quote:
Ik weet niet hoor. Mijn oog is behoorlijk verlegen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
Vind ik ook, vooral van de mannen hier.
ik geloof je niet, pics.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
mijn rechteroog is kleiner dan de linker
ik kan de linkeroog geen knipoog gevenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
mijn rechteroog is kleiner dan de linker
quote:
Mwah, niet te snel willen gaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woho nu maar hopen dat er na deze stap terug 10 vooruit kunnen worden gezet.
Ze hadden lucht gekregen van de progressie die ADO denkt te gaan maken met het bouwen van een extra ring en probeerden ze hiermee voor te zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derde ring op de Arena gebouwd.
Zoiets ja al schijnt er niet over de lichtinval zijn gedacht voor het grasquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hadden lucht gekregen van de progressie die ADO denkt te gaan maken met het bouwen van een extra ring en probeerden ze hiermee voor te zijn?
Druk maar eens op de aan/uit knop van je tvquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef eight het volgende:
[..]
Druk maar eens op de aan/uit knop van je tv
Ofcourse, wel al een aantal keer gezien trouwens. Heb ook alles op DVD.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
Niemand boeit dat Ajax van jullie. Hou dat gezemel lekker in het desbetreffende Ajax-topic aub. Wil er trouwens ook niks over horen, en gelukkig geen idee wat er aan de hand is.
Avond trouwens.
[..]
Ofcourse, wel al een aantal keer gezien trouwens. Heb ook alles op DVD.
Ik ook. Goede films!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
Niemand boeit dat Ajax van jullie. Hou dat gezemel lekker in het desbetreffende Ajax-topic aub. Wil er trouwens ook niks over horen, en gelukkig geen idee wat er aan de hand is.
Avond trouwens.
[..]
Ofcourse, wel al een aantal keer gezien trouwens. Heb ook alles op DVD.
Alsof je dat echt zou willen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er aan de hand bij Ajakkes dan jongens ? Moeten ze de Licentie inleveren?
Doet ze het nog steeds dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Hé Jojoortje, je bent wel een beetje in aanzien gedaald. Chicks die gamen.![]()
Sowieso gamen, dat doe je maar als je 13 t/m 15 bent.
Effe serieus ben net weer nuchter wat hebben ze nou weer?quote:
He balen...quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Speel je SoulCaliburquote:
Messi en Ronaldo zijn gecontracteerd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Effe serieus ben net weer nuchter wat hebben ze nou weer?
Of is DWDD van Friesland Tv straks weer Ajax draait door?
Ze kunnen niet tippen aan de echte JB, though. Wel triest dat Jason Bourne zijn initialen en stijl over moet nemen.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze kunnen niet tippen aan de echte JB, though. Wel triest dat Jason Bourne zijn initialen en stijl over moet nemen.
De échte JB. Daar kan geen film aan tippen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze kunnen niet tippen aan de echte JB, though. Wel triest dat Jason Bourne zijn initialen en stijl over moet nemen.
De échte JB. Daar kan geen film aan tippen.![]()
![]()
Cruijff heeft de rechtzaak gewonnen wat betekent dat Van Gaal niet aangesteld mag worden en de RvC heeft aangegeven op te stappen. Als het goed is is het bijna over, nog ff volhouden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Effe serieus ben net weer nuchter wat hebben ze nou weer?
Of is DWDD van Friesland Tv straks weer Ajax draait door?
RvC ging sowieso weg, het allermooiste is dat Sturkenboom en Blind opgerot zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cruijff heeft de rechtzaak gewonnen wat betekent dat Van Gaal niet aangesteld mag worden en de RvC heeft aangegeven op te stappen. Als het goed is is het bijna over, nog ff volhouden.
Ze doen maar bij Ajax weetje.. Ik hoe het alleen niet op tv te zien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cruijff heeft de rechtzaak gewonnen wat betekent dat Van Gaal niet aangesteld mag worden en de RvC heeft aangegeven op te stappen. Als het goed is is het bijna over, nog ff volhouden.
Het valt (vandaag dan) wel mee met de media-aandacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze doen maar bij Ajax weetje.. Ik hoe het alleen niet op tv te zien.
Soms ben ik wel blij dat ze niet voor ons zijn daar in medialand hebben we dat gezeur tenminste niet.
Voor non-Ajacieden is het een zoet-zuur moment. Jammer dat de soap voorbij is, aan de andere kant had ik er al een tijd geleden genoeg van. Er gaan mooie boeken geschreven worden over dit seizoen. Bakken drama.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt (vandaag dan) wel mee met de media-aandacht.
Ach, de non-ajacied weet dat een nieuwe soap nooit ver weg is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor non-Ajacieden is het een zoet-zuur moment. Jammer dat de soap voorbij is, aan de andere kant had ik er al een tijd geleden genoeg van. Er gaan mooie boeken geschreven worden over dit seizoen. Bakken drama.
Ajacieden weten dat ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, de non-ajacied weet dat een nieuwe soap nooit ver weg is.
Dat houdt de non-Ajacied gaande.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, de non-ajacied weet dat een nieuwe soap nooit ver weg is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Chicks die gamen.![]()
quote:
Ok.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:44 schreef msnk het volgende:
Weet niet wat ik erger moet vinden... Ik denk toch dat De_kromme zijn reactie wint
[..]
[..]
Was vaak we lachen ja, ben wel benieuwd eigenlijk hoe het met die figuren gaat.quote:
Huub heeft een account op FOK!, even kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was vaak we lachen ja, ben wel benieuwd eigenlijk hoe het met die figuren gaat.
Ik zag die Brian paar maanden terug bij eigen huis en tuin.
Mario Kart op de Gamecube "oude tijden" noemenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Enige gamen wat vet is; is inderdaad met maten. Beetje mariokarten op de Gamecube ofzo, oude tijden herleven.
Op het begin waren die livestreams nog gratis kon je fitties kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef msnk het volgende:
Ik heb De Gouden Kooi nooit gezien, thank gooooddd
Nog actief ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Huub heeft een account op FOK!, even kijken.
SNES? Waar the fuck heb je het over? En niet haten op Mario Kart ouwe.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Mario Kart op de Gamecube "oude tijden" noemen
Vet vinden
SNES broer, SNES.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over?
ditisHuubquote:
nou ja zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
dudequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over? En niet haten op Mario Kart ouwe.
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over? En niet haten op Mario Kart ouwe.
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over?
??????????????????quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef De_kromme het volgende:
Vergeten dat ik hier met 13jarige Ajacieden zit.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ditisHuub
http://forum.fok.nl/user/history/245248
Hier vertelt ie veel en pics van reünie:
Ik mis DGK
Onder CKV gingen wij altijd online tegen elkaar CoD'te. Dat waren nog eens tijden. Helaas ging de tijd toen plotseling wel erg snel, en was de les zo weer afgelopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik deed op school altijd Slimeball
SNES jonguh... Dat is zoiets als... tv of wc!!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Pleurt op met je afkorting joh.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:17 schreef msnk het volgende:
Vragen over aanklacht mishandeling. Dringend hulp gezocht!
GeweldigCheck ook post #47
Wat was er nou?quote:
Noes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens net de film "Super" gezien, absoluut de moeite waard
Wat is deze...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
ik ben feyenorod fan en real madrid maar feyenorod wordt sowieso geen kampioen voor de mensen die dat denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |