Van je konijnen? Waren ze weer illegale drum 'n bass-feesten aan het organiseren?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
een tijd terug had hij geluidsoverlast van mijn konijnen buiten haha. Idioot had hem bijna van het balkon gesleurd.
@L_E dat is wel heel erg lame ass
Zijn de folders gebundeld of is de stapel gebundeld?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:31 schreef L-E het volgende:
CL, zou je zeggen:
stapel gebundelde folders
of
gebundelde stapel folders?
Haha ja sorry, ik zit al heel de dag te schrijven, soms zíe ik het gewoon niet meer zelf. Dank je.quote:
mmm idioot jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
een tijd terug had hij geluidsoverlast van mijn konijnen buiten haha. Idioot had hem bijna van het balkon gesleurd.
@L_E dat is wel heel erg lame ass
Dat was mijn idee ook en hij kon niet uitleggen wat hij dan hoorde. Mafkees. Heb voor de zekerheid de voerbak waar ze mee gooien weg gepakt. Maar echt mafkees. Of communiceer met mij of ben stil.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Van je konijnen? Waren ze weer illegale drum 'n bass-feesten aan het organiseren?
Jij hangt meteen je snikkel door de brievenbus en laat je blaas leeglopen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
Zelfs ik gooi geen briefjes door de brievenbus
Als ik zo'n briefje zou krijgen wel ja....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hangt meteen je snikkel door de brievenbus en laat je blaas leeglopen?
Tof, zo'n groepje konijntjesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:48 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook en hij kon niet uitleggen wat hij dan hoorde. Mafkees. Heb voor de zekerheid de voerbak waar ze mee gooien weg gepakt. Maar echt mafkees. Of communiceer met mij of ben stil.
@cherry lips check Fobo voor pica's van mijn 7 nijnen. 5 buiten, 2 binnen
Afin lieverds allemaal een koddige voortzetting van deze avond. Dit jongetje gaat een feestje bouwen.
Hey Bolderbastquote:
Joh! Je meent het!quote:Op zondag 12 februari 2012 10:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik mis het Hollandse weer niet echt....
Ik vind het zelfs hier fris nuquote:
Snap ikquote:Op zondag 12 februari 2012 10:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan echt niet meer tegen die kutkou.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:16 schreef Barbusse het volgende:
Inderdaad.... heb liever een koude kut....quote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer tegen die kutkou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |