goede smaak KD; in dit lijstje staan heeeeel veel van ons voormalige lijstjequote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
Floris & Hanne
Floris & Jet
Floris & Jonne
Floris & Nina
Floris & Olivia
Floris & Lily
Floris & Suze
Floris & Wende
Floris & Nora
Floris & Yenthe
Floris & Yfke
Floris & Elin
Floris & Evi
Floris & Lonneke
Floris & Lieke
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Floris en -nie
Floris en Ba+ha
Floris en r8sjel
Floris en ^tari
Floris en _er
Hier zit ie tussenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Floris en -nie
Floris en Ba+ha
Floris en r8sjel
Floris en ^tari
Floris en _er
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef SummerBreeze het volgende:
Deed me meteen hieraan denken
[ afbeelding ]
Asher stond ook in mn stukje text maar die had ik gebackspacedquote:Op maandag 20 februari 2012 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Asher een mooie jongensnaam, maar dat spreek je ook zo uit dus niet als esher
Ik kom alleen tot Rachel en Minniequote:Op maandag 20 februari 2012 21:25 schreef __Isis__ het volgende:
Hahaha KD, alleen die laatste kan ik niet ontcijferen
Baplusha en Daktariquote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik kom alleen tot Rachel en MinnieDus Ba+ha en ^tari vat ik nog steeds niet
Kijk, dat is nou wat ik altijd beweer, en wat nooit iemand gelooft.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef Jore het volgende:
[..]
Oooh mijn persoonlijke frustratie is dat, mensen die een klank graag op een bepaalde manier uitgesproken willen zien terwijl dat niet KAN. Een y kan nooit als dj uitgesproken worden, mensen! NOOIT!
Ik heb de hint gezien, is het erg dat ik echt zoeken ga.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:17 schreef Phaidra het volgende:
De hint heeft er nu wel lang genoeg gestaan.
Je bent iig niet de enige, als dat je geruststeltquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb de hint gezien, is het erg dat ik echt zoeken ga.
Ik ben altijd te nieuwsgierig
edit: ja doei, te veel werk![]()
Komt doordat er zoveel mensen zijn die zich er niets van aantrekken. Zo was er bijvoorbeeld een Yuli in Idols wat je als Djoelie uitsprak. En zolang mensen dat soort namen blijven geven, blijven mensen denken dat het goed isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou wat ik altijd beweer, en wat nooit iemand gelooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |