Kom ik je potdomme met 5 armen en 3 ogen en gemuteerd groen haar stalken hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kunnen we die zooi daar niet gewoon nuken? Niemand die het mist. En alleen brabo's hebben last van de fallout en dat zijn toch bijna-limbo's.
Is het alweer carnaval dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom ik je potdomme met 5 armen en 3 ogen en gemuteerd groen haar stalken hoor!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Waarom o waarom, als je een advertentie op MP zet, zet je er dan een foto van je kind bij? Dat er niks mee te maken heeft? Als je van dat kind af moet, maak dan een aparte advertentie aan maar jezus.
Link naar de advertentie, nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Waarom o waarom, als je een advertentie op MP zet, zet je er dan een foto van je kind bij? Dat er niks mee te maken heeft? Als je van dat kind af moet, maak dan een aparte advertentie aan maar jezus.
Dat ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Link naar de advertentie, nu ben ik benieuwd.
Had het kind de cavia niet vast?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, heb hem al weggeklikt
Ging om een cavia
Kinderen piepen natuurlijk ook, en schijten de boel onder, maar daar houdt de overeenkomst ook wel op.
Het was een baby, dus dat zou dierenmishandeling zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had het kind de cavia niet vast?
Daarom moet ie ook weg?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een baby, dus dat zou dierenmishandeling zijn.
Denk (hoop) dat het een foutje is ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef CherryLips het volgende:
http://link.marktplaats.nl/529761537
Of het was gewoon een foutje, maar toch![]()
Een naakt caviaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef CherryLips het volgende:
http://link.marktplaats.nl/529761537
Of het was gewoon een foutje, maar toch![]()
Ik vind ze heel schattig. De cavia van een ex kroop altijd in zo'n zakje van mijn trui. Beestje helemaal blij knorrend.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:48 schreef Partingglass het volgende:
Cavia's maken coole geluidjes idd. Zeker als je ze met een clubje samen hebt. Zo'n koortje knorretjes, piepjes en grommetjes als je met de voerbak rammelt blijft lachen.
Die van mij piepen niet om etenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:48 schreef Partingglass het volgende:
Cavia's maken coole geluidjes idd. Zeker als je ze met een clubje samen hebt. Zo'n koortje knorretjes, piepjes en grommetjes als je met de voerbak rammelt blijft lachen.
Ja, waarom zou je sowieso je kinderen online zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik had het een tijdje terug ook hoor, toen ik serieus cavia's wilde, dat je dan allemaal foto's had van kinderen met een cavia op schoot of een kind dat naast de kooi zit.
Flikker toch op. Maak een foto van die beestjes zelf en pleur dat kind eens aan de kant.
Vrienden van me hebben een hoekkast omgebouwd tot cavia hok daar zit een clubje van 4 in. Je lacht je echt scheef met die beestenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind ze heel schattig. De cavia van een ex kroop altijd in zo'n zakje van mijn trui. Beestje helemaal blij knorrend.
Ja, dat. Op je Facebook kan ik me nog voorstellen, al word ik soms wel moe van zes posts van zes mensen over hun gebroed, maar zij denken waarschijnlijk hetzelfde over mij als ik weer naar een concert ga of iets duurs heb gekochtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je sowieso je kinderen online zetten.
Hoeveel heb je er? Hoe lang geleden is die ram geholpen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij piepen niet om etenEr zit één terrorist tussen die loopt te kloten dus meestal hoor ik heel andere piepjes. En de gecastreerde man heeft er nog zin in dus die verkracht de rest een paar keer per dag.
Tofquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben een hoekkast omgebouwd tot cavia hok daar zit een clubje van 4 in. Je lacht je echt scheef met die beesten
Beer heet zoiets bij cavia'squote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? Hoe lang geleden is die ram geholpen?
Zoiets heb ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef vencodark het volgende:
Zo 1 is natuurlijk wel gaaf.
[ afbeelding ] Ik zou hm Heatwave noemen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef vencodark het volgende:
Zo 1 is natuurlijk wel gaaf.
[ afbeelding ] Ik zou hm Heatwave noemen.
Maar dit is een langharige cavia. Die neem je toch niet om vervolgens het haar kort te wieken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ikMaar dan in het groot.
God dat haarHeb er gelijk de schaar in gezet.
Alleen al met het idee dat ik mijn cavia zoek of bespreek met iemand: Heatwave heeft weer eens in de kamer gepoept, Heatwave zat weer eens op de kabeltjes te bijten. Heatwave zit maar in mijn trui te kruipen!quote:
Niet helemaal kortquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dit is een langharige cavia. Die neem je toch niet om vervolgens het haar kort te wieken?
Heatwave verkracht m'n Schaap! (zo heet de terroristquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen al met het idee dat ik mijn cavia zoek of bespreek met iemand: Heatwave heeft weer eens in de kamer gepoept, Heatwave zat weer eens op de kabeltjes te bijten. Heatwave zit maar in mijn trui te kruipen!
Ja, dat zijn de praktische dingen. Tof beest sowieso.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet helemaal kortMaar z'n kuif hing steeds in z'n ogen, die begonnen te tranen, dus die heb ik bijgeknipt en ook bij z'n kont omdat er anders van alles in bleef hangen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de praktische dingen. Tof beest sowieso.
Thuiswerk, huiswerk. Almost same thing.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:12 schreef Partingglass het volgende:
Dat is wel praktisch aan thuiswerk dat je het zelf een kunt plannen een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |