Plaats dan eens duidelijkere foto'squote:
Hou jij Dot dan van me af?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Plaats dan eens duidelijkere foto's
Ik zou gewoon een flinke telelens gebruiken en bij de overburen gaan zittenquote:
Cyperquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Cypers is toch dat ie zo bruinig met strepen wordt he?
/amateur.
Ja, is het merkbaar dat ik ook afleiding aan het zoeken ben?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
*trommelt wat met de vingers ongeduldig wachtend op de namen*
Blotched, ik heb even een oude foto gezocht en daar zie je duidelijker dat hij ronde vormpjes op zijn flanken heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:23 schreef Cat22 het volgende:
p_R, is Satsu nu blotched of mackerel?![]()
[ afbeelding ]
Toast met makreelquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik zou wel een beetje gerookte makreel lusten. Van wachten word je hongerig
.
Thanks! Wat is dat een lieve foto trouwens! Was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Diversion tactics
[..]
Blotched, ik heb even een oude foto gezocht en daar zie je duidelijker dat hij ronde vormpjes op zijn flanken heeft.
[ afbeelding ]
Bij mackerel zijn het echt rechte streepjes zoals bij een makreel;
[ afbeelding ]
Totdat Cat in de buurt komtquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:36 schreef Oognip het volgende:
Wat een schatjesVooral die rooie
en moeder lijkt zo rustig en ontspannen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat Cat in de buurt komt. Dan is het argwaan en verdediging.
Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat Cat in de buurt komt. Dan is het argwaan en verdediging.
quote:
Ik herken dat ook wel inderdaadquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |