later is wel leuk zon mini versie van mij lijkt me echt kkvetquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die relaties willen, of nog erger: kinderen. Wat moet je er mee?
Nee precies, kan altijd nog. Mijn halve basisschoolklas heeft al kinderen, ik moet er niet aan denken nu..quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
later is wel leuk zon mini versie van mij lijkt me echt kkvetmaar niet voor mn 30/35e ofzo
inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:24 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ken er ook al een aantal...19 jaar en verloofd. Echt wat is deze..
en allemaal lekker 40u in de week werken bij baan die ze eigenlijk toch niet leuk vinden maar moet wel want moet geld zijn voor poepluiers ikea en nieuwbouwhuisjequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee precies, kan altijd nog. Mijn halve basisschoolklas heeft al kinderen, ik moet er niet aan denken nu..
Dit zijn gewoon pure waarhedenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
inderdaadnet alsof je dan kan weten of je echt voor hele leven bij iemand wil zijn
[..]
en allemaal lekker 40u in de week werken bij baan die ze eigenlijk toch niet leuk vinden maar moet wel want moet geld zijn voor poepluiers ikea en nieuwbouwhuisje
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef knight-errant het volgende:
Dit man. Kom je een leuke kerel van 21-22-23 tegen heeft 'ie een relatie van 3 jaar en gaat hij in mei trouwen ofzoIk voel me dan echt een kattenvrouwtje.
Grappig, de meeste vrouwen die ik ben tegengekomen hebben al een kind geworpen, hebben geen contact meer met diegene waar het kind van is en al 3 relaties achter de rug..quote:
Goede omgevingquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:57 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Grappig, de meeste vrouwen die ik ben tegengekomen hebben al een kind geworpen, hebben geen contact meer diegene waar het kind van is en al 3 relaties achter de rug..
Ach er moet toch iemand achter de kassa hequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:59 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Oude schoolgenoten van het VMBO
Tja.. liever dat dan bijstandmoeders.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ach er moet toch iemand achter de kassa he
Ah, dat verklaart al een boel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:59 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Oude schoolgenoten van het VMBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |