quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 2 tot 13 april!!Hahaha ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
know'm sayin?
word? word.
die caravan staat in Minderdijk. Dat is een andere gemeente.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef loezzzje het volgende:
Als ze de postcodeloterij wint, wint dan niet iedereen? Ze wonen daar allemaal op/naast/bij elkaar
Oh is ze lid bij die postcode. Dan mag ze het lekker delen met de campingbeheerderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
die caravan staat in Minderdijk. Dat is een andere gemeente.
Hahahahahahahahahaha ²quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef loezzzje het volgende:
Boulevard noemt Everon de hunk van gtst. Mag ik even?![]()
![]()
![]()
Sickquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef loezzzje het volgende:
Boulevard noemt Everon de hunk van gtst. Mag ik even?![]()
![]()
![]()
Twittert iemand 'em ff albert.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef loezzzje het volgende:
Hij wil na het werk niet meer naar de Appie dus gaat hij vaak naar de Mac. Nu vind ie dat ie dik wordtDaarom heeft hij nou een personal trainer om te boksen. Boulevard denkt omdat hij de mensen die hem met de dood bedreigen wil aanpakken.
![]()
Inderdaad, 20.08quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef Moelie het volgende:
bah die stomme reclame altijd op vrijdag.. Ik vergeet het steeds
Idd en hij heeft toch geld zat. Gewoon smoesjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Twittert iemand 'em ff albert.nl
?
Het is in ieder geval eens een ander bandje dan dat wat ze al jaren gebruikten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef loezzzje het volgende:
Dit is zo duidelijk een bandje. Dat kind heeft zijn hoofd gewoon stil en produceert wel zo'n massa geluid
Nou zeg dat wel, ik ben weer even genezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat gejank....
Ontneemt je direct de lust tot het 'nemen van kinderen'.
Sjoerd is echt een geweldige vader. Nuchter, grappig, echt topquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef James1988 het volgende:
Sjoerd, droogkloot
"Een kind huilt om de aandacht van z'n ouders te trekken. Nou, dat is dan gelukt..."
En Bianca: "Oh, Bram huilt" joh....
Dank je wel! Ben ik toch niet helemaal gek, das dus het eerste wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:20 schreef Koosnaam het volgende:
Die Nuran is dus zwanger geweest van Danny..
Dat Bing in wil pikken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:21 schreef kleintje79 het volgende:
zou het wel grappig vinden als ze ergens nog een kind van hem heeft verborgen
Sjors alleen, tegen de wil van Bing in. Nu is 'ie boos en is het uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb dat gedoe met die rechtzaak gemist, maar sjors en bing hebben de voogdij opgegeven en teruggegeven aan Sjoerd en Rikki? Klopt dat?
Zou nog best kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef DaMart het volgende:
Zou er dan straks iets van eerwraak of zo komen, waarbij Danny door een familielid van Bing2 wordt omgelegd?
Dat zou nog eens een verhaallijn zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef DaMart het volgende:
Zou er dan straks iets van eerwraak of zo komen, waarbij Danny door een familielid van Bing2 wordt omgelegd?
ok. Logisch ook, typisch Bing. Hiermee kunnen ze nog de nodige afleveringen vullenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef MoiMoi85 het volgende:
Alleen Sjors heeft de voogdij teruggegeven, Bing wilde niet.
Wie weet. 't is wel een manier om Danny - pardon Kooijemans de soap uit te krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef DaMart het volgende:
Denk het niet. Jack's vader was ook niet heilig (En z'n zus ook niet).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen
En dan zit Aysen zonder werk (door Jack) en dan gaat ze naar Bing in Dansatoria.
Gigi is zo leuk gaan acteren!! Een van de beste in GTST van de laatste jarenquote:
Ik probeerde te lezen wat voor oorbellen Rikki nu in had. Zag wel letters, maar kon het niet goed zien. Stond er Bram ja?quote:
Ik zag er bij Koffietijd iets over. Afschuwelijk lijkt mij dit. Totaal geen behoefte aan deze onzin.quote:
Haha geweldig! Dit is pure entertainment, bijna net zo leuk als Zac's World.quote:
Haha, zelfgeschreven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
Kan degene die die onzin heeft bedacht niet ONMIDDELIJK als hoofdschrijver / creative producer worden aangesteld?
Heeft Gaston van de Postcodeloterij soms een rol gekregen, aangezien Maxime wel errug vaak de loterij wint...
GE-WEL-DIG!quote:
Huh, zei ze dat dan? Heb ik even gemist.. 21 is totaal niet geloofwaardig bij haarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Die agente is pas 21... serieus? Ik dacht begin 30
Nee, in het echt, bedoel ik. De actrice zelf...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef Moelie het volgende:
[..]
Huh, zei ze dat dan? Heb ik even gemist.. 21 is totaal niet geloofwaardig bij haar
Hoe oud moet Nuran dan voorstellen? Ik heb nog steeds niet door wie de oudste van de twee is, ze hebben het alle twee steeds over hun 'zusje'
Die Dilan ziet er totaal niet als 20-jarige uit. Ik had haar 25 geschat ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Toprak Yalçiner (Nuran): 21 juni 1987
Dilan Yurdakul (Aysen): 12 september 1991
En Nuran ziet er vijf jaar jonger uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Toprak Yalçiner (Nuran): 21 juni 1987
Dilan Yurdakul (Aysen): 12 september 1991
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |