'50quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:39 schreef Michelangelo2 het volgende:
Waarschijnlijk een ongrappige screwball comedy uit de jaren '40.
quote:Barnaby Fulton is a research chemist working on a fountain of youth pill for a chemical company. While trying a sample dose on himself
quote:
Titel?quote:The scene where Brandon hears his sister sing in the restaurant was shot in real time. [...] and [...] had never heard [...] sing before so their reactions were real. The scene was shot at 3 a.m in the morning with cameras focused on all 3 performers at the same time.
Bedoel je niet wat anders?quote:
quote:
Maar goed dat ik nog ff kijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:17 schreef hornage het volgende:
Melancholia?
Kirsten Dunst
Udo Kier
John Hurt
Kiefer Sutherland
DIe in ieder geval niet.quote:
Red klopt, Surrogates is van 2009.quote:
quote:
DIe daarvoor.quote:
Voor wat het waard is, wat mij betreft de beste film van dit jaar tot nu toe.quote:
Voice-overs genoeg in zijn films.quote:The story, though fictional, is loosely based on a real-life murder spree.
Allemaal goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dirty Harry!
Sudden Impact?
The Dead Pool?
Magnum Force?
Japansquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef wimjongil het volgende:
Seven Samurai? Zal die net Japans zijn zeker
De weinige die ik ken zijn van na 2000... Helaas, iemand anders zal deze vraag moeten beantwoordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Je hebt nog 2 films over concubines en nog eentje over het leven.
The Killerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef Michelangelo2 het volgende:
-Martialarts films uit jaren '70
-Wong films uit de jaren '90
-Zhang films uit de jaren '90
-JC films
-Woo films
Dit lijkt me Watchmenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef hornage het volgende:
Nou, ik ga op bed ook
Ik ben er morgenochtendvroeg niet, dus zvjz = vmr![]()
[ afbeelding ]
Super dan dat verder ook geen enkele hint meer geeft. Goede opstarter!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:05 schreef Mainport het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben
Maak jij er 1, of maak ik er 1?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Super dan dat verder ook geen enkele hint meer geeft. Goede opstarter!
Het Boxoffice falen van Vertigoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:45 schreef Mainport het volgende:
Opstarter: wat heeft AlHi en JaSt uit elkaar gedreven?
Eerste film waarin de remake gewoon meteen in de film zelf werd verwerkt. Zijn tijd ver vooruit, die Hitch.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:55 schreef Mainport het volgende:
Heel goed Sands, Vertigo was genadeloos geflopt, terecht, en Hitchcock vond Stewart te oud. Je mag jezelf de punten geven
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Texas Killing Fields
Hugo
Kick-Ass
500 Days of Summer
Let Me In
Ze is nu wel op je radar verschenen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kick-Ass en Let Me In. Naam ontschiet me (nog wat jong om op mijn radar te verschijnen)
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, ze is ondertussen alweer te oud.
3quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:16 schreef Sands het volgende:
Little Shop of Horrors
Death at a Funeral
The Muppets Take Manhattan?
4quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
the dark crystal en alle muppet films (- de nieuwste)?
quote:
Ik zeg 2009quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef DragonFodder het volgende:
Dial M for what the fuck FF, deze film ziet er uit alsof ie van voor 1980 is! Jij?!
quote:
Sands +1quote:
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
12 Sands <-------- heb je eindelijk je leven terug Sands?![]()
quote:
Wat ga je vanavond klaar maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik was even boodschappen doen, moment.
Vanavond ga ik eten bij de subway en dan naar Shamequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond klaar maken?
quote:Her father died on 21 June 1991, after he was shot by's mother.
's father, an alcoholic, physically attacked her mother and threatened both women while drunk. The shooting was legally adjudged to have been self-defence and her mother faced no charges.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
Was dat niet in Zuid-Afrika bij Charlize Theron?
quote:
quote:Budget: $70,000,000 (estimated)
Opening Weekend: $19,011,188 (USA) (26 September 2010) (3565 Screens)
Gross: $52,474,616 (USA) (19 December 2010)
Dat is niet echt een vervolg te noemen héquote:
Mwoah... meningen verschillenquote:
QOS gaat letterlijk verder waar QR ophield. Hoezo vind je dat geen vervolg? Omdat er geen nummer in de titel staat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah... meningen verschillen
[ afbeelding ]
Ik vind de settings compleet anders dan CR. En elke JB film hoort een film op zich te zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
QOS gaat letterlijk verder waar QR ophield. Hoezo vind je dat geen vervolg? Omdat er geen nummer in de titel staat?
Echt helemaal niemand die mijn vraag weet te beantwoorden?quote:
JAAAAHHHHH!!!!quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:00 schreef DragonFodder het volgende:
Knight moves, christopher lambert?
quote:
Had ik maar voor 10 gegaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:18 schreef Sands het volgende:
Ferris Bueller's Day Off
The Lion King
The Lion King 2: Simba's Pride
Godzilla
Glory
The Cable Guy
Autisme ftwquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef houdjemond het volgende:
Dat jullie dat allemaal uit je hoofd weten, ik blijf het knap vinden![]()
en dan word je er slaperig van?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef houdjemond het volgende:
Dat jullie dat allemaal uit je hoofd weten, ik blijf het knap vinden![]()
De vraag wat hierna komt, gaat weer de hele avond durenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en dan word je er slaperig van?Maar ik vind het af en toe ook erg knap van sommige. Dit was nog redelijk te doen, maar als er van dit soort dingen over films uit de jaren '50 word gevraagd....
Maar ja, ieder zijn expertise toch?
Voel je vrij om mee te doen. Misschien weet je wel meer van films dan je denktquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:23 schreef houdjemond het volgende:
Ninja-edit voor het gaapjeEn dat is helemaal waar ^_^
hahahquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De vraag wat hierna komt, gaat weer de hele avond duren
dat heb je inderdaad snel gedaan...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:23 schreef houdjemond het volgende:
Ninja-edit voor het gaapjeEn dat is helemaal waar ^_^
Ervaringquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahahhoe kom je daar nou weer bij
Maarre, om nog maar even te blijven slowchatten... Zal een gezellige meet zijn geweest met al die autistenquote:
Was zeker gezellig ja. Als jij je autist genoeg voelt, mag je volgende keer ook komenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maarre, om nog maar even te blijven slowchatten... Zal een gezellige meet zijn geweest met al die autisten
Ik ga me best doen, al hoorde ik dat het on the far side of the world is? A'dam toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was zeker gezellig ja. Als jij je autist genoeg voelt, mag je volgende keer ook komen
Zeg maar gerust het einde van de wereldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga me best doen, al hoorde ik dat het on the far side of the world is? A'dam toch?
Dit klonk leuker...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Zeg maar gerust het einde van de wereld
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit klonk leuker...
Robert Redford met de tassen?
Hoofdstad van de wereld.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Zeg maar gerust het einde van de wereld
fox +1quote:
We houden de vaart erinquote:
Komt voor elkaar ^_^quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voel je vrij om mee te doen. Misschien weet je wel meer van films dan je denkt
Nou zeg, wilde net een 2de plaatje gaan plaatsen...quote:
Ook vandaag gekeken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
puss in boots
Antonio banderas
Salma Hayeck
Zach Galifianakis
dat zijn er 2quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:05 schreef houdjemond het volgende:
Puss in boots dus
Desperado..
-blackout-
dat is 3!quote:
dat is 4! nog 1'tjequote:
zorro had ik al helemaal niet meer aan gedacht. ik zat alleen nog met SK3D inderdaadquote:
dichtbij, had nog gezegd dat het een deel 3 was, als je dat erbij had gezet had je het puntquote:
Ik moet nu wegquote:
ok, als je niet wil dan laat ik het zoquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
Geef de punten maar aan houjemond. Zij had spy kids goed
Zie het als een welkomstgeschenk
Jij niet, hij FF is FireFoxquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef houdjemond het volgende:
FireFox1 mag het punt houden en ik doe niet aan slijmen
Yupquote:
quote:
Leuke vraag, geen ideequote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:55 schreef houdjemond het volgende:
Ik kom toch blijkbaar nog ergens, maar even totaal on-topic, reeks loopt al heel lang, heel veel slimme spelers hier met een hele hoop kennis, wat ik heb gemist, maar, wat voor "rare" lichamelijke afwijking had Marilyn Monroe eigenlijk?
Zijn nogal wat discussies over geweest, maar het bleek toch echt waar te zijn ^_^quote:
Mag je de punten aan wyccie gevenquote:
Ik leer snelquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag je de punten aan wyccie geven
Just helpingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |