het doel is dat je opvrolijkt. dat moetquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou..ik voel me hier meteen welkom
Ik. Moet. Niks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:19 schreef simmu het volgende:
[..]
het doel is dat je opvrolijkt. dat moet
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan m'n hangbuik laten zien. Dat vrolijkt ook op.
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
right. Hangbuik. Als ik me er niet zo voor schaamde zou ik je een hangbuik laten zien.
Ik wilde gister een broek van m'n mam pikken. Die kreeg ik niet dichtquote:
Daar moet ik morgen idd even mee overleggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Morgen even de huisarts? Er zijn genoeg soorten antibiotica.
dan heb jij een hele slanke moederquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde gister een broek van m'n mam pikken. Die kreeg ik niet dicht.
Maat 32quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dan heb jij een hele slanke moeder
Ja nee joh echt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maat 32. Maar zij heeft geen tieten. Ik wel.
Nou. Wat moet je dan dragen als 34 net zo hard weer van je reet zakt?quote:
nee, nu door met het tweede jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:19 schreef livelink het volgende:
Fijn Lady! Is je opleiding nu helemaal klaar?
De kans is klein dat dat gaat lukken, Rocka. Bij ons lukte het tenminste niet: ze zijn er gewoon te fatsoenlijk voor, denk ik. Misschien is 'duwen' een betere instructie dan 'meppen'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
en mijn andere ventje heeft niet terug gemept waar hij dat zou gaan doen...
niks te doen, wel tof nieuws gehad; naar het schijnt is er eindelijk een nieuwe cao voor manlief. kleine loonsverhoging, wat leuk is, veel leuker is dat het allemaal nogal lang geduud heeft, dus die kleine loonsverhoging telt anderhalf jaar terug met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:14 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn pink heeft ook maat 32.
Goedemorgen! Verkouden...hmpf...alweer. En ik was vergeten dat niezen pijn doet als je net zwanger bent.
Gaat iemand nog iets heel leuks doen vandaag?
Dat! Ik zou witheet zijn gok ik zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:00 schreef livelink het volgende:
En hoe is het met jouw krentenbol, Snoopy?
Rockabella, was het een kwestie van hetzelfde kind, zelfde lokatie? Want in dat geval zou je toch een ernstig gesprek met de bso moeten hebben. Je zou er nu vanuit moeten kunnen gaan dat ze er bovenop zitten.
Mijn kinderen hebben geleerd dat terugslaan mag. (Zelf ermee beginnen is een heel ander verhaal.) Maar gelukkig is het bijna nooit nodig geweest. Wat een rotsituatie Rocka, waarom grijpt de leiding bij de bso niet in? Die zou toch extra oplettend moeten zijn omdat het niet de eerste keer is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:31 schreef snoopy het volgende:
Wat naar rocka, dan laat je je kind toch niet met een gerust hart achter![]()
Ik denk dat mijn kind ook niet terug zou slaan, die heeft nou eenmaal geleerd dat dat niet mag. Rot hoor
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:15 schreef livelink het volgende:
Behalve dat ik een beetje moet opvrolijken, moet ik met name een beetje in beweging komen. Ik ben niet vooruit te branden.
nou, het idee snap ik wel en daar kan ik me ook in vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef livelink het volgende:
Die had ik al gezien, Simmu. Ik wist niet helemaal wat ik er van moest vinden...
Ja, dat scheelt dus enorm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:45 schreef livelink het volgende:
Fijn, Brighteyes!!!
En dat alleen maar vanwege de inschrijving van Oscar
Jaaaaaaa!! Fijn joh. Kun je 't pak lekker aan de kant zetten, niet meer naar omkijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaa!Ze belden net van de nieuwe school, ze hebben een plekje voor Sasha! Volgende week overleggen wanneer hij over kan!
pfoe! Pak van mijn hart!
Nog geen idee. Gewoon even neuzen, denk ik. En misschien Ribbon XL kopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef PM-girl het volgende:
Wat ga je kopen Diaan?
Rocka, wat ontzettend rot, dat de BSO niet beter gehandeld heeft tot nu toe. Hopelijk wordt dat snel beter.
Wat fijn zegquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaa!Ze belden net van de nieuwe school, ze hebben een plekje voor Sasha! Volgende week overleggen wanneer hij over kan!
pfoe! Pak van mijn hart!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef livelink het volgende:
OK. Nou ja, in ieder geval fijn.
En ik krijg net een mailtje van www.Bol.com dat ze me een nieuwe cadeaubon ter waarde van 50 euro aanbieden![]()
![]()
Zo, daarmee ben ik wel in één keer een heel stuk opgevrolijkt! Nu even kijken waar ik ze kan aanmelden voor een warme douche. Belofte maakt schuld.
En nou mag Oscar wat uitzoeken in de speelgoedwinkel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt dus enorm.De school is een vereniging waar je als ouders lid van wordt. Je betaalt dus ook geen ouderbijdrage maar contributie.
En nu Oscar ingeschreven is zijn we lid van de vereniging en schoot Sasha dus in een keer door naar de top van de wachtlijst.
Dat is ook iets om blij van te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef livelink het volgende:
En ik krijg net een mailtje van www.Bol.com dat ze me een nieuwe cadeaubon ter waarde van 50 euro aanbieden![]()
![]()
Zo, daarmee ben ik wel in één keer een heel stuk opgevrolijkt! Nu even kijken waar ik ze kan aanmelden voor een warme douche. Belofte maakt schuld.
OH! wat aardig en gaaf en lief! En wat fijn voor jou!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef livelink het volgende:
![]()
ik bukte meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
http://mobileviewpoint.nl/elfstedentocht.html
lekker meeschaatsen. Beter voor mijn enkels ook. (Schaatsen gaat m denk ik niet meer worden. auwauwauw)
Zie je! goed voor je conditie, zo'n elfstedentocht!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ik bukte mee
Livelinklekker shoppen!
Haha tofquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
lekker meeschaatsen. Beter voor mijn enkels ook. (Schaatsen gaat m denk ik niet meer worden. auwauwauw)
dat lijkt me heel lastig om mee te maken. ermee omgaan kan nog, op de automatische piloot. maar jeetje zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Gaoxing het volgende:
Tof livelink!!!
Hier is mams een dagje thuis, en dat gaat tot nu toe boven verwachting goed. Afgezien van wat internet zakenWel heel bizar, om haar opeens een heel eind onder m'n kinderen te zien qua niveau (denk veiligheid, geen van informatie, online kopen....).
ah, als ik dat zo even ervaar is het meer een spierendingetje dan een gewrichtsdingetje. maar goed, any excuse will doquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha tofZo red ik het ook wel
Blen van je enkels
ah. Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, als ik dat zo even ervaar is het meer een spierendingetje dan een gewrichtsdingetje. maar goed, any excuse will do
Hoop dat het een "goede" dag blijftquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Gaoxing het volgende:
Tof livelink!!!
Hier is mams een dagje thuis, en dat gaat tot nu toe boven verwachting goed. Afgezien van wat internet zakenWel heel bizar, om haar opeens een heel eind onder m'n kinderen te zien qua niveau (denk veiligheid, geen van informatie, online kopen....).
Gaaf! En sowieso natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
*steekt vingers in oren...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben is een kalende iets oudere mijnheer geworden
ja! zag je het ook?! Zou die nog steeds zo met consumptie spreken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben is een kalende iets oudere mijnheer geworden
ik zag opeens sneeuw/ijs van heel dichtbij, maar bruggetje was er nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zag het ff niet... al keek ie wel even naar een scheur, dus het zal?
Wij waren een keer met een bal over aan het gooien. We gooien de bal over de weg terwijl er een auto langsreed. De bestuurder in de auto bukte ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ik bukte mee
Livelinklekker shoppen!
Ze is weer onderweg terug naar het ziekenhuis. En tja... plan.... het zou zo tof zijn om dat te hebben.... We hebben nog steeds geen diagnose, geen prognose, nada... Vanmiddag gepraat met iemand die gedeeltelijke steun zou kunnen gaan bieden en die was het ook weer met me eens *oe, scheur*quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
dat lijkt me heel lastig om mee te maken. ermee omgaan kan nog, op de automatische piloot. maar jeetje zeg.
En gaat ze dan morgen weer terug naar het ziekenhuis? wat is het plan?
Ben je nou vandaag jarig?
Dat komt helemaal goed, jij kan datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Geen last meer van haar oren iig. Wel nog doodmoe en snotteren, maar volgens mij gaat het wel weer de goede kant op.
En bij mij begint de paniek toe te slaan voor aankomende dinsdag. Als we de sleutels hebben dan gaat het echt allemaal losbarsten. En ik heb nog geen behang gevonden
.
Ik ben nog niet zo uitgebreid in het huis geweest, dus ik heb het ook nog niet echt "in mijn hoofd", qua kleur of motief voor de woonkamer. Ik vind wel dat het niet effen moet zijn, dan kunnen we het net zo goed schilderen. Ik heb al twee hele mooie gevonden, maar wel erg verschillend. Oja, en voor Bep moet ik ook nog behangquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh oeh oeh gaan we behang zoeken Kim?!
Wat zoek je? kleur? print? motief?
aaaaaaaaaaand we have a winnerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef k_i_m het volgende:
Deze vind ik ook erg tof.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:43 schreef k_i_m het volgende:
Hier ben ik erg gecharmeerd van.
[ afbeelding ]
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:04 schreef Mula het volgende:
[..]![]()
Het feit dat er "eijffinger" in de URL staat, voorspelt zeker niet veel goeds qua prijs he?
neequote:
Vooral in combinatie met ijs en schaatsen. Hoe durven ze....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:18 schreef snoopy het volgende:
Wat een rotidee dat ze gewoon je kind kwijtraken
Nee, niet echt. We hebben een bruin leren bankstel, met stoel. Maar we willen eigenlijk een andere bank, dus welke kleur dat gaat worden weet ik niet. En dan nog een lange houten eettafel (donker gelakt achtig) met bruine ribfluwelen stoelen. En die stoelen moeten ook weg, dus ik weet ook niet wat dat gaat worden. Verder moet er vanalles bij, dus het maakt echt geen zak uit welke kleur het behang gaat worden. Handig he?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:18 schreef Mula het volgende:
Lady-wrb, ik zou uit mijn vel zijn gesprongen als school zo met mijn kind om zou gaan. Waarom niet gewoon een leraar op de fiets meesturen en dan als groep daarheen fietsen?
Kim, heb je ook geen idee wat voor kleur woonkamer je wil? Meubels die een bepaalde kleur hebben?
mijn plan was idd om hem maandag thuis te houden tot school belt om te vragen waar hij blijft en dan doodleuk antwoorden dat ik die vraag eigenlijk vrijdag al verwacht had.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik geloof dat ik mn kind thuis zou houden tot ze in staat waren hem wel een veilig onderkomen school te bieden. Ik zou witheet zijn denk ik
Ik vind het behang ook te overheersend om meer dan één muur mee te doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:24 schreef Leandra het volgende:
Prijzen van Eijffinger zijn te dempen door het mooie behang te beperken tot een (stuk) muur, en de rest van de kamer dan een effen behang in eenzelfde of bijpassende kleur.
ja dat is ook wel zo. maar juist het feit dat het tegenwoordig zo makkelijk kan met die mobieltjes en het dan juist niet doen, baart me zorgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:24 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met ijs en schaatsen. Hoe durven ze....
Aan de andere kant... wij werden vroeger -hoewel een paar jaar ouder- ook gedumpt op de meren bij Giethoorn met de boodschap dat we mochten kiezen: lange (25km) of korte (10km tocht). En dan kwamen we ook uren geen leraren tegen...
Dan valt het qua prijs wel mee toch? Afhankelijk van het rapport en de hoogte van de kamer haal je iig 3 banen uit een rol, dus met 2 rollen kun je al 3 meter muur behangen, dan is t niet zo'n drama als het behang ¤ 40,= per rol kost.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het behang ook te overheersend om meer dan één muur mee te doen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef k_i_m het volgende:
die ik echt HEEL leuk vind zijn 189,- per rol.
Maar dan vind je het wel écht mooi en zit het waarschijnlijk ook wel een jaar of 10? nou laat het 5 jaar zijn, is het nog maar 80 euro per jaar, grofweg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef k_i_m het volgende:
die ik echt HEEL leuk vind zijn 189,- per rol.
Dat dus!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar dan vind je het wel écht mooi en zit het waarschijnlijk ook wel een jaar of 10? nou laat het 5 jaar zijn, is het nog maar 80 euro per jaar, grofweg.
koopje.
True. Nouja, volgende week eerst maar eens in het echt bekijken. Zo van internet is toch altijd anders, voor hetzelfde geld staat het me niet aan in de winkelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar dan vind je het wel écht mooi en zit het waarschijnlijk ook wel een jaar of 10? nou laat het 5 jaar zijn, is het nog maar 80 euro per jaar, grofweg.
koopje.
.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 07:41 schreef Saffier het volgende:
Goedemorgen!!
Ik ga me heeeeeeel warm aankleden, zometeen fotocursus in Blijdorp, heb er zo'n zin in! Maar het is koudddd![]()
En we hebben al sensaaaaaaaaaaasie gehad, de heg bij de overburen stond in de brand, brandweer was heel snel ter plaatse, niet zo gek de vrijwillige post zit hier 200 meter vandaan en het fikkie was ook zo weer uit.
Ligt er waarschijnlijk aan hoe gehecht je bent aan je vloer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn handen jeuken om de muur te gaan verven, maar dat is niet handig he... Met Sasha en Oscar in de buurt en Ferry niet thuis.
Ik zou het nooit langer dan 3-4 jaar uithouden met bijv paars of roze behang. Hoe mooi ik het ook vind, je raakt er snel(ler) op uitgekeken. En je kan ook nooit eens makkelijk swichen met accessoires en zulks, je zit altijd aan die kleur vast.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
koopje.
Maar! Gelukkig is die leiding nu gesprongen en niet terwijl je er al in zat met vloerbedekking en al.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:05 schreef Lois het volgende:
Ik vind het echt heel mooi geworden BE![]()
IJsduiken, brrr ik moet er niet aan denken, wat eng![]()
Heerlijk al die behangetjes, ik geniet lekker mee. Niet dat ik ooit een huis krijgMaar hoop doet leven....
(huis wat ik heb toegewezen gekregen staat al ruim half jaar leeg omdat wbv geen haast heeft met verbouwen. Kreeg vd week in het vliegtuig terug naar huis bericht van Jeroen " 3x raden bij welk huis de brandweer staat ivm gesprongen waterleiding")
ik wil mn caravan er wel neerzetten voor de -woningbouw-sit-in-occupy hoor!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Plus dat je dan mooie nieuwe pasvervangen waterleiding hebt zodra het af is. En misschien denken ze nu ook wel, goh, nu we er toch zijn....
zo niet gaan we een Sit-in houden, bij de woningbouwvereniging. Occupy woningbouwvereniging ofzo. Gezellig man!
(moet het wel even stoppen met vriezen, met mijn reuma in een tentje met vrieskou is misschien niet het allerbeste idee.)
Ik doe meequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:41 schreef moussy het volgende:
Zit een kachel in! En een douche, en een pleetje, laten we gewoon mooi op straat lopen, shit-in.
Jij vind ons slecht voor je reputatie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:45 schreef Lois het volgende:
En ik sta al zo slecht te boek bij wbv volgens mijik kom nl. Elke 2 weken vragen of ze al iets weten, ze weten precies wie ik ben.
Ehm......quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij vind ons slecht voor je reputatie?
Maar moet je dan ook al huur betalen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:28 schreef Lois het volgende:
Ik heb het afgelopen augustus toegewezen gekregen Leandra... En alles maar dan ook alles moet verbouwd worden... Maar dan moeten ze wel eens beginnen![]()
Buuf
nee dat nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar moet je dan ook al huur betalen?
Gelukkig niet in een wak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef Vicky het volgende:
Tico
Lois, ik hoop dat ze snel gaan beginnen!
*plof*
2 uur met 2 kinderen op het ijs gestaan
Zo gelachen om Tess... die lag helemaal in een deuk
gelukkig nietquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
Tico, da's balen zeg!
En voor de niet-facebookers...
Als het ineens stil wordt boven als er 2 kleuters en 2 peuters met elkaar aan het spelen zijn, zijn ze rottigheid aan het uithalen...
[ afbeelding ]Alle laatjes en vakjes van Oscar's kast leegehaald en op bed gestort.
![]()
Komt wel ff der eer halenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf he! Ooit eens nav een tip van iemand hier (sorry, ik weet niet meer wie.) gescoord via marktplaats. Ben er nog steeds superblij mee. Er zit ook een kast bij waarvan de voorkant geschilderd is als de Petteflat met het torentje en al erop.
Ik zappte net voorbij en zag Katja weer eens de show stelen tijdens het I'm so excited. Jammer. Ben meteen weer weggezapt.quote:
Hoera! ( ? )quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:00 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Komt wel ff der eer halen![]()
Moet hier ff komen juigenondanks een fikse onsteking in mijn wond/borstgebied. Toch stiekum vandaag goed nieuws gehoord voor nu zijn we uitgekankert.......... we mogen door naar de chemo
Heel lang geleden was er eens een topic over douchen met kleren aan...daar zou ik dan geen nee tegen zeggen. Maar tis hier elke dag een t*ring bende. Ikzou eens voor de grap een foto van de woonkamer moeten makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:50 schreef livelink het volgende:
Balen is dat Snoopy.
Amaranta, ik zou echt heel erg in de verleiding zijn om ja te zeggen tegen zo'n vraag. Soms willen die van mij een hut maken in de kamers. Ik weet dat dan al mijn dekens, dekbedden en lakens uit de kast worden getrokken en dat het eindigt met dat ik het allemaal weer moet opvouwen en dat ik overal wasknijpers moet verzamelen. Maar de lol die het geeft is het wel waard. Vooral als ze dan ook nog in de hut mogen slapen.
In dat geval een reuze HOERA!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:04 schreef Rottdog het volgende:
Jaaaa echt hoera mijn lichaam is kankervrij en chemo is voor onhoudt ivm leeftijd.
Ik weet niet, maar ik dacht dat het de Nick en Simon show was. Dus ik snap niet goed wat Katja daar aan het doen is. Hoe ze vorige week ook op het/de desk klom enzo. Ik vind het echt storend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Álle kinderen zitten te zuchten dat ze wel héél overdreven doet met haar tieten. Wil ze graag dat alle mannen naar haar kijken ofzo?
Oh joh..... ik had het hele voormalig-niet-kankervrij verhaal niet meegekregen. Wat *** voor je. En nu tegelijk wat fijn dat je 't kreng ook al kwijt bent. Jeetje....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:04 schreef Rottdog het volgende:
Jaaaa echt hoera mijn lichaam is kankervrij en chemo is voor onderhoudt ivm leeftijd.
Leuk was wel toen jongste haar na ging doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ja daar was geen ontkomen aan
Leuk he, als je normen en waarden opeens terug ziet komen? Ik denk dan altijd "Oh kijk nou, 't werkt" al dat geploeter met opvoedenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk was wel toen jongste haar na ging doenen best grappig dat ze, ook zonder dat je daar als ouder iets over zegt, een uitgesproken mening over hebben
In elk geval de eerstkomende drie maanden niet meer verkoudenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:18 schreef snoopy het volgende:
Kwam er één thuis met een schaal sushi, steekt hij niets vermoedend een hele bol wasabi in z'n mond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:18 schreef snoopy het volgende:
Kwam er één thuis met een schaal sushi, steekt hij niets vermoedend een hele bol wasabi in z'n mond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAN KORSTJES KRIJG JE BORSTJES!!quote:
En daar kom je nu mee? Had me een verkleining kunnen besparen weet je!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
VAN KORSTJES KRIJG JE BORSTJES!!
Knap van je zoon zeg
Ja, beschermers met een soort loopvlak? Ideale dingen hier, waar je nog wel eens een dam moet slechten,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |