:

stapel gebundelde folders

of

gebundelde stapel folders?
pi_107868846
Oh, nu weet ik het. Nu ik het zie. :)
pi_107868851
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:31 schreef L-E het volgende:
CL, zou je zeggen:

stapel gebundelde folders

of

gebundelde stapel folders?
Zijn de folders gebundeld of is de stapel gebundeld?
Tap tap tap
pi_107868870
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef L-E het volgende:
Oh, nu weet ik het. Nu ik het zie. :)
Fijn dat ik kon helpen :')
Tap tap tap
pi_107868907
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Fijn dat ik kon helpen :')
Haha ja sorry, ik zit al heel de dag te schrijven, soms zíe ik het gewoon niet meer zelf. Dank je. O+
pi_107869052
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Partingglass het volgende:

[..]

mmm idioot ja
14 SHADES OF GREY
pi_107869377
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:29 schreef L-E het volgende:

[..]

Van je konijnen? Waren ze weer illegale drum 'n bass-feesten aan het organiseren? :(
Dat was mijn idee ook en hij kon niet uitleggen wat hij dan hoorde. Mafkees. Heb voor de zekerheid de voerbak waar ze mee gooien weg gepakt. Maar echt mafkees. Of communiceer met mij of ben stil.

@cherry lips check Fobo voor pica's van mijn 7 nijnen. 5 buiten, 2 binnen

Afin lieverds allemaal een koddige voortzetting van deze avond. Dit jongetje gaat een feestje bouwen.
pi_107869781
Zelfs ik gooi geen briefjes door de brievenbus :P
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:03:08 #236
13749 AirwiN
Time to give
pi_107869880
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
Zelfs ik gooi geen briefjes door de brievenbus :P
Jij hangt meteen je snikkel door de brievenbus en laat je blaas leeglopen? :7
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_107869968
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Jij hangt meteen je snikkel door de brievenbus en laat je blaas leeglopen? :7
Als ik zo'n briefje zou krijgen wel ja.... :P
pi_107870550
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:48 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Dat was mijn idee ook en hij kon niet uitleggen wat hij dan hoorde. Mafkees. Heb voor de zekerheid de voerbak waar ze mee gooien weg gepakt. Maar echt mafkees. Of communiceer met mij of ben stil.

@cherry lips check Fobo voor pica's van mijn 7 nijnen. 5 buiten, 2 binnen

Afin lieverds allemaal een koddige voortzetting van deze avond. Dit jongetje gaat een feestje bouwen.
Tof, zo'n groepje konijntjes O+
Tap tap tap
pi_107883957
Goedemorgen!! *O* :D
pi_107884097
Goedemorgen! :)

Alles goed daar?
pi_107884140
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 09:33 schreef Spezza19 het volgende:
Goedemorgen! :)

Alles goed daar?
Hey Bolderbast :W

Alles lekker hier, heerlijk weer vandaag O+ Nu beetje werken, dan weekend en een terrasje :9 Hoest met u? :)
pi_107884196
Alles prima hier... Koud en bewolkt.... :P Maar goed, ben lekker in m'n huisje bezig.... dus heb er geen last van haha
pi_107884525
Ik mis het Hollandse weer niet echt.... :')
pi_107884530
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 10:16 schreef Barbusse het volgende:
Joh! Je meent het! :P
pi_107884572
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 10:16 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Joh! Je meent het! :P
Ik vind het zelfs hier fris nu :') Ik ben te verwend ;(
pi_107884791
En koffie en zon O+

pi_107894496
Zo eindelijk weer thuis.
  zondag 12 februari 2012 @ 15:51:42 #248
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107894533
quote:
Snap ik :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 12 februari 2012 @ 17:39:32 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_107898526
quote:
Ik kan echt niet meer tegen die kutkou.
For great justice!
pi_107899606
quote:
9s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik kan echt niet meer tegen die kutkou.
Inderdaad.... heb liever een koude kut....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')