Zou nog best kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef DaMart het volgende:
Zou er dan straks iets van eerwraak of zo komen, waarbij Danny door een familielid van Bing2 wordt omgelegd?
Dat zou nog eens een verhaallijn zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef DaMart het volgende:
Zou er dan straks iets van eerwraak of zo komen, waarbij Danny door een familielid van Bing2 wordt omgelegd?
ok. Logisch ook, typisch Bing. Hiermee kunnen ze nog de nodige afleveringen vullenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef MoiMoi85 het volgende:
Alleen Sjors heeft de voogdij teruggegeven, Bing wilde niet.
Wie weet. 't is wel een manier om Danny - pardon Kooijemans de soap uit te krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef DaMart het volgende:
Denk het niet. Jack's vader was ook niet heilig (En z'n zus ook niet).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen
En dan zit Aysen zonder werk (door Jack) en dan gaat ze naar Bing in Dansatoria.
Gigi is zo leuk gaan acteren!! Een van de beste in GTST van de laatste jarenquote:
Ik probeerde te lezen wat voor oorbellen Rikki nu in had. Zag wel letters, maar kon het niet goed zien. Stond er Bram ja?quote:
Ik zag er bij Koffietijd iets over. Afschuwelijk lijkt mij dit. Totaal geen behoefte aan deze onzin.quote:
Haha geweldig! Dit is pure entertainment, bijna net zo leuk als Zac's World.quote:
Haha, zelfgeschreven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
Kan degene die die onzin heeft bedacht niet ONMIDDELIJK als hoofdschrijver / creative producer worden aangesteld?
Heeft Gaston van de Postcodeloterij soms een rol gekregen, aangezien Maxime wel errug vaak de loterij wint...
GE-WEL-DIG!quote:
Huh, zei ze dat dan? Heb ik even gemist.. 21 is totaal niet geloofwaardig bij haarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Die agente is pas 21... serieus? Ik dacht begin 30
Nee, in het echt, bedoel ik. De actrice zelf...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef Moelie het volgende:
[..]
Huh, zei ze dat dan? Heb ik even gemist.. 21 is totaal niet geloofwaardig bij haar
Hoe oud moet Nuran dan voorstellen? Ik heb nog steeds niet door wie de oudste van de twee is, ze hebben het alle twee steeds over hun 'zusje'
Die Dilan ziet er totaal niet als 20-jarige uit. Ik had haar 25 geschat ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Toprak Yalçiner (Nuran): 21 juni 1987
Dilan Yurdakul (Aysen): 12 september 1991
En Nuran ziet er vijf jaar jonger uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Toprak Yalçiner (Nuran): 21 juni 1987
Dilan Yurdakul (Aysen): 12 september 1991
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |