Ach vast genoeg vrijwilligers die je er vanaf willen helpenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach vast genoeg vrijwilligers die je er vanaf willen helpen
Gamebeeb heeft het inderdaad moeilijker, die mag niet
untrue.quote:
Fixedquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach vast genoeg vrijwilligers die je er vanaf willen helpen
Gamebeeb heeft het inderdaad even vol te houden, die wil geen vrijwilligers zoeken![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:28 schreef SummerBreeze het volgende:
sc wordt later topkok. Ze zit met grote ogen naar 24kitchen te kijken en druk terug te babbelen. Ik verheug me nu al op de maaltijden die zij SD en mij voor gaat zetten
Zeg wel dat ze moet koken, mijn moeder heeft ooit eens gezegd dat ik een avondje maar eens moest zorgen voor eten op tafel, toen had ik pizza besteldquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:28 schreef SummerBreeze het volgende:
sc wordt later topkok. Ze zit met grote ogen naar 24kitchen te kijken en druk terug te babbelen. Ik verheug me nu al op de maaltijden die zij SD en mij voor gaat zetten
Dat is een actie die door SD of mij zouden kunnen gedaan, dus ik zie SC er ook wel voor aan. Dus bedankt voor de tipquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg wel dat ze moet koken, mijn moeder heeft ooit eens gezegd dat ik een avondje maar eens moest zorgen voor eten op tafel, toen had ik pizza besteld
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat is een actie die door SD of mij zouden kunnen gedaan, dus ik zie SC er ook wel voor aan. Dus bedankt voor de tip
ik wilde eens samen met m'n broertje onze ouders verrassen met pannekoeken...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg wel dat ze moet koken, mijn moeder heeft ooit eens gezegd dat ik een avondje maar eens moest zorgen voor eten op tafel, toen had ik pizza besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wilde eens samen met m'n broertje onze ouders verrassen met pannekoeken...vergeet er niet bij te zeggen dat je toen een jaar of 14oud wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
vergeet er niet bij te zeggen dat je toen een jaar of 14oud was
Als je nou gewoon naar huis komt maak ik verse pasta en kun je lekker warm op de bank zittenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en de verwarming werkt hier niet én het is echt -10 en mijn handen zijn koud en ik kan niet typen met handschoenen
LIEF DAGBOEK VANDAAG WAS HET EEN KUTDAG
Klinkt als een plan, ik moet nog 1 ding tweaken en dan kom ik. Maar ik wil vanavond eigenlijk een beetje gaan C++-en maar het is koud en muuuh en dan ga ik maar BF3 doen (staat voor Best Friend 3 natuurlijk) Dan kunnen we zoenen en knuffelen en misschien een beetje vrijen is dat een ideee hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoiquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als je nou gewoon naar huis komt maak ik verse pasta en kun je lekker warm op de bank zitten![]()
Nee, dat 1 ding tweaken ken ik, dan eten we om 20.00 nog nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Klinkt als een plan, ik moet nog 1 ding tweaken en dan kom ik. Maar ik wil vanavond eigenlijk een beetje gaan C++-en maar het is koud en muuuh en dan ga ik maar BF3 doen (staat voor Best Friend 3 natuurlijk) Dan kunnen we zoenen en knuffelen en misschien een beetje vrijen is dat een ideee hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi
Serieus?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:30 schreef Poit het volgende:
Wat is het weer FUCKING lekker weer!!
Niet te koud, niet te warm, droog. Heerlijk!
Ik stop met functioneren bij temperaturen boven de 20 graden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fucking lekker weer is in de zomer, wanneer het 25 graden is zodat ik in mijn bikini in het park kan liggen en savonds lekker hapjes maak omdat het te warm is om in de keuken te staan
Zucht..... * Lotje-Plusone verlangt naar de zomer..
Ik heb dat 1000 keer liever dat deze kou. Al is het alleen maar omdat winterkleren stom zijn en mijn zomerkleren echt veeeeeeel leuker zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik stop met functioneren bij temperaturen boven de 20 graden.
Is echt niet mijn ding
Ik zie zo vrouwen ook liever lopen hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb dat 1000 keer liever dat deze kou. Al is het alleen maar omdat winterkleren stom zijn en mijn zomerkleren echt veeeeeeel leuker zijn.
Rokjes zonder panty en geen jas aan wanneer je naar buiten gaat![]()
Rokjes zonder slipjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb dat 1000 keer liever dat deze kou. Al is het alleen maar omdat winterkleren stom zijn en mijn zomerkleren echt veeeeeeel leuker zijn.
Rokjes zonder panty en geen jas aan wanneer je naar buiten gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |