quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon neutraal en meteen zeggen mensen: wat kijk je boos.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat je te veel lacht en dat normaal is geworden..
ik ken een jongen die ook boos heet, hij was vet lievvvquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef Furdinand het volgende:
ik kende vroeger een jongen die heette boos toen kwam ik hem heel veel jaar later tegen en had hij zijn naam laten veranderen naar sander.
deze anekdote wordt mede mogelijk gemaakt door Furdinand's jeugd.
deze jongen was nogal vreemd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ken een jongen die ook boos heet, hij was vet lievvv
inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zou je je kind Boos noemen? Dan vraag je er gewoon om dat ie gepest wordt.
Of beer, of sterre.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zou je je kind Boos noemen? Dan vraag je er gewoon om dat ie gepest wordt.
Was het niet Li?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef HappyBob het volgende:
Ik noem mijn kind later Mohammed. Meest voorkomende naam en alles.. minste kans om gepest te worden dan toch?
Als achternaam, denk ik. Al die Chinezen heten zo toch?quote:
quote:Li is de meest voorkomende achternaam ter wereld
Waarschijnlijk is de meest voorkomende achternaam ter wereld de Chinese naam Li. Er zijn zo'n 87 miljoen mensen die zo heten - meer dus dan het aantal inwoners van Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk bij elkaar. In Guinness world records 1997 wordt de naam Zhang (ook gespeld als Chang) nog als recordhouder vermeld, maar na nieuw onderzoek bleek dat die naam niet alleen ingehaald was door Li, maar ook door Wang.
quote:De meest voorkomende naam ter wereld is Mohammed. Hierbij zijn wel de variaties meegerekend zoals: Mohammad, Mohammed, Mohamed, Muhammed, Mahommed, Mehmed, Mehmet, Mahomet etc. Geschat wordt dat meer dan 15 miljoen mensen zo heten.
klinkt als dagobertquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wang.
Mahomet vind ik best vreemd klinken
het mooiste is nog dat het in het chinees zelf geen li isquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
het mooiste is nog dat het in het chinees zelf geen li is
Ze hebben daar ander alfabet en alles..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
het mooiste is nog dat het in het chinees zelf geen li is
Straks zit er echte confetti doorquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:10 schreef Bloempje. het volgende:
Omnomnom, ik heb bitterkoekjesvla.
Er lag ook confettivla in de koelkast, maar dat vertrouwde ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |