Zonde van alle hardware hierin dit dan niet benut word, bovendien moet je een notebook zoals deze niet belasten met het scherm dichtgeklapt - dan kan hij zijn hitte niet goed kwijt. Dat heeft ook weer een negatieve invloed op de accu, die dan sneller achteruit gaat, en de kwaliteit van de overige componenten, waardoor de levensduur achteruit gaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:46 schreef flappy het volgende:
Waarom maak je hier niet een servertje van? Heb je meteen een ups in je server.
Voor 400 heb je een nieuwe i3quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Whut? Waar baseer je dat bod op?
Heb je de OP helemaal gelezen? Even voor de beeldvorming: Alle a-merk laptops van 14 tot 17 inch met een BluRay rewriter erin:quote:
Het is een luxe laptop, maar ik wil een basis i3, dus daar vergelijk ik mee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Heb je de OP helemaal gelezen? Even voor de beeldvorming: Alle a-merk laptops van 14 tot 17 inch met een BluRay rewriter erin:
http://tweakers.net/price(...)VCsjiZkau34mOdTLsnwB
onder de duizend euro ben je niet klaar!
Dan heeft het niet zo veel zin hierop te bieden, want hij gaat niet weg voor een 'basis' bedrag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Het is een luxe laptop, maar ik wil een basis i3, dus daar vergelijk ik mee.
Snap ik, mocht je je bedenken mijn bod blijft staan tot ik mijn laptop gevonden heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:46 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan heeft het niet zo veel zin hierop te bieden, want hij gaat niet weg voor een 'basis' bedrag.
De bluray bla bla? Je wilt de laptop zonder drive hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef mar1m het volgende:
Ik bied 250 en dan mag je die bluray bla bla los verkopen.
Okido bedankt voor de uitleg, succes met de verkoop.!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:28 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De bluray bla bla? Je wilt de laptop zonder drive hebben?
Als je voor dat bedrag een simpele laptop zonder extra's zoekt, waarom pak je dan niet een 300 euro Mediamarkt notebook mee?
Ik noteer de boden uit beleefdheid, maar daar gaat hij dus echt niet voor weg, dan kan ik hem beter zelf houden. Zoals beschreven in de OP heeft dit ding zowel een langere garantie alswel betere specs aan boord dan wat je voor 400 euro in de winkel koopt.
Dat mag toch? Dan nog heb je hierboven een laptop te koop die uiterlijk net zo nieuw is als eentje direct uit de winkel, plus een dedicated videokaart, superieur geluidssysteem, HDMI, eSata, extreem zuinig (meer dan standaard modellen) en anderhalf jaar P&R garantie.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:42 schreef Lesnar het volgende:
Het is wel een 2ehands laptop hoe je het wend of keert. Blu-ray wordt erg weinig gebruikt voor laptops, dus heeft denk ik niet zoveel waarde als jij denkt, denk ik.m
Voor 400 euro kiezen mensen dan liever voor eentje uit de winkel, zonder blu-ray.
Heb je al boven mij geboden dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef Lesnar het volgende:
ik laat mijn bod voor de zekerheid staan, je kunt je altijd bedenken.
Jouw bod doet net zo min ter zake, boden onder de 400 euro neem ik niet serieus.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je al boven mij geboden dan?
Ziet er leuk uit, mooie specs.quote:
Nee, absoluut niet. Daarbij gezegd dat ik hem wel eens in het halfjaar schoonmaak door voorzichting een stofzuiger/compressor bij de openingen te houden. Je moet namelijk zorgen dat je daarbij de ventilatoren niet boven hun nominale toerental laat draaien. De temps blijven gewoon netjes binnen specs, tenzij je gaat gamen natuurlijk, dan moet hij wel blazen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:35 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Hoe zit het trouwens met warmte/geluid? Wordt de laptop erg warm/warm en maakt deze veel (fan)geluid?
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Wiebelkont het volgende:
Even voor de duidelijkheid mensen:
http://tweakers.net/price(...)UCz6bZG0U29LuxOwbdsv
Minimum eis Core i3, 15,4 t/m 17 inch, 4gb geheugen, dan betaal je echt minimaal 388 euro (voor 1 model, de rest begin >400) en dan krijg je geen bluray (laat staan een br-writer), een kleinere harde schijf en een onboard videokaart. Ook de garantietermijn is dan nog steeds maar 1 jaar.
De hier aangeboden laptop doet het op bijna alle vlakken, inclusief garantietermijn én de vorm daarvan (P&R) beter, dus je hoeft echt niet onder de 400 euro te bieden, dat heeft gewoon geen zin.
Iets met vraag en aanbod...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Daarbij gezegd dat ik hem wel eens in het halfjaar schoonmaak door voorzichting een stofzuiger/compressor bij de openingen te houden. Je moet namelijk zorgen dat je daarbij de ventilatoren niet boven hun nominale toerental laat draaien. De temps blijven gewoon netjes binnen specs, tenzij je gaat gamen natuurlijk, dan moet hij wel blazen.
[..]
[..]
Dat mag. Maar ik zie nog geen enkel bod ook maar in de buurt komen van die 400 euro dus ik denk (weet wel zeker) dat het wat te veel is. Daarom dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Iets met aanbod onder 400 weigeren...
Laat ik het anders formuleren. Als hij meer dan 400 opbrengt, is het voor mij de moeite om die opbrengst in een ander systeem te steken. Als hij minder dan 400 op zou brengen, is het die moeite níet en doe ik hem gewoon niet weg, klaar. Ik zit niet op een schopstoel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat mag. Maar ik zie nog geen enkel bod ook maar in de buurt komen van die 400 euro dus ik denk (weet wel zeker) dat het wat te veel is. Daarom dus
Dan zal ik je alvast uit de droom helpen, 400 euro ga je hier nooit voor krijgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Als hij meer dan 400 opbrengt, is het voor mij de moeite om die opbrengst in een ander systeem te steken. Als hij minder dan 400 op zou brengen, is het die moeite níet en doe ik hem gewoon niet weg, klaar. Ik zit niet op een schopstoel.
Dus hoe laag en hoog je ook springt, ik noteer geen boden onder de 400 euro.
Die discussie hoeven we hier verder niet te voeren, ik verander niet van standpunt. Of men biedt vanaf 400 euro, of men biedt niet. Ik kan er niet minder mee zitten als jullie een andere mening toegedaan zijn of voor een duppie op de eerste rang willen zitten, als je de dichtstbijzijnde mediamarkt binnenloopt betaal je zelfs voor de b-merk uitverkopertjes nog steeds 400 euro.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dan zal ik je alvast uit de droom helpen, 400 euro ga je hier nooit voor krijgen.
jij hebt echt te vaak naar pawn stars gekekenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:07 schreef Lesnar het volgende:
ik trek mijn bod in vanwege onsportief gedrag van de TS in een ander topic.
ik kijk vaak naar hardcore pawn dat kloptquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jij hebt echt te vaak naar pawn stars gekeken
Ik heb je bod helemaal nooit geaccepteerd, mafkees! Het is heel erg on-tof dat je mensen die iets proberen te verkopen zo zwaar onder de prijs blijft bieden, als je echt voor dat bedrag een laptop wilt kopen kun je prima bij de uitverkoop terecht in een Mediamarkt oid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:07 schreef Lesnar het volgende:
ik trek mijn bod in vanwege onsportief gedrag van de TS in een ander topic.
Wat ik bied is mijn zaak en niet de jouwe. De verkoper is vrij mijn bod te weigeren of met een tegenbod te komen. Ik dwing niemand. Ik vind het bizar dat je in advertenties van andere users mij zwart probeert te maken omdat je zelf niet verkoopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb je bod helemaal nooit geaccepteerd, mafkees! Het is heel erg on-tof dat je mensen die iets proberen te verkopen zo zwaar onder de prijs blijft bieden, als je echt voor dat bedrag een laptop wilt kopen kun je prima bij de uitverkoop terecht in een Mediamarkt oid.
Gelijk heb je. Ik heb het nog even aangekeken maar ben er ook wel klaar meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:19 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Wat ik bied is mijn zaak en niet de jouwe. De verkoper is vrij mijn bod te weigeren of met een tegenbod te komen. Ik dwing niemand. Ik vind het bizar dat je in advertenties van andere users mij zwart probeert te maken omdat je zelf niet verkoopt.
Maar goed, ik blijf verder uit dit topique weg, wij komen er niet meer uit.
Het zegt genoeg dat ik hier dus niet alleen in sta. De TS komt agressief over en wordt beledigend wanneer je zijn vraagprijs niet biedt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik heb het nog even aangekeken maar ben er ook wel klaar mee
Agressief? hoe kom je daar bij? omdat ie je mafkees noemt? dat is wel een beetje laf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:25 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ik hier dus niet alleen in sta. De TS komt agressief over en wordt beledigend wanneer je zijn vraagprijs niet biedt.
Ten eerste, jij bent de TS niet, dus het is mij niet helemaal duidelijk waarom jij namens de TS denkt te moeten spreken. Het bieden, is een zaak tussen de TS en mij en wat jouw mening is, is totaal niet relevant. Dus wat ik in andere advertenties bied gaat jou of de TS geen ene moer aan. Bieden staat vrij, en de verkoper is vrij te weigeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:54 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Agressief? hoe kom je daar bij? omdat ie je mafkees noemt? dat is wel een beetje laf.
En ik heb het topic gezien, maar een 17'' LED laptop met i7. Tja, ik weet niet waar je uberhaupt het lef vandaan hebt om daar 150 euro voor te bieden. Je neemt het bieden wel erg serieus denk ik, want producten naar waarde schatten, en te bieden lukt je nog niet.
Nee, TS is niet agressief, en lacht je terecht uit. Ik noemde je laf, ben ik nu agressief? xx kusjes![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:54 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Agressief? hoe kom je daar bij? omdat ie je mafkees noemt? dat is wel een beetje laf.
En ik heb het topic gezien, maar een 17'' LED laptop met i7. Tja, ik weet niet waar je uberhaupt het lef vandaan hebt om daar 150 euro voor te bieden. Je neemt het bieden wel erg serieus denk ik, want producten naar waarde schatten, en te bieden lukt je nog niet.
Nee, TS is niet agressief, en lacht je terecht uit. Ik noemde je laf, ben ik nu agressief? xx kusjes![]()
![]()
![]()
Nou blijkbaar niet. Je weet niet waar je het over hebt geloof ikquote:De specs:
- Core i3 2,13Ghz processor, dualcore, hyperthreading (Windows rapporteert daarom 4 cores)
- Nvidia GT330m videokaart met 1gb eigen geheugen (plus een variabel gedeelte uit RAM)
- 4gb (2x2) DDR3 geheugen
- 500gb harde schijf (Toshiba leverde 5400rpm, er zit nu een Seagate Momentus XT Hybrid in, 500gb 7200rpm / 4gb SSD)
- Blu-Ray RW drive (jazeker, branden en lezen van CD, DVD, DVD-DL en BR)
- Harman Kardon sound system (zeer helder, zelfs op hoge volumes)
- 15,4 inch HD-Ready (1366*768) LED-Display, glossy finish
- Multi-touchpad
- Tiptoetsbediening voor volume, eco-power stand, etc
- Kaartlezer (o.a. SD, MS, etc)
- Voorzien van USB2 (4x), eSata (1x), HDMI, VGA, 1gbit LAN, Wireless (B/G/N op 2.4ghz)
- Bluetooth ingebouwd
Zegge, spuit elf... Naait doelt op een andere advertentie waarin een i7 laptop aangeboden word. Ik heb daar ook in gepost, met als gevolg dat Lesnar zijn 'bod' op mijn i3 laptop intrekt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 06:12 schreef DeHangui het volgende:
[..]
[..]
Nou blijkbaar niet. Je weet niet waar je het over hebt geloof ik
Iig een prachtig voorbeeldje van "het volledig mis slaan van de plank".
Back to you![]()
![]()
![]()
![]()
was het toch?
Hij is mij niet, maar ik ben het wel met hem eens hoor, dat had je zelf ook wel kunnen verwachten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 05:57 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ten eerste, jij bent de TS niet, dus het is mij niet helemaal duidelijk waarom jij namens de TS denkt te moeten spreken. Het bieden, is een zaak tussen de TS en mij en wat jouw mening is, is totaal niet relevant. Dus wat ik in andere advertenties bied gaat jou of de TS geen ene moer aan. Bieden staat vrij, en de verkoper is vrij te weigeren.
En wat jij allemaal aanhaalt over lef is nogal subjectief. Ik weet bijvoorbeeld niet waar JIJ het lef vandaan haalt om overduidelijk onder invloed van drank een V&A topic binnen te stormen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 05:57 schreef Lesnar het volgende:
Maar goed, ik blijf verder uit dit topique weg, wij komen er niet meer uit.
Jouw reacties worden er anders ook niet beter op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:39 schreef leolinedance het volgende:
Begin je nou ook al binnen 24u te kicken? Het wordt er niet beter op he....
Is het verkeerd dan om voor een klein bedrag en zo goed mogelijk product te krijgen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik wed dat Leolinedance aan het eind van rommelmarkten ook alle kraampjes langsgaat om te trollen, in de hoop dat ze de laatste niet-verkochte items nog voor een habbekrats meekrijgen zodat men van het gezeik af is.
De jouwe ook niet!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jouw reacties worden er anders ook niet beter op.
Geenquote:
Jij lult ook maar wat, volgens mij sla JIJ de plank mis. want je hebt totaal iets anders voor je. ouch! terug naar jou!quote:Op woensdag 7 maart 2012 06:12 schreef DeHangui het volgende:
[..]
[..]
Nou blijkbaar niet. Je weet niet waar je het over hebt geloof ik
Iig een prachtig voorbeeldje van "het volledig mis slaan van de plank".
Back to you![]()
![]()
![]()
![]()
was het toch?
Ja, dat klopt. maar hou het dan wel realistisch.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Is het verkeerd dan om voor een klein bedrag en zo goed mogelijk product te krijgen?
Ik gok dat er superveel mensen op deze manier handelen hoor.
Nee, ik heb een leven buiten mijn toetsen bord om, snap ook niet dat je over een ander topic hier gaat reageren. Gelukkig geef je zelf al aan dat je der in om lult. Gevalletje aandacht te kort?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat, volgens mij sla JIJ de plank mis. want je hebt totaal iets anders voor je. ouch! terug naar jou!
[..]
Ja, dat klopt. maar hou het dan wel realistisch.
Lekker collega ben jij dan, je bent gewoon te duur. Punt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Geenmaar ik heb een collega gesproken vandaag, die in principe dit weekend laat weten of hij hem voor ¤ 450,- overneemt.
Gast jij komt met je faal "back at you" quote, nu is ie back at you en dan ga je zeuren... Triestquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:45 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nee, ik heb een leven buiten mijn toetsen bord om, snap ook niet dat je over een ander topic hier gaat reageren. Gelukkig geef je zelf al aan dat je der in om lult. Gevalletje aandacht te kort?
Ciao
[..]
Lekker collega ben jij dan, je bent gewoon te duur. Punt.
Vergeet de kleur niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:45 schreef DeHangui het volgende:
Lekker collega ben jij dan, je bent gewoon te duur. Punt.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef leolinedance het volgende:
Staat je minimale prijs van ¤ 400,- nog of heb je er al aan toegegeven dat dat hem niet gaat worden?
Ik zie nog nergens een bericht terug waarin ik aangeef of heb gegeven dat ik mijn standpunt of het minimum bod heb aangepast. En aan jou en/of Lesnar verkoop ik hem sowieso niet meer, ik wens geen zaken (meer) met jullie te doen. Gaarne het topic met rust laten svp.quote:
Waarom word ik er nu weer bij betrokken? Ik heb er toch niks meer mee van doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik zie nog nergens een bericht terug waarin ik aangeef of heb gegeven dat ik mijn standpunt of het minimum bod heb aangepast. En aan jou en/of Lesnar verkoop ik hem sowieso niet meer, ik wens geen zaken (meer) met jullie te doen. Gaarne het topic met rust laten svp.
Regel dat maar buiten het topic, want nu wordt er wéér offtopic gegaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:06 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Waarom word ik er nu weer bij betrokken? Ik heb er toch niks meer mee van doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |