De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik welquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor die vuige details ben jij nog lang niet klaar m'n jongen.
Wanneer heb ik gezegd dat jij ieders type bentquote:
Oh, daar was ik bij volgens mij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat jij ieders type bent
Loop je stiekem te spytoolen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik wel
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat jij ieders type bent
Mensen die het niet kunnen helpen dat ze scheldenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn werk word ik tenminste niet zo raar aangekeken als ik zelf ineens begin te schelden, da's weer het voordeel. Soms kan ik mijn lelijke woorden echt niet binnen houden
Misschien qua looks maar persoonlijkheid heeft Sinos toch echt iemand zoals mij nodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, daar was ik bij volgens mij.
Met een narcistische noorderling is ze inderdaad erg geholpen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien qua looks maar persoonlijkheid heeft Sinos toch echt iemand zoals mij nodig
Ik weet, het is een beroerde eigenschap.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Mensen die het niet kunnen helpen dat ze schelden
Als er iets slecht overkomt is dat het wel. Echt geen reclame voor jezelf.
Da's waar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is niet heel erg stiekem of wel?
Tevens wil ze geen peners van 30cm of groter, dus ik ben 1 van de weinige mannen die overblijftquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een narcistische noorderling is ze inderdaad erg geholpen.
Maar gecancelled, we gaan schaatsenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's waar.
Zou jij trouwens niet nu in A'dam zijn enzo?
Is ook leukquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar gecancelled, we gaan schaatsen
Baaawwww.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had even een forever alone momentje toen ik mijn naam door spytool haalde.
Ge-eist zeker niet. Maar,goed ik had er op de opleiding met de docent personeelsmanagement ook vaak discussies over. Is meer een principe kwestie denk ik. Terwijl ik eigenlijk ook precies weet hoe het is als baas zeg maar. Iedereen heeft daar een eigen stijl in. En je moet je gaas als werknemer ook langzaam beetje opvoeden hé.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe kleiner het bedrijf, hoe groter de stressfactor omdat de baas vaak persoonlijk verantwoordelijk is voor het succes dan wel het falen van het bedrijf.
In het bedrijfsleven tref je een andere mentaliteit omdat het de portomonnee van een NV is. De verantwoordelijkheid wordt gedeeld over meerdere mensen. Dus ja, normale omgang mag je verwachten, maar mag niet geëist worden, vind ik.
Ik denk ook niet dat Loka voor rotte vis uitgemaakt is door haar baas. Dat zou wel heel matig zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik scheld ook vaak, maar om tegen collega's of iets te schelden zou echt niet in me op komen.Felle discussies misschien wel, maar schelden. Nah.
Zoals een ware FOK!ker betaamd zul je dit tot morgen uitstellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben al 2 dagen het huis niet uit geweest. Misschien straks even naar de winkel lopen ofzo.
Morgen moet ik vroeg in Heemstede zijn, dus dan moet ik er sowieso uit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoals een ware FOK!ker betaamd zul je dit tot morgen uitstellen
De AIVD zoekt je omdat je een .mp3 van Rihanna hebt gedownload.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Er vliegt hier nu al 20 minuten een helikopter over de stad heen en weer. Heel langzaam, alsof ze iets zoeken. Zo'n joekel van een ding ook, met een inklapbaar landingsgestel.
Ambulance chaser die ik ben wil ik nu weten wat het is
Je bent niet de enige haha.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had even een forever alone momentje toen ik mijn naam door spytool haalde.
Je zou denken dat ze goed genoeg ingelicht zijn om dan eerst even op mijn werk naar mij te zoeken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De AIVD zoekt je omdat je een .mp3 van Rihanna hebt gedownload.
ik vind nog wel eens wat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je eens Kaneelstokje door de spytool halen.
Dat komt omdat mensen jou vaak "kaneel" noemen hierquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte poging jezelf in de spytool te plaatsen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer andijvie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Schaatsen was heerlijk
Nu even in bad en dan naar vriendinnetje. Daar lekker andijvie eten en dan weer schaatsen, waarschijnlijk bij de molens in Kinderdijk
Jaquote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik kon kiezen andijvie of Broccoli... ik vind Broccoli vies, dus ik moet wel andijvie eten...
Ben uitgenodigd he... ik kan niet zeggen, je haalt maar wat anders voor mij
Omdat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrrr waarom ben ik altijd alles kwijt
Je moet het nog een week of twee zien te redden zonder man, dan kan je weer heel hard gaan schreeuwen waar dingen zijn gebleven, en hem er de schuld van geven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zal het daar aan liggen?
Jouw leven heeft een Ctrl + F nodig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrrr waarom ben ik altijd alles kwijt
Ach, tot die tijd heeft ze jou toch om de schuld op te schuiven?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet het nog een week of twee zien te redden zonder man, dan kan je weer heel hard gaan schreeuwen waar dingen zijn gebleven, en hem er de schuld van geven.
Ik heb wel eens dat ik denk: Oh, even CTRL +F als ik iets zoek. Of als ik iets doms doe: Oeps, CTRL + Z.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw leven heeft een Ctrl + F nodig.
ja eigenlijk welquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw leven heeft een Ctrl + F nodig.
Waar is de warme choco snor foto?quote:
ik had niemand die mij chocomel kwam brengenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar is de warme choco snor foto?
Ik had dat een tijdje terug nog toen ik ging tekenen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat ik denk: Oh, even CTRL +F als ik iets zoek. Of als ik iets doms doe: Oeps, CTRL + Z.
Ik merk dan dat mijn linkerhand toetsen probeert te vinden. Vrij extreem voorbeeld van teveel achter de computer zitten, denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had dat een tijdje terug nog toen ik ging tekenen.
Ik probeerde serieus even onbewust de ctrl en z toetsen te vinden.
Oke nu ben ik er klaar mee!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had niemand die mij chocomel kwam brengen
Anders moet je even over piemels praten, dan is ze er binnen 5 minuten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:35 schreef Sinosappel het volgende:
Myra ben jiij hier? Ben jij te bereiken via DM?
Ja, zeg het maarquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef Sinosappel het volgende:
Gote piemels dikke piemels vette piemels sterke piemels mooie piemels
Daar vliegende panters?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef Sinosappel het volgende:
Gote piemels dikke piemels vette piemels sterke piemels mooie piemels
quote:
Schiet 'm af! Hop, op je muur jij!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een ode topic gekregen
Ode aan Sinosappel
in onz. daar kun je trots op zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een ode topic gekregen
Ode aan Sinosappel
Kindjes die vragen...quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss beter kom je ff liefde tonen ipv deze haatspuierij.
het is onz. mijn liefde voor jou tonen doe ik hier wel, sinosje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij krijgt 100x zoveel liefde als de meeste users op het forum, beter deel je een beetje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeten jullie maar net zo awesome posten als ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij krijgt 100x zoveel liefde als de meeste users op het forum, beter deel je een beetje.
Het komt denk door je geslacht lieverdquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeten jullie maar net zo awesome posten als ik
Wij hebben geen jetsersquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik post te weinig in kuttopics, al dat omhooggetrek aan mij. Ik moet ook nog energie overhebben voor de sportschoolquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet weten dat het alleen is omdat je een kut hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsssquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten dat het alleen is omdat je een kut hebt.
Linkjes van ode topics van andere mannelijke users?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss
Linkjes van ode topics van andere vrouwelijke users?
Ik had ze ook. Toen ik nog jong en populair wasquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Linkjes van ode topics van andere mannelijke users?
Once upon a time.. in the wild wild westquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had ze ook. Toen ik nog jong en populair was
schattig, je naïviteit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geregistreerd op zaterdag 2 oktober 1999.quote:
1996quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Geregistreerd op zaterdag 2 oktober 1999.
Wow, toen kwam ik nog niet eens op forums
Ik heb het opgezocht.. 2001 was het jaar dat ik het internet begon te vervuilen.
quote:
Die echte oldschool sinaasappel? Of deze maar die nog niet bewoogquote:
De oldskool...quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die echte oldschool sinaasappel? Of deze maar die nog niet bewoog
Ik heb gisteren ook een kinderlijke geupload, maar die past ook niet echt. Daar ben ik veel te serieus voor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
De oldskool...
Ik vind deze een beetje kinderlijk gekrabbel....
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een kinderlijke geupload, maar die past ook niet echt. Daar ben ik veel te serieus voor.
[ afbeelding ]
O wat schattig! Is dat serieus dat schilderij in cartoon stijl?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een kinderlijke geupload, maar die past ook niet echt. Daar ben ik veel te serieus voor.
[ afbeelding ]
Net een andere, die ik ook heel lang als UI heb gebruikt:quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Sinosappel het volgende:
O wat schattig! Is dat serieus dat schilderij in cartoon stijl?
Waarom die edit?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Net een andere, die ik ook heel lang als UI heb gebruikt:
[ afbeelding ]
Avondquote:
Ondanks dat het ontspannend schijnt te zijn knuffel ik liever een mensquote:
Wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat het ontspannend schijnt te zijn knuffel ik liever een mens
Het was een fletse namaak, wat ik pas zag toen ik inzoomdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toch helemaal geen zwarte vlekken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of een koe
[ afbeelding ]
Dat is myr
Nee jij bent die in die overal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen zwarte vlekken.
Neequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Gaat er nog iemand uit vanavond?
Ik heb wel zin, maar geen zin om mensen te bellen enzo
Ik heb het veel te koud.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Gaat er nog iemand uit vanavond?
Ik heb wel zin, maar geen zin om mensen te bellen enzo
Mietje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het veel te koud.Ik zit nu in 2 topjes, 1 vestje en een trui en ik ril nog steeds.
Als ik nu even beter word kan ik dit weekend misschien nog wat doen.
Whehehe.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga zodirect bassen
Ik ben deze week serieus 5x gebeld door mijn werk... Terwijl ik op school zat![]()
5xStomme mensen kunnen ook niet hun roosters goedmaken
![]()
Begin echt een hekel te krijgen aan die stem als ik opneem: 'HALLOOOOOOOO'![]()
Vervelend.
Beterschap. Koud kutweerquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het veel te koud.Ik zit nu in 2 topjes, 1 vestje en een trui en ik ril nog steeds.
Als ik nu even beter word kan ik dit weekend misschien nog wat doen.
Ik ga zostraks basles krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef Partingglass het volgende:
Damn net basgitaar en alles klaar gezet gaat het oefenen niet door omdat de violist ziek is. Zonde had wel zin in weer een stukje raggen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het was een fletse namaak, wat ik pas zag toen ik inzoomdeCooler dan die je nu hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want appelHeaven is a place on earth with you
Nu ik ook. Nog ff snel drummen!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef Partingglass het volgende:
Damn net basgitaar en alles klaar gezet gaat het oefenen niet door omdat de violist ziek is. Zonde had wel zin in weer een stukje raggen
Protip: Sla de deken om je heen, doe vervolgens je handen eruit en dan op je laptop.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan niet laptoppen onder een deken.
have fun!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nu ik ook. Nog ff snel drummen!
Weet jij nog geweldige basliedjes die een beginner min of meer kan spelen?quote:
Nou, tegen de tijd dat jij weer switcht naar je ouderwetse sinaasappel, doe ik die met de appel weer terug. Maar wel even een weekje sociaal zijn voor die lieve meisjes en jongetjes die 'm hebben gemaakt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Cooler dan die je nu hebt.
Want appel
Wat spelen jullie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef Partingglass het volgende:
Hé bah doe eens een broek aan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
Ik heb alleen een T-shirt aan. Zo koud is het hier niet.
Dat deden ze bij ons op het middelbaar ook. 2.50 per roos. Neppe rozen wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens, met school verkopen we altijd rozen met/omstreeks valentijnsdag, dit jaar heb ik geholpen om dit te regelen, als deel van maatschappelijke stage.
Probleem is: die rozen zijn nu echt miniscuul. Van die rozen die in een bos moeten zeg maar. En die zijn nu verkocht voor 1 euro per roos
We spelen ierse folk. Met deze band nog maar net bezig. En min of meer eigenlijk alleen voor smane af en toe wat te spelen niet meer veel optreden. Maar staan toch weer wat optredens geplant. (bloed kruipt waar het niet kan gaan)quote:
Ik vind deze lief dus ik ga m wel langer dan een week houden, stomme oordelende persoonquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, tegen de tijd dat jij weer switcht naar je ouderwetse sinaasappel, doe ik die met de appel weer terug. Maar wel even een weekje sociaal zijn voor die lieve meisjes en jongetjes die 'm hebben gemaakt.
Dat is iets andersquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Je zei toch dat je zelden een dag over sloeg?
Ik heb een trainingsbroek aan.quote:
Wat tof! Is er iets op youtube te vinden ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Partingglass het volgende:
[..]
We spelen ierse folk. Met deze band nog maar net bezig. En min of meer eigenlijk alleen voor smane af en toe wat te spelen niet meer veel optreden. Maar staan toch weer wat optredens geplant. (bloed kruipt waar het niet kan gaan)
Hier voor in een andere folkband gespeeld veel opgetreden maar die is helaas gestopt.
Ach, je kunt niet overal verstand van hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind deze lief dus ik ga m wel langer dan een week houden, stomme oordelende persoon
heel oude in het voor programma van de heideroosjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat tof! Is er iets op youtube te vinden ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Popei eindhovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theater vlissingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe band is met de drummer en de violist van bovenstaande band. aangevuld met een zanger/gitarist .we zoeken nog een accordionist of een gitarist erbij.
En i kzoek zelf nog een band erbij om folkpunk te gaan maken zoals the porters.So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day![]()
Die UI van Sinos, aan de ene kant gaat het zo snel voorbij dat ik geen kans krijg aan haar te denken, aan de andere kant is het weg en ook meteen weer in beeld en ontkom je er weer niet aan![]()
![]()
Toepasselijk wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:58 schreef xFriendx het volgende:
Die UI van Sinos, aan de ene kant gaat het zo snel voorbij dat ik geen kans krijg aan haar te denken, aan de andere kant is het weg en ook meteen weer in beeld en ontkom je er weer niet aan![]()
Ja, past wel bij haar image (wat ik van haar heb). Ene moment wil je d'r doodknuffelen, andere keer zit je fijner in je eentje op een hoopje sneeuw in Antarctica.quote:![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
heel oude in het voor programma van de heideroosjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Popei eindhovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theater vlissingenWat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe band is met de drummer en de violist van bovenstaande band. aangevuld met een zanger/gitarist .we zoeken nog een accordionist of een gitarist erbij.
En i kzoek zelf nog een band erbij om folkpunk te gaan maken zoals the porters.![]()
![]()
Doodknuffelen? Volgens mij krijg je dan een gigantische dropkick in je ballen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, past wel bij haar image (wat ik van haar heb). Ene moment wil je d'r doodknuffelen, andere keer zit je fijner in je eentje op een hoopje sneeuw in Antarctica.![]()
Going out with a bang.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Doodknuffelen? Volgens mij krijg je dan een gigantische dropkick in je ballen.![]()
@Murdera, thanks. Krijg er heimwee van nu ik het terug zie. We hebben met die band in 5 jaar tijd ruim 250 optredens gedaan. Ook nog eens de donderdagnacht dat de camping op lowlands openging in de studio van 3fm heel leuk om zo'n dingetjes mee te hebben mogen maken.So be easy and free, when you're drinking with me
Wow, jullie waren dan wel echt lekker bezig!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:08 schreef Partingglass het volgende:
@Murdera, thanks. Krijg er heimwee van nu ik het terug zie. We hebben met die band in 5 jaar tijd ruim 250 optredens gedaan. Ook nog eens de donderdagnacht dat de camping op lowlands openging in de studio van 3fm heel leuk om zo'n dingetjes mee te hebben mogen maken.
Waarom nu niet meer zoveel optredens?![]()
Kitty got claws allrightquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Doodknuffelen? Volgens mij krijg je dan een gigantische dropkick in je ballen.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
HalleuHier zei Myraela: Sorry, ik heb een vaste relatie met Heloef. En wij zijn niet te breken. Voor altijd samen met mijn heloefboefje. O+
]Hier zei ValHallen: Ik heb een klik met heloef.![]()
Deze zanger heeft 2 kleine kids, de violist is pas getrouwd en ik vermoed dat het niet lang duurt of die beginnen ook aan kinderen. Dat maakt zo'n dingen wat lastiger. Om dan elk weekend 1 of 2 dagen van huis te zijn naast je werk is bijna niet meer in te plannen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, jullie waren dan wel echt lekker bezig!
Waarom nu niet meer zoveel optredens?So be easy and free, when you're drinking with me
Ik heb al tijden ideeën voor een band. Wat voor dingen vind jij leuk om te spelen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Deze zanger heeft 2 kleine kids, de violist is pas getrouwd en ik vermoed dat het niet lang duurt of die beginnen ook aan kinderen. Dat maakt zo'n dingen wat lastiger. Om dan elk weekend 1 of 2 dagen van huis te zijn naast je werk is bijna niet meer in te plannen.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik speel het liefst punk of ierse folk.So be easy and free, when you're drinking with me
Mijn voorkeur gaat uit naar Metal en dan iets in de richting van Doom, prog, black, post, death. Iets daar tussenin zeg maar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:32 schreef Partingglass het volgende:
Ik speel het liefst punk of ierse folk.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb nog nooit metal gespeeld. Prog etc is te moeilijk voor mij. Ik heb ooit een basgitaar omgehangen omdat we een punkbandje wilde beginnen en dat heb ik uitgebreid toen we folk gingen spelen naar folk. Heel veel meer weet ik eigenlijk niet eens hoe te spelen slecht he.
Ken je Dark tranquility? Dat vind ik wel weer gaaf.So be easy and free, when you're drinking with me
Ja dat is een leuke bandquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Partingglass het volgende:
Ik heb nog nooit metal gespeeld. Prog etc is te moeilijk voor mij. Ik heb ooit een basgitaar omgehangen omdat we een punkbandje wilde beginnen en dat heb ik uitgebreid toen we folk gingen spelen naar folk. Heel veel meer weet ik eigenlijk niet eens hoe te spelen slecht he.
Ken je Dark tranquility? Dat vind ik wel weer gaaf.behoort zeker tot bands en muziek die ik tof vind.
Punk vind ik wel leuk. Echte punk en de poppunk. Heideroosjes bv14 SHADES OF GREY
heloef kloon?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heeft iemand een heloef kloon aangemaakt?![]()
Een waarschuwing? Dat is handig als modje. Kun je dan zien of het heloef of iemand anders is?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ohja, ik zie het nu pas terwijl er bij mij zelfs een waarschuwing onder staat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, ik krijg alleen een rode balk dat ze nieuw geregistreerd zijn en hoeveel posts ze hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een waarschuwing? Dat is handig als modje. Kun je dan zien of het heloef of iemand anders is?![]()
Ja hallo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heeft iemand een heloef kloon aangemaakt?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja.quote:C'est la vie
Goede vraag eigenlijk, voor als mijn postcount een dag echt enorm wordt.quote:C'est la vie
Heideroosje komen uit horst ik heb daar altijd bewoont ken ze toen ze nog niet echt bekend waren. (tijd van choise for a lost generation cd0 liep je gratis een cage of jongerensoos binnen om te zien spelen samen met zeg 5 andere bands.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is een leuke bandbehoort zeker tot bands en muziek die ik tof vind.
Punk vind ik wel leuk. Echte punk en de poppunk. Heideroosjes bv
Ik ben zelf meer van de oude punk denk aan Ramones, buzzcocks, stranglers, pistols etc etc. Mijn favo punkband is Social DistortionSo be easy and free, when you're drinking with me
mag dat eigenlijk hier op het forum twee acounts hebben? Ik weet om een forum waar ikzelf mod ben voegen we dat weer samen. Blijftsoms lastig zodra je met andere mensen uit een huishouden samen op een forum zit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik krijg alleen een rode balk dat ze nieuw geregistreerd zijn en hoeveel posts ze hebben.So be easy and free, when you're drinking with me
Kloons hebben mag, tenzij 1 van je accounts een ban heeft, dan word verwacht dat je ook met andere accounts niet komt. Als je dat wel doet komt er een week bij de originele banduur.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:09 schreef Partingglass het volgende:
[..]
mag dat eigenlijk hier op het forum twee acounts hebben? Ik weet om een forum waar ikzelf mod ben voegen we dat weer samen. Blijftsoms lastig zodra je met andere mensen uit een huishouden samen op een forum zit.![]()
Ja m'n moederquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Is er eigenlijk iemand die sexier accent heeft dan![]()
![]()
Toffe tijden moeten dat geweest zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heideroosje komen uit horst ik heb daar altijd bewoont ken ze toen ze nog niet echt bekend waren. (tijd van choise for a lost generation cd0 liep je gratis een cage of jongerensoos binnen om te zien spelen samen met zeg 5 andere bands.
Ik ben zelf meer van de oude punk denk aan Ramones, buzzcocks, stranglers, pistols etc etc. Mijn favo punkband is Social Distortion
14 SHADES OF GREY
Goedele Liekensquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Is er eigenlijk iemand die sexier accent heeft dan![]()
Zo'n beetje iedere vrouw op aarde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Is er eigenlijk iemand die sexier accent heeft danC'est la vie
Tshm, wat is er nu weer mis met deze vrouw goddelijke lichaam en dito stem.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedere vrouw op aarde.
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Ik heb niks tegen haar lichaam hoor, meer tegen haar Britse wannabe ghettobitch accent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tshm, wat is er nu weer mis met deze vrouw goddelijke lichaam en dito stem.C'est la vie
we hadden toen nog echt ene bloeiend live bandjes cultuur in noord limburg elk weekend speelde er wel ergens bands of meerdere keren per weekend. Mis die tijd om die reden wel eens nu is het live bandje scene een beetje doods.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toffe tijden moeten dat geweest zijnSo be easy and free, when you're drinking with me
sowieso erg mat op een donderdagavond hier. Eigenlijk op het hele forum wel.So be easy and free, when you're drinking with me
Verveel me ook de pleuris, elke film die ik begin te kijken is geen reet aan, Xbox gaf geen beeld totdat ik geen zin meer had om te gamen. Toen deed 'ie het weer. En TC is ook niet al te veel aan vanavond. Toch maar ergens een leven zien te krijgen.![]()
Ik ben te druk bezig met plannen.C'est la vie
ik heb me prima vermaakt, heb een kledingkast inelkaar gezet en vervolgens 2 uur bezig geweest met deurtjes stellen... resultaat is dat de deurtjesscheef hangen en 1 scharnier is afgebroken... zelfs de video van eigenhuisentuin kon me niet veel inzicht geven in de technieken hahaThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Heb je goed gedaan Marbasnarf.
@TWI, geen idee wat TC is maar het is echt erg stil hier op FOK! en erg genoeg op de andere fora ook al. Verveling is a bitchSo be easy and free, when you're drinking with me
TinyChat natuurlijk, waar ik en m'n medeknurftjes ons normaal regelmatig vervelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:31 schreef Partingglass het volgende:
Heb je goed gedaan Marbasnarf.
@TWI, geen idee wat TC is maar het is echt erg stil hier op FOK! en erg genoeg op de andere fora ook al. Verveling is a bitch![]()
Aha never heart of it. maar dat is wel klote als het daar dan ook stil op is.So be easy and free, when you're drinking with me
Ach, er zijn altijd nog een paar torenflats in de buurt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:34 schreef Partingglass het volgende:
Aha never heart of it. maar dat is wel klote als het daar dan ook stil op is.![]()
tsja hier is werkelijk niet te beleven in dat gat hier. En was te lui om op stap te gaan.So be easy and free, when you're drinking with me
Het klinkt alsof je een man nodig hebtquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb me prima vermaakt, heb een kledingkast inelkaar gezet en vervolgens 2 uur bezig geweest met deurtjes stellen... resultaat is dat de deurtjesscheef hangen en 1 scharnier is afgebroken... zelfs de video van eigenhuisentuin kon me niet veel inzicht geven in de technieken haha![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je een man nodig hebt![]()
Dat, en marbasnarf is een meisje. Bemoeilijkt de sitiatie ook gelijk tot tegen het onmogelijke aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehe... nou t inelkaar zetten ging goed en.... heb vandaag een kapot stroomsnoer gerepareerd... TROTS!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dat, en marbasnarf is een meisje. Bemoeilijkt de sitiatie ook gelijk tot tegen het onmogelijke aan.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Toch wel eerst de stekker uit het stopcontact gehaald?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehe... nou t inelkaar zetten ging goed en.... heb vandaag een kapot stroomsnoer gerepareerd... TROTS!![]()
Kijk dan heeft ze nog best goed gedaan.
Hoi CASo be easy and free, when you're drinking with me
jep =D en... heb t stroomdraadje gestript en toen aanelkaar gebonden en daarna weer met tapeje vastgezet en t werkt weer!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:43 schreef twi het volgende:
[..]
Toch wel eerst de stekker uit het stopcontact gehaald?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
De chocomel metrum en slagroom ook?So be easy and free, when you're drinking with me
Helemaal top, nu heb je wel een beloning verdiend.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jep =D en... heb t stroomdraadje gestript en toen aanelkaar gebonden en daarna weer met tapeje vastgezet en t werkt weer!![]()
![]()
Je mag best trots op jezelf zijn. Dat stroomsnoer is easy, maar een kastje in elkaar zettenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehe... nou t inelkaar zetten ging goed en.... heb vandaag een kapot stroomsnoer gerepareerd... TROTS!![]()
![]()
![]()
Die heb ik nog steeds niet opquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Partingglass het volgende:
De chocomel metrum en slagroom ook?![]()
![]()
Doe je toch iets fout.So be easy and free, when you're drinking with me
Dat is zeker waar. Ik denk zelfs de meest niet.So be easy and free, when you're drinking with me
wel chocomel en slagroom =D
en vodka... maar das niet helemaal t zelfdeThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Je slagroom is op?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet iedereen heeft chocomel, slagroom en rum in huis![]()
![]()
ik heb de rum!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
en vodka... maar das niet helemaal t zelfdeik heb nooit slagroom in huisquote:![]()
![]()
Echt op 5 minutjes hier vandaan schaatsen er elke dag een stuk of 100 mensen.C'est la vie
hm... zaterdag dan maar een warme chocomel doen =D gaan we smiddags eerst naar bernisse met de hondjes?quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
ik ga 's middags schaatsen.....quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... zaterdag dan maar een warme chocomel doen =D gaan we smiddags eerst naar bernisse met de hondjes?
Ow wacht even naar de facebookchat![]()
![]()
ok, dan ga ik ook ff naar FB..!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga 's middags schaatsen.....
Ow wacht even naar de facebookchatThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Laatste dag werken en dan weekend.So be easy and free, when you're drinking with me
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:14 schreef Partingglass het volgende:
Laatste dag werken en dan weekend.![]()
Goedemorgen!!!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Now here we go then. 8 uur aanvang werk. pfff.So be easy and free, when you're drinking with me
Vodka.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
en vodka... maar das niet helemaal t zelfde
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar vodka in de chocolademelk?So be easy and free, when you're drinking with me
Niet in je chocomelk gek!quote:
Voda cola, vodka jus dat is wel lekker, maar in warme chcomelk? Nee hoor nee
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Deze manquote:![]()
Tevens, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit![]()
![]()
Heb je geneukt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Deze man![]()
Tevens, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooitAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Vanavond weerquote:![]()
Maar ik heb vandaag 4 maanden een relatie met Lokaen tevens hoef ik vandaag niets uit te voeren en ga ik om 1830 naar haar toe
![]()
![]()
Gefeliciteerd enzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vanavond weer![]()
Maar ik heb vandaag 4 maanden een relatie met Lokaen tevens hoef ik vandaag niets uit te voeren en ga ik om 1830 naar haar toe
![]()
Proficiat Newby en loka.So be easy and free, when you're drinking with me
Ik ben erachter dat ik me in de ochtenden gewoon het slechtst voel. Dus ik denk dat het zo wel weg is, hoofdpijn lijkt al wel weg.quote:![]()
Ob krijgen we nu elke paar maanden te horen hoe lang jullie een relatie heben?
Oke doe ik mee
* ook_gek is rond de 14 maanden vrijgezel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef ook_gek het volgende:
Ob krijgen we nu elke paar maanden te horen hoe lang jullie een relatie heben?
Oke doe ik mee
* ook_gek is rond de 14 maanden vrijgezel![]()
Dankuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
4 maanden, tijd vliegt. Veel plezier vanavond!en de rest ook bedankt, ook_gek gefeliciteerd.
![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanmiddag schaatsen in Rotterdam![]()
Vanavond ook? Dan ga ik meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanmiddag schaatsen in Rotterdam
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Zuiderpark ofzo?quote:
Weet jij of ik daar ergens kan parkeren?Nee vanmiddagquote:![]()
Vanavond weet ik nog niet waar ik ga schaatsen... ik denk met me broer![]()
![]()
Ik wou dat de wind uit het zuiden kwam.. Dan was ik nu ook een end gaan schaatsen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik eens iedereen jaloers maken?
Ik heb weekeeeeeend
Heben wij nou eens gemeet met een pta meet of niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik eens iedereen jaloers maken?
Ik heb weekeeeeeendAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ehm, niet dat ik weetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heben wij nou eens gemeet met een pta meet of niet?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zo maar eens voelen of m'n witte was gedroogd is, dan m'n zwarte ophangen en m'n blauwe zooi in de machine proppen...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ze moeten jou echt eens gebruiken voor een Duracell-reclame, c_a. Zit jij ooit wel eens een half uurtje stil?![]()
Leuke avatar update.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef twi het volgende:
Ze moeten jou echt eens gebruiken voor een Duracell-reclame, c_a. Zit jij ooit wel eens een half uurtje stil?![]()
![]()
Zo maar eens mijn derde hap Fruit 'n Fibre nemen. En dan smikkel ik mijn broodje pindakaas op. Even het pakje ViFit van gisteravond in de prullenbak gooien. Als ik hem vanaf hier er stoer in kan dunken natuurlijk. Dan drink ik mijn bekertje multifruit op en ga ik op staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo maar eens voelen of m'n witte was gedroogd is, dan m'n zwarte ophangen en m'n blauwe zooi in de machine proppen...![]()
Ik wist het ook niet meerquote:
Ben bij de kart meet en apeldoorn meet geweest.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Apeldoorn, ehm.. enige apeldoorn meet die ik me kan herinneren was met de Concours Hippique..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meer
Ben bij de kart meet en apeldoorn meet geweest.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef twi het volgende:
Ze moeten jou echt eens gebruiken voor een Duracell-reclame, c_a. Zit jij ooit wel eens een half uurtje stil?Nou eigenlijk maar weinig
Ja nu,,, tijdens een half uurtje GTST
Ow maar ik sta ingeschreven hoor... dus ik kan zo meedoen aan een Duracell-reclame![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Zo maar eens mijn derde hap Fruit 'n Fibre nemen. En dan smikkel ik mijn broodje pindakaas op. Even het pakje ViFit van gisteravond in de prullenbak gooien. Als ik hem vanaf hier er stoer in kan dunken natuurlijk. Dan drink ik mijn bekertje multifruit op en ga ik op staan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh boy, dat voorspelt wat voor straksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nou eigenlijk maar weinig
Ja nu,,, tijdens een half uurtje GTST
Ow maar ik sta ingeschreven hoor... dus ik kan zo meedoen aan een Duracell-reclame
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja ik ga keihard rondjes schaatsenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh boy, dat voorspelt wat voor straks![]()
![]()
Charmed maakt volop gebruik van het ijs.
Ik wou dat ik kon schaatsen. Of dat ik in ieder geval de tijd had om te schaatsen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: