SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]Nee, het zou idd de zoveelste zijn! Maar dat is wat ik nu even kon verzinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In gtst rekenen ze in Hondenjaren. Dus dat wil niks zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...maar hoe oud zijn ze nu helemaal? Danny is een jaar of 28, Nuran 25 ofzo? Dus 7 jaar terug zit je op 21 en 18...Hmmm!![]()
En toch zit er meer achter.
Als je het niet kan vinden, dan is het er niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef kleintje79 het volgende:
Hallo allemaal,
hey, misschien heel erg off-topic maar ik vroeg me af of jullie misschien een website weten waar ik seizoen 10 kan terug kijken?? want ik kan ook nergens terug vinden dat deze op dvd te verkrijgen is...
Goed punt. Dus dan zou Danny al sinds 2008 Lana hebben en daarvoor al sinds zeker 2006 bij Rik wonen. In theorie zou hij dus vlak voordat Charlie hem opzocht, al met Nuran op de foto zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
In gtst rekenen ze in Hondenjaren. Dus dat wil niks zeggen.
Lana is ook al bijna 4 jaar ofzo
Ludo krijgt een fikse korting omdat hij familie is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ho wacht even. Laat Ludo de verbouwing door Noud doen?![]()
Ludo, de stinkend rijke man uit Meerdijk laat zo'n pauper Henk-en-Ingrid bedrijf zijn miljoenenvilla verbouwen?![]()
Nina heeft hem zeker gedwongen?
Er wordt afgekraakt dat ze onterecht opgehemeld wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wordt ze onterecht opgehemeld of terecht afgekraakt?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GELACHENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Toch zou ik weleens willen zien dat Willem Kelder te maken krijgt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GELACHEN![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 2 tot 13 april!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Spoilers 2 tot 13 april!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held, mijn weekend kan niet meer stuk
![]()
Spoilers 2 tot 13 april!!Maxime wint wel erg vaak de loterijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Bram![]()
Spoilers 2 tot 13 april!!Haha geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
'Wanneer Bing zijn eerste kind bevalt, komt hij onder een auto terecht', die jongen heeft ook nooit geluk met kinderen![]()
Nina moet haar wallencreme eens dichtdoenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:53 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha geniaal![]()
![]()
![]()
'Wanneer Bing zijn eerste kind bevalt, komt hij onder een auto terecht', die jongen heeft ook nooit geluk met kinderen
Op welke dag is dat? Ik heb er over heen gelezen denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maxime wint wel erg vaak de loterij
Ze wint iedere dag de loterijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef mirelia het volgende:
[..]
Op welke dag is dat? Ik heb er over heen gelezen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |