Oei, als ze haar kinders dan maar niet net zo panisch maakt voor mensenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:00 schreef Cat22 het volgende:
O guttegut! Dot is echt boos op me!![]()
Waar ik eerder een blaasje als welkom kreeg maar daarna gewoon over het koppie kon kroelen, wordt er nu geblazen en gemept als ik het waag mijn hand in de doos te steken.Straks maar eens therapeutisch een uurtje met een boek erbij gaan zitten zonder dat ik wat van haar moet. Hopelijk kalmeert ze dan wat. Want aan de kittens komen is nu ook een absolute no-go. En ze liggen er zo schattig bij.
Traagjes zijn het he?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:44 schreef indaha het volgende:
* indaha heeft een lamme arm van het F5-en, maar nog geen witte rook
Nou..... neuh.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:21 schreef indaha het volgende:
Handschoenen aan voor de zekerheid, maar wie weet valt het mee en heeft ze je al vergeven
*kijkt rond*quote:
Per Takquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Per Tak
Heb ik het goed begrepen als ik zeg dat we het volgende in de aanbieding hebben:
V >> zwart / wit
V >> lapje
V >> lapje
M >> rood
??
Kloppen de kleuren welquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Geen idee.De rooie zal wel een vent zijn en vandaag meende ik het cypers witje als meisje te kunnen duiden. De andere twee wilde ik vandaag ook checken maar daar stak Dot een stokje (blaas) voor.
Nee dus.quote:
Gelukkig goed afgelopenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Schrik!![]()
Ik hoorde vanuit de woonkamer een keihard gepiep. Ik snel naar boven en daar lag het rooie kitten middenin de kamer op de grond te gillen.![]()
Ik was dus te overmoedig door de kap eraf te laten waardoor Dot wilde gaan slepen. Madame zat intussen in haar bak tussen de andere kittens zeer boos naar me te kijken. Snel de rooie weer bij mamma gedaan (blaas terug als dank) en de kap weer op de bak. Die heeft duidelijk meer tijd nodig.
Dadelijk maar eens checken of alles nog steeds warm en veilig ligt.
Owquote:
1 = cypers wit. Maar op foto's en zeker filmpjes is dat lastig te zien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
[ afbeelding ]
1: meeste wit op de bol en rug
2: meeste zwart op de bol
3: zit er kwa zwart en wit op de bol precies tussenin
4: onmiskenbaar rood
Nope.quote:
Plaats dan eens duidelijkere foto'squote:
Hou jij Dot dan van me af?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Plaats dan eens duidelijkere foto's
Ik zou gewoon een flinke telelens gebruiken en bij de overburen gaan zittenquote:
Cyperquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Cypers is toch dat ie zo bruinig met strepen wordt he?
/amateur.
Ja, is het merkbaar dat ik ook afleiding aan het zoeken ben?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
*trommelt wat met de vingers ongeduldig wachtend op de namen*
Blotched, ik heb even een oude foto gezocht en daar zie je duidelijker dat hij ronde vormpjes op zijn flanken heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:23 schreef Cat22 het volgende:
p_R, is Satsu nu blotched of mackerel?![]()
[ afbeelding ]
Toast met makreelquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik zou wel een beetje gerookte makreel lusten. Van wachten word je hongerig
.
Thanks! Wat is dat een lieve foto trouwens! Was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Diversion tactics
[..]
Blotched, ik heb even een oude foto gezocht en daar zie je duidelijker dat hij ronde vormpjes op zijn flanken heeft.
[ afbeelding ]
Bij mackerel zijn het echt rechte streepjes zoals bij een makreel;
[ afbeelding ]
Totdat Cat in de buurt komtquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:36 schreef Oognip het volgende:
Wat een schatjesVooral die rooie
en moeder lijkt zo rustig en ontspannen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat Cat in de buurt komt. Dan is het argwaan en verdediging.
Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat Cat in de buurt komt. Dan is het argwaan en verdediging.
quote:
Ik herken dat ook wel inderdaadquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |