SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Het was zo verleidelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei die TT, pak van mn hart. Ik was bang voor poepen op brood deel 23
Sorry ik zal lief doen tegen je beachquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Minpunten jij, zo praat je niet over mijn schatje!
oke Jannemanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry ik zal lief doen tegen je beach![]()
Dat jeukt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:38 schreef JanPiraat het volgende:
Even mn wollen ondergoed aan en mn bed uit brb
Instellingen en dat je cache even legen. Er is een kleine update geweest op de manier hoe mobiel FOK!en werkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef JanPiraat het volgende:
Myat op mobiel is stukblijft maar steken op ARG#533 pagina 7 en allemaal andere oude topics. Is daarvoor iemand te contacteren ?
Omg heldquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Instellingen en dat je cache even legen. Er is een kleine update geweest op de manier hoe mobiel FOK!en werkt.
neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
oh zit iedereen voortaan hier bietch?
Ik zat hier altijd alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
oh zit iedereen voortaan hier bietch?
Sorryquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:44 schreef Beach het volgende:
had ik je ook wel kunnen vertellen Jan, is niks speciaals
mobiel? daar werkt myAt bij mij opeens ook niet meer goed..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorryging voor mij een wereld open ik zat al 3 dagen met die verpeste myAt
![]()
Even naar instellingen van je browser gaan en de cache verwijderenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mobiel? daar werkt myAt bij mij opeens ook niet meer goed..
hmm, dat word zoeken in adroidquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Even naar instellingen van je browser gaan en de cache verwijderen
mijn faal iCTerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent een gefaalde ICTer of je bent het niet he
heeft niet geholpenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor. In de browser: Menuknopje -> instellingen.
nja, voor een deel heeft het geholpen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Op mijn droid wel, en die van Jan ook..
als je ooit hulp nodig hebt bij het aansluiten van je muis of toetsenbord weet je me te vinden tochquote:
okanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als je ooit hulp nodig hebt bij het aansluiten van je muis of toetsenbord weet je me te vinden toch
Cookies dan ook even eruitgooien. Want dat knopje update je koekjes ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, voor een deel heeft het geholpen.
het andere probleem nog niet.
ik heb een keer per ongeluk op het knopje: gelezen geklikt. en sindsdien zie ik altijd als ik naar myAt ga de lijst van toen. als ik dan weer op gelezen klik dan komt de recente lijst
Hahahaha ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bezuinigingen in het onderwijs hihihihih
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Beach het volgende:
gelukkig kan je nog wel inloggen op fok
Gelukkig kan dit altijdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Beach het volgende:
gelukkig kan je nog wel inloggen op fok
On-be-skoft.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisje... de waarheid doet pijn.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die uitloggen en met de kippen op stok gaan.
niks mis met een kip op je stokquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die uitloggen en met de kippen op stok gaan.
Hihihiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]ik voel me aangesproken
doei Klinkie
quote:
drumsticks?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi
Welterusten
[..]Doet me denken aan BBQ'en.
Lekker he.,quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY wie gaat die burger betalen?!
Gerrit Hiemstra (Drachten, 19 augustus 1961) is een Nederlandse meteoroloog. Hiemstra is weerpresentator bij het NOS Journaal. Daarnaast is hij adviseur bij het weerbedrijf MeteoVista B.V. in Zeist, dat hij in 1995 heeft opgericht.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Gerrit Hiemstra (Drachten, 19 augustus 1961) is een Nederlandse meteoroloog. Hiemstra is weerpresentator bij het NOS Journaal. Daarnaast is hij adviseur bij het weerbedrijf MeteoVista B.V. in Zeist, dat hij in 1995 heeft opgericht.
70 eieren gratis binnen 48 uurquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:50 schreef gianni61 het volgende:
waarom zie ik, als ik in dit topic kom een banner met reclame voor: Broedmachine Cosmo??
Broedmachine Cosmo? pics?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:50 schreef gianni61 het volgende:
waarom zie ik, als ik in dit topic kom een banner met reclame voor: Broedmachine Cosmo??
Hahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://www.kleinveeservic(...)LUk64CFUIj3godXHvOLg
ik denk eieren erin > kuikentjes eruit..quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk eieren erin > kuikentjes eruit..
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)ng_met_heftruck.html
op zich kan het wel (en wordt wel eens vaker gedaan)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)ng_met_heftruck.html
Ah zielig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)te_zoon_via.html#via
ik neig naar jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef Nectar het volgende:
[..]
ewa bees niggu komt hard in de claub
weet tock
wats je beslissing nou dan
http://www.waarmaarraar.n(...)en_baby_via.html#viaquote:
wil je zeggen dat jij kunt lezen wat daar staat??quote:
ja privezakenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je zeggen dat jij kunt lezen wat daar staat??
ja daaromquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
lol je bent wel kk dom als je nee zegt
standaard PI's zijn stomquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je deze weer als standaard PI?.
Rot op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
lol je bent wel kk dom als je nee zegt
Jepquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens, ik ga zo. Gaan jullie mij missen?
Ja/Nee.
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja/Nee.
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja/Nee.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik was hier eerder als jou, kutkneus stalk me eens niet zo.
Doe lief bitte.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik was hier eerder als jou, kutkneus stalk me eens niet zo.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja/Nee.
Hij zit weer gelijk te kutten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef Beach het volgende:
Trollscience doe ook eens normaal niet meteen op iemand duiken.
Wie ben je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja/Nee.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef Beach het volgende:
Trollscience doe ook eens normaal niet meteen op iemand duiken.
quote:
Goed dan, maar als hij gaat kutten weet je wat je kunt verwachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trollie doe eens lief tegen NEctar, hij komt in vreden.
Een boze Cosmo op je dak.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Goed dan, maar als hij gaat kutten weet je wat je kunt verwachten.
this seriousquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://www.break.com/inde(...)out-facebook-2298729
voorzichtig, dak is glad. ligt nog veel sneeuw opquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goed dan, maar als hij gaat kutten weet je wat je kunt verwachten.
Je komt in vrede toch gewoon niks aan de handquote:
Ja tochquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je komt in vrede toch gewoon niks aan de handheb je nog altijd het record van meeste posts op 1 dag ?
ergens tussen de 12 en de 39quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nectar hoe oud ben jij eigenlijk?
Ja main check de link in me sigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je komt in vrede toch gewoon niks aan de handheb je nog altijd het record van meeste posts op 1 dag ?
Als ik Nectar was zou ik dit in mijn sig zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pics van Nectar in onzedelijke posities?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Broek op de knieën, jeweet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij loopt met je boxer over straat?
Niemand die dat ziet behalve jijzelf en je partner toch
fel donkergroen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een Ierse boxer, kermit of gewoon knalgroen ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
OH HEY IK LAS NET IETS LEUKS WANNEER GAAN WE MEETEN? KUSJESquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gehoorzamen die man, hij heeft macht jwz
Hoe oud ben je ik mag van mijn vader niet met vreemde homo's afspreken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
OH HEY IK LAS NET IETS LEUKS WANNEER GAAN WE MEETEN? KUSJES
Ik ben jong doch volwassen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ik mag van mijn vader niet met vreemde homo's afspreken.
22, maar even een serieuze vraag he. Waarom heb jij je mond nooit dicht op foto's?quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
22, maar even een serieuze vraag he. Waarom heb jij je mond nooit dicht op foto's?
Klein qua omtrek dan, hoeven niet perse dik te zijn toch.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En aan kleine piemels dan. Zover staat je mond ook weer niet open.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Trollscience het volgende:
Omdat ik altijd aan orale seks denk.
ik zie een matchquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En aan kleine piemels dan. Zover staat je mond ook weer niet open.
Homo's zijn gay.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nix tegen jouw hoor maar moet jy niet para doen tegen my als je self ook gay bent >.<
Je zei 'ook gay'.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben geen homo. xD -.-
Ohhh cosssquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo ben jij wel het mooste imo..
Lekker.quote:
Trolsaaijensquote:
Superieure versie.quote:
quote:
Dat is pas over een uur.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Die moet iedereen hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
die heeft iedereen wel in zn reaction images folder
Elke avond weer en dan dit?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon geen liefde gunnen.
mag dat van u?quote:
valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef gianni61 het volgende:
help mij!
heel udowu is ontsnapt en hangt nu in grtd
ik zie jou, nectar, pz, drommeldaris..quote:
ik kwam daar al voordat jij op fok zatquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie jou, nectar, pz, drommeldaris..
zoveel verandering in eens kan mijn autistenhoofd niet aan
en daarna ben je weggegaan. what's your point?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kwam daar al voordat jij op fok zat
Maak er een melding van.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:32 schreef yvonne het volgende:
Als je het voor elkaar krijgt om zelfs een sc voor lui die overal uitgekotst worden gesloten te krijgen is het triest gesteld.
Daarover óók nog eens te komen jankzakken, iets waar je zelf schuld aan bent, is te zot voor woorden natuurlijk.
Er gaan nu wat pm's uit naar wat users en als die zich aan de regels houden, en dat geldt ook voor degeen die geen pm gehad hebben dan kan heel misschien zaterdag 12 uur de chat weer open. Verpest het niet, laat eerst maar eens zien dat je je best kunt gedragen.
Oh, en wees uiteraard niet zo dom dat je andermans slowchat verpest..
[GRTDOJW #2032] Song Beneath the Song. It's not our love song. of feedback.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef Nectar het volgende:
gianni wat ga je haten op mij dan![]()
ik was in grtd al een tijd geleden hoor... maar ging toen weg
Kontje verkopen, word je wel warm van.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wacht op Klip op t station en het is heul koud
En ik?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie jou, nectar, pz, drommeldaris..
zoveel verandering in eens kan mijn autistenhoofd niet aan
...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[GRTDOJW #2032] Song Beneath the Song. It's not our love song. of feedback.
wie zegt dat ik jou haat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef Nectar het volgende:
gianni wat ga je haten op mij dan![]()
ik was in grtd al een tijd geleden hoor... maar ging toen weg
dat hoeft hier dus niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[GRTDOJW #2032] Song Beneath the Song. It's not our love song. of feedback.
Hij zegt het blijkbaar hier om niet de discussie aan te willen gaan maar het gewoon even kwijt wil of iets dergelijks. Nu zou hij dat ook beter in feedback kunnen posten dan hier, maar dat doet er verder niet toe.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
...
Hij zegt het hier toch, waarom zal ik dan daar reageren
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij zegt het blijkbaar hier om niet de discussie aan te willen gaan maar het gewoon even kwijt wil of iets dergelijks. Nu zou hij dat ook beter in feedback kunnen posten dan hier, maar dat doet er verder niet toe.
awwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hondje is 'geholpen' ze heeft nu zo een belachelijke kap om haar hoofd, loopt zwak, kan niet eten en jankt af en toe. En ze kan geen kleintjes meer krijgenarm beest
Terechte PI.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef Henkie94 het volgende:
Hondjes "helpen" omdat mensen het vies vinden. Mensen.
Best heel ergquote:
Als ik de enige eigenares was, had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef Henkie94 het volgende:
Hondjes "helpen" omdat mensen het vies vinden. Mensen.
Knuffel van mij voor je hondje, je zusjes, je ouders en jij.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hondje is 'geholpen' ze heeft nu zo een belachelijke kap om haar hoofd, loopt zwak, kan niet eten en jankt af en toe. En ze kan geen kleintjes meer krijgenarm beest
Liefquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Knuffel van mij voor je hondje, je zusjes, je ouders en jij.
kusquote:
Dan zou jij seks hebben met je hont.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best heel erg
[..]
Als ik de enige eigenares was, had ik het wel geweten
Nee misschien trouwenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
kus
[..]
Dan zou jij seks hebben met je hont.
Moet kunnen.quote:
watquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:12 schreef Beach het volgende:
[Gerucht]Noord Koreaanse leider vermoord
google nu maar eens op death Kim Jong-un en dan afgelopen uur, explosie van berichtenquote:
Yo mama so old when I slapped her on the back her tits fell off.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
yo momma is sooo old.. in her history class they just wrote what she was doing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |