het doel is dat je opvrolijkt. dat moetquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou..ik voel me hier meteen welkom
Ik. Moet. Niks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:19 schreef simmu het volgende:
[..]
het doel is dat je opvrolijkt. dat moet
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan m'n hangbuik laten zien. Dat vrolijkt ook op.
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
right. Hangbuik. Als ik me er niet zo voor schaamde zou ik je een hangbuik laten zien.
Ik wilde gister een broek van m'n mam pikken. Die kreeg ik niet dichtquote:
Daar moet ik morgen idd even mee overleggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Morgen even de huisarts? Er zijn genoeg soorten antibiotica.
dan heb jij een hele slanke moederquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde gister een broek van m'n mam pikken. Die kreeg ik niet dicht.
Maat 32quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dan heb jij een hele slanke moeder
Ja nee joh echt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maat 32. Maar zij heeft geen tieten. Ik wel.
Nou. Wat moet je dan dragen als 34 net zo hard weer van je reet zakt?quote:
nee, nu door met het tweede jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:19 schreef livelink het volgende:
Fijn Lady! Is je opleiding nu helemaal klaar?
De kans is klein dat dat gaat lukken, Rocka. Bij ons lukte het tenminste niet: ze zijn er gewoon te fatsoenlijk voor, denk ik. Misschien is 'duwen' een betere instructie dan 'meppen'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
en mijn andere ventje heeft niet terug gemept waar hij dat zou gaan doen...
niks te doen, wel tof nieuws gehad; naar het schijnt is er eindelijk een nieuwe cao voor manlief. kleine loonsverhoging, wat leuk is, veel leuker is dat het allemaal nogal lang geduud heeft, dus die kleine loonsverhoging telt anderhalf jaar terug met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:14 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn pink heeft ook maat 32.
Goedemorgen! Verkouden...hmpf...alweer. En ik was vergeten dat niezen pijn doet als je net zwanger bent.
Gaat iemand nog iets heel leuks doen vandaag?
Dat! Ik zou witheet zijn gok ik zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:00 schreef livelink het volgende:
En hoe is het met jouw krentenbol, Snoopy?
Rockabella, was het een kwestie van hetzelfde kind, zelfde lokatie? Want in dat geval zou je toch een ernstig gesprek met de bso moeten hebben. Je zou er nu vanuit moeten kunnen gaan dat ze er bovenop zitten.
Mijn kinderen hebben geleerd dat terugslaan mag. (Zelf ermee beginnen is een heel ander verhaal.) Maar gelukkig is het bijna nooit nodig geweest. Wat een rotsituatie Rocka, waarom grijpt de leiding bij de bso niet in? Die zou toch extra oplettend moeten zijn omdat het niet de eerste keer is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:31 schreef snoopy het volgende:
Wat naar rocka, dan laat je je kind toch niet met een gerust hart achter![]()
Ik denk dat mijn kind ook niet terug zou slaan, die heeft nou eenmaal geleerd dat dat niet mag. Rot hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |