Zoals het hoort.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Bij ons is het heel vreemd, bij de C1000 veel paupers weinig geld, veel geschreeuw.
AH daar komt de wat rijkere mensen van ons dorp oftwel de normale mensen die gewoon normaal winkelen, geen geschreeuw gewoon rustig zoals het hoort.
Die smalle gangpaden zijn wel irritant ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:46 schreef Whiteguy het volgende:
De SDB die er eerst zat was ook niet alles, maar die was iig wat handiger ingedeeld.
De paden in de jumbo zijn zo smal dat als er een bejaarde met een karretje loopt je er amper nog langs komt. Daarnaast was de SDB niet zo achterlijk druk.
Bakkerij van is er ook niet op vooruit gegaan. Verse broodjes zijn een stuk duurder geworden (precies wat mensen dus vaak kopen bij een supermarkt aan het station).
TS jij bent de klacht!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik was vandaag zo in jumbo leiden met die kratjes actie wat een hoerenwinkel
alle werknemers zijn allochtoon
lege schappen
winkel onlogisch ingedeeld
ze hebben geen witte maltezers
kassa's zijn kut maar 2 banden en 4 mandjeskassa's
rijen tot achter in de winkel
helemaal geen gratis producten
:|
Ik wil ook liever niet dat allochtonen mijn eten aanpakken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef TheOnion het volgende:
Wat is het probleem dat er allochtonen werken?
RACIST!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:02 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Ik wil ook liever niet dat allochtonen mijn eten aanpakken.
Welnee, ik ben gewoon gesteld op mijn persoonlijke hygiene. Zulke mensen hebben een luchtje bij zich waar ik niet op zit te wachten.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dolfijntjeslove is er ook weer
loop je met je neus in je shirtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, ik ben gewoon gesteld op mijn persoonlijke hygiene. Zulke mensen hebben een luchtje bij zich waar ik niet op zit te wachten.
ik heb het even voor je verbeterdquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik was vandaag zo in jumbo leiden met die kratjes actie wat een hoerenwinkel
lege schappen
winkel onlogisch ingedeeld
ze hebben geen witte maltezers
kassa's zijn kut maar 2 banden en 4 mandjeskassa's
rijen tot achter in de winkel
:|
denk dat jr dr verkeerde winkel bedoeld hier zijn het croissantjesquote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
In het tussenuur frikandelbroodjes met energydrink jeweetselluf![]()
![]()
zij was het gewoon he, die heel de winkel bij elkaar schreeuwt om een euroquote:Op zondag 26 februari 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
TS doe eens gewoon in de Jumbo Sommige klanten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |