De woensdagstream:SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Mijn Signature is Signature.
47 seconden, wat be-la-che-lijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Expres de lapo maken, er 47 seconden over doen en dan nog niet eens de OP updaten.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Expres de lapo maken, er 47 seconden over doen en dan nog niet eens de OP updaten.
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verwacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol isquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedenk jezelf: wie wil degenen die het programma monteren verdacht maken? Die is het dus niet.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verdacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol is
Ik krijg hoofdpijn...quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verdacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol is
Reverse psychologyquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
bliep *overspannen*quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verwacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol is
Oh ik flipte altijd al van die plotselinge shots van Frits Sissing bij Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:44 schreef franklop het volgende:
Heb ik al verteld dat ik in het dagelijks leven de montage verzorgd voor AVRO programma's?
William is onmogelijk na dat Reagan Gorbatsjov huisgedoe. Tim en Liesbeth blijven over dan als mol en soulmate Tim zou Frits geen oor aan naaien. Liesbeth dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
William vind ik ook wel wat verdacht. Alleen is het zo raar dat hij niet mocht stemmen toen met die rood/groen stemmen opdracht. Maar misschien zit daar juist wel wat achter.
Tim zou een soort Patrick zijn.quote:
Hoe had Tim moeten voorkomen dat Frits de test niet goed maakte dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
William is onmogelijk na dat Reagan Gorbatsjov huisgedoe. Tim en Liesbeth blijven over dan als mol en soulmate Tim zou Frits geen oor aan naaien. Liesbeth dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |