IK KOM WEL!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dan komen jullie toch niet..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huhh ? 14 februari is champions leagueEK is pas ergens begin van de zomer
Oooww shiiiiit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huhh ? 14 februari is champions leagueEK is pas ergens begin van de zomer
Pardon?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vast niet eens gewenst dus maakt mij verder niet uit wanneer ie is. Ik kom toch niet
[..]
Srry.
Nee, ik kijk m gewoon heul boos aan, dat ziet er zo belachelijk uit, dan gaat ie wel weg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gebruik dan wel je toverstafje
[ afbeelding ]
Jmrquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vast niet eens gewenst dus maakt mij verder niet uit wanneer ie is. Ik kom toch niet
[..]
Srry.
En dames en heren, ik ga ervandoor.quote:
Hier word ik nieuwsgierig naar..quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, ik kijk m gewoon heul boos aan, dat ziet er zo belachelijk uit, dan gaat ie wel weg.
Lasagne over 2 uur klaarmaken..quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:25 schreef Furdinand het volgende:
Creamy bacon pizza van Domino's over 20 minuten hier omnomnomnom
Gewoon negeren ..?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dames en heren, ik ga ervandoor.
En om wat voor reden zouden wij schuldig zijn? Posten als een achterlijk aandachtshoertje heeft kennelijk zo z'n consequenties.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
gvd wat hebben jullie gedaan P_z mag hier niet meer posten van de mods
jij binnenkort ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
gvd wat hebben jullie gedaan P_z mag hier niet meer posten van de mods
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij binnenkort ook.
[ afbeelding ]
Ik kan niet boos kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier word ik nieuwsgierig naar..
[..]
Lasagne over 2 uur klaarmaken..
Je moet ook echt boos zijn wil je goed boos kunnen kijken. Of een actrice zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kan niet boos kijkenIk probeer Klip altijd woedend aan te kijken, zodat ie diep onder de indruk is. Maar hij gaat altijd lachen
Ja oke. Ik ben ook niet vaak echt boosquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je moet ook echt boos zijn wil je goed boos kunnen kijken. Of een actrice zijn.
Ik kijk gewoon neutraal en meteen zeggen mensen: wat kijk je boos.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je moet ook echt boos zijn wil je goed boos kunnen kijken. Of een actrice zijn.
Omdat je te veel lacht en dat normaal is geworden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kan blijkbaar wel boos kijken als ik helemaal niet boos probeer te kijken/boos ben. Maar gewoon als ik tv zit te kijken ofzo. Hoe vaak mijn moeder wel niet vraagt waarom ik toch zo boos ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |