De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik welquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor die vuige details ben jij nog lang niet klaar m'n jongen.
Wanneer heb ik gezegd dat jij ieders type bentquote:
Oh, daar was ik bij volgens mij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat jij ieders type bent
Loop je stiekem te spytoolen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik wel
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat jij ieders type bent
Mensen die het niet kunnen helpen dat ze scheldenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn werk word ik tenminste niet zo raar aangekeken als ik zelf ineens begin te schelden, da's weer het voordeel. Soms kan ik mijn lelijke woorden echt niet binnen houden
Misschien qua looks maar persoonlijkheid heeft Sinos toch echt iemand zoals mij nodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, daar was ik bij volgens mij.
Met een narcistische noorderling is ze inderdaad erg geholpen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien qua looks maar persoonlijkheid heeft Sinos toch echt iemand zoals mij nodig
Ik weet, het is een beroerde eigenschap.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Mensen die het niet kunnen helpen dat ze schelden
Als er iets slecht overkomt is dat het wel. Echt geen reclame voor jezelf.
Da's waar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is niet heel erg stiekem of wel?
Tevens wil ze geen peners van 30cm of groter, dus ik ben 1 van de weinige mannen die overblijftquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een narcistische noorderling is ze inderdaad erg geholpen.
Maar gecancelled, we gaan schaatsenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's waar.
Zou jij trouwens niet nu in A'dam zijn enzo?
Is ook leukquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar gecancelled, we gaan schaatsen
Baaawwww.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had even een forever alone momentje toen ik mijn naam door spytool haalde.
Ge-eist zeker niet. Maar,goed ik had er op de opleiding met de docent personeelsmanagement ook vaak discussies over. Is meer een principe kwestie denk ik. Terwijl ik eigenlijk ook precies weet hoe het is als baas zeg maar. Iedereen heeft daar een eigen stijl in. En je moet je gaas als werknemer ook langzaam beetje opvoeden hé.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe kleiner het bedrijf, hoe groter de stressfactor omdat de baas vaak persoonlijk verantwoordelijk is voor het succes dan wel het falen van het bedrijf.
In het bedrijfsleven tref je een andere mentaliteit omdat het de portomonnee van een NV is. De verantwoordelijkheid wordt gedeeld over meerdere mensen. Dus ja, normale omgang mag je verwachten, maar mag niet geëist worden, vind ik.
Ik denk ook niet dat Loka voor rotte vis uitgemaakt is door haar baas. Dat zou wel heel matig zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik scheld ook vaak, maar om tegen collega's of iets te schelden zou echt niet in me op komen.Felle discussies misschien wel, maar schelden. Nah.
Zoals een ware FOK!ker betaamd zul je dit tot morgen uitstellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben al 2 dagen het huis niet uit geweest. Misschien straks even naar de winkel lopen ofzo.
Morgen moet ik vroeg in Heemstede zijn, dus dan moet ik er sowieso uit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoals een ware FOK!ker betaamd zul je dit tot morgen uitstellen
De AIVD zoekt je omdat je een .mp3 van Rihanna hebt gedownload.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Er vliegt hier nu al 20 minuten een helikopter over de stad heen en weer. Heel langzaam, alsof ze iets zoeken. Zo'n joekel van een ding ook, met een inklapbaar landingsgestel.
Ambulance chaser die ik ben wil ik nu weten wat het is
Je bent niet de enige haha.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had even een forever alone momentje toen ik mijn naam door spytool haalde.
Je zou denken dat ze goed genoeg ingelicht zijn om dan eerst even op mijn werk naar mij te zoeken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De AIVD zoekt je omdat je een .mp3 van Rihanna hebt gedownload.
ik vind nog wel eens wat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je eens Kaneelstokje door de spytool halen.
Dat komt omdat mensen jou vaak "kaneel" noemen hierquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte poging jezelf in de spytool te plaatsen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer andijvie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Schaatsen was heerlijk
Nu even in bad en dan naar vriendinnetje. Daar lekker andijvie eten en dan weer schaatsen, waarschijnlijk bij de molens in Kinderdijk
Jaquote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik kon kiezen andijvie of Broccoli... ik vind Broccoli vies, dus ik moet wel andijvie eten...
Ben uitgenodigd he... ik kan niet zeggen, je haalt maar wat anders voor mij
Omdat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrrr waarom ben ik altijd alles kwijt
Je moet het nog een week of twee zien te redden zonder man, dan kan je weer heel hard gaan schreeuwen waar dingen zijn gebleven, en hem er de schuld van geven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zal het daar aan liggen?
Jouw leven heeft een Ctrl + F nodig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrrr waarom ben ik altijd alles kwijt
Ach, tot die tijd heeft ze jou toch om de schuld op te schuiven?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet het nog een week of twee zien te redden zonder man, dan kan je weer heel hard gaan schreeuwen waar dingen zijn gebleven, en hem er de schuld van geven.
Ik heb wel eens dat ik denk: Oh, even CTRL +F als ik iets zoek. Of als ik iets doms doe: Oeps, CTRL + Z.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw leven heeft een Ctrl + F nodig.
ja eigenlijk welquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw leven heeft een Ctrl + F nodig.
Waar is de warme choco snor foto?quote:
ik had niemand die mij chocomel kwam brengenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar is de warme choco snor foto?
Ik had dat een tijdje terug nog toen ik ging tekenen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat ik denk: Oh, even CTRL +F als ik iets zoek. Of als ik iets doms doe: Oeps, CTRL + Z.
Ik merk dan dat mijn linkerhand toetsen probeert te vinden. Vrij extreem voorbeeld van teveel achter de computer zitten, denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had dat een tijdje terug nog toen ik ging tekenen.
Ik probeerde serieus even onbewust de ctrl en z toetsen te vinden.
Oke nu ben ik er klaar mee!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had niemand die mij chocomel kwam brengen
Anders moet je even over piemels praten, dan is ze er binnen 5 minuten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:35 schreef Sinosappel het volgende:
Myra ben jiij hier? Ben jij te bereiken via DM?
Ja, zeg het maarquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef Sinosappel het volgende:
Gote piemels dikke piemels vette piemels sterke piemels mooie piemels
Daar vliegende panters?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef Sinosappel het volgende:
Gote piemels dikke piemels vette piemels sterke piemels mooie piemels
quote:
Schiet 'm af! Hop, op je muur jij!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een ode topic gekregen
Ode aan Sinosappel
in onz. daar kun je trots op zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een ode topic gekregen
Ode aan Sinosappel
Kindjes die vragen...quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss beter kom je ff liefde tonen ipv deze haatspuierij.
het is onz. mijn liefde voor jou tonen doe ik hier wel, sinosje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss beter kom je ff liefde tonen ipv deze haatspuierij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |