Het zal wel duur zijn, maar ik vind voor je beroep mensen door hun kop schieten met een scherpschuttergeweer nou niet echt iets ''bereiken in je leven''. Het is niet een voorbeeld dat we allemaal maar zouden moeten volgen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Opleiding tot SS (scout sniper hihi) kost waarschijnlijk meer dan de opleiding van een gemiddelde arts... Van Commando's is de opleiding meer dan 10 keer zo duur.
Idd. De Nederlandse strijdkrachten zijn niet anders. Heb ze meerdere keren horen zeggen: "lekker haatbaarden knallen". Natuurlijk niet op een serieuze toon, maar toch. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het zal wel duur zijn, maar ik vind voor je beroep mensen door hun kop schieten met een scherpschuttergeweer nou niet echt iets ''bereiken in je leven''. Het is niet een voorbeeld dat we allemaal maar zouden moeten volgen.
Ik geloof deze naïviteit meteen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:21 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Scout Snipers, natuurlijk.
En een swastika is een zonnewiel.
heel goed dat duur is anders was heel amerika een leger gewordenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Opleiding tot SS (scout sniper hihi) kost waarschijnlijk meer dan de opleiding van een gemiddelde arts... Van Commando's is de opleiding meer dan 10 keer zo duur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |