Nee dat is toch iets te drastisch.quote:
Waarom praat je er niet met je psych over? Sowieso is het debiel om een medicijn te willen wat je emoties platlegt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is toch iets te drastisch.
Er moet iets beters bestaan... net zoiets als Citalopram maar dan iets dat effectief blijft op lange termijn.
Nee ik heb het echt nodig... ik ga in September weer studeren aan de uni... en ik wil niet ten onder gaan aan mijn mentale problemen. Ik wil gewoon mijn studie succesvol kunnen afronden. Dat gaat niet als ik behoefte heb aan sociale contacten dat kost mij veel te veel moeite en tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom praat je er niet met je psych over? Sowieso is het debiel om een medicijn te willen wat je emoties platlegt.
Ik heb het al eens eerder gedaan maar het was moeilijk... al die tijd kon ik de gevoelens onderdrukken... dat gaat nu niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef CafeRoker het volgende:
Je studie zonder sociale contacten afronden staat anders meestal ook niet echt garant voor succes..
Ok korte samenvatting...quote:
Wat is dat nou Richard? Ik dacht dat het weer beter ging met alles en ook met de vrouwen?quote:Ben vreselijk bang dat als er meiden zijn dat ik ze aantrekkelijk ga vinden. Dit gevoel MOET uitgeschakeld worden om teleurstellingen te voorkomen.
Het gaat nu juist weer wat slechter... de medicijnen werken niet meer voldoende :/quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat is dat nou Richard? Ik dacht dat het weer beter ging met alles en ook met de vrouwen?
Hij heeft het verneukt met haar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:56 schreef Senor__Chang het volgende:
Huh, maar je had toch een date met een Belgse meid? Hoe is dat dan afgelopen?
Nee was een Nederlandse universitaire studente uit Rotterdam... had haar ontmoet in een bar in Antwerpen... had haar gezoend, hand vastgehouden , omhelst... en dat soort dingen... 2 weken later belde ik dronken bij haar huis aan...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:56 schreef Senor__Chang het volgende:
Huh, maar je had toch een date met een Belgse meid? Hoe is dat dan afgelopen?
Wat een redenatie, Nee je zult daar altijd naar hunkeren naar die aandacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
nee het verlangen naar intimiteit , naar een relatie, een vriendin, normaal met vrouwen kunnen omgaan... iets dat niet mogelijk is... deze verlangens en behoeftes moeten worden uitgeschakeld en dan is alles opgelost.
Dat zit allemaal tussen je oren. De werkelijkheid is anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
nee het verlangen naar intimiteit , naar een relatie, een vriendin, normaal met vrouwen kunnen omgaan... iets dat niet mogelijk is... deze verlangens en behoeftes moeten worden uitgeschakeld en dan is alles opgelost.
Zulke gevoelens zijn doodnormaal en je kan ze niet voor altijd uitschakelen. Met zo'n houding kom je niet ver, want vroeg of laat zijn je nieuwe medicijnen uitgewerkt en verlang je weer naar intimiteit. Je kan zulke gevoelens niet voor altijd onderdrukken, je moet inzien dat je van fouten kan leren én dat jij ooit ook iemand vindt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
Waarom werk je niet aan jezelf, even serieus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:22 schreef richard_prf het volgende:
Ok heb tenminste nog mijn huis en auto en mijn vrijheid, zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Ik heb zoveel dingen om mijzelf te vermaken dat ik nog jarenlang zoet ben.
Helaas komt de drang telkens weer opzetten dat ik een bestaan met iemand wil opbouwen.
Deze drang moet worden vernietigd en dan ben ik een gelukkig persoon..
Ik weet zeker dat er een medicijn bestaat om deze gevoelens permanent te onderdrukken. Ik heb het alleen nog niet gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |