Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Curve kijk ik vooral na, ik mag graag de bal richting 2e paal draaien en zo scoor ik er ook vaak meequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef Toefjes het volgende:
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste eigenschappen voor de hoekschopnemer? Crossing + curve?
Je hebt ook geen goede spits. Misschien moet je honda of die silver vervangen voor wagner lovequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef detennismaster het volgende:
3 gespeeld met mijn Jappen, 3 verloren. Nu nog 1 wedstrijd en bij verlies naar tradepile.
moet jij niet op school zitten ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef detennismaster het volgende:
3 gespeeld met mijn Jappen, 3 verloren. Nu nog 1 wedstrijd en bij verlies naar tradepile.
Edit: 2-0 achter..
3 tussenuren!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet jij niet op school zitten ofzo?
okee, ik zal er eens naar gaan kijken, want met corners, zowel mee als tegen valt nog veel winst te behalen in mn spel. Vooral de laatste dagen vliegen de goals me om de oren bij Corners. Onbegrijpelijk, met IF Chielin(toen nog) en IF Silva acherinquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Curve kijk ik vooral na, ik mag graag de bal richting 2e paal draaien en zo scoor ik er ook vaak mee
3-2 verloren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef detennismaster het volgende:
Edit: 2-0 achter..
Is ook gewoon een leuke kattennaam. Of eigenlijk is het een poes. Poezennaamquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes, je moet je kat echt Kandji noemen. Bazennaam.
Lul verhaal verzinnen, heb je een baby in je familie? De baby noemde hem Kandji ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook gewoon een leuke kattennaam. Of eigenlijk is het een poes. PoezennaamAlleen stom als men vraagt: Waarom Kandji? Staat niet stoer bij de vrouwtjes.
Gewoon lulverhaal ophangen over een van je avonturen toen je in *insert land waar kandji vandaan komt* wasquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook gewoon een leuke kattennaam. Of eigenlijk is het een poes. PoezennaamAlleen stom als men vraagt: Waarom Kandji? Staat niet stoer bij de vrouwtjes.
Je poes gebruiken om aan pussy te komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat moet je als blanke nou in Senegal behalve wapens verkopen en ontwikkelingsgeld in eigen zak steken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon lulverhaal ophangen over een van je avonturen toen je in *insert land waar kandji vandaan komt* was
Zeg dat het een stoere neger uit Amerika is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lul verhaal verzinnen, heb je een baby in je familie? De baby noemde hem Kandji ofzo.
Vinden de vrouwtjes schattig.
haha, wamberto lijkt ook een beetje op een hamsterquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
Een jongen vroeger op de basisschool die had 'n broer die z'n hamster Jesus Sousa Campos noemde.
Je hamster vernoemen naar Wamberto.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lul verhaal verzinnen, heb je een baby in je familie? De baby noemde hem Kandji ofzo.
Vinden de vrouwtjes schattig.
Ibarbo is echt heel erg goed!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, verliezen van een pace nicht die contained speelt4-3
het is dat hij gg zegt anders zou hij een haat bericht krijgen.
Ibarbobazen schot heeft die kerel.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:13 schreef Toefjes het volgende:
haha, wamberto lijkt ook een beetje op een hamster
850kquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, verliezen van een pace nicht die contained speelt4-3
het is dat hij gg zegt anders zou hij een haat bericht krijgen.
Ibarbobazen schot heeft die kerel.
Ik heb het gezien, echt wtf dat soort mensen die 90 minuten contained spelen en keihard counteren. Ik verdedig zoveel mogelijk vooruit en speel nooit ultra def. minimaal normaal.quote:
2 goals in 1 wedstrijd bij mij alquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
Ibarbo is een held, echt geweldig.. maar afstandsschoten met hem lukt mij nooit zo.
*zoekt op*
3 goals in 61 wedstrijden, ernaast staat Alvaro Gonzalez die heeft 16 goals in 122 wedstrijden.
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
Gaan jullie het EK spel van EA kopen?
Hier ook niet, zal wel 60 euro zijn weer, en vind FUT te lekker spelen voor nog een spel erbij, was wel benieuwd of de meerderheid dat gevoel deeltquote:
Ik loop altijd met een mannetje (9 van de 10 keer een CDM) de gaten dicht, en laat de CPU eigenlijk verdedigen. Als ik vind dat het mannetje dat ervoor staat druk moet zetten, dan druk ik dat knopje in. Misschien lame, maar al die dingen uit de tutorials zijn voor mij onmogelijk om keurig netjes perfect uit te voeren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:43 schreef laucas het volgende:
A constant inhouden of X op de PS3. Ik gebruik het eigenlijk nauwelijks alleen bij onvoorspelbare situaties. Meeste tegenstanders zijn vrij voorspelbaar dus speel ik op volle pressing.
Cambiasso is de man om dit mee te doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef StijnDa het volgende:
Cameron Jerome binnen voor 46,5k![]()
Ik speel ook vaak met een 2e mannetje erbij, en dan ga ik zelf vaak achter de aanvaller met de bal lopen die dan meestal omdraait om die 2e verdediger kwijt te raken waardoor ik de bal meteen afpak
Jep CDM's zijn uitermate geschikt voor dit soort zaakjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cambiasso is de man om dit mee te doenZelfs in mn miljoenen ploeg ga ik m dus echt niet vervangen, ideale stofzuiger
CPU pakt die ballen niet af hoor (verdedigen?) of de tegenstander moet keer op keer in de man lopen waardoor ie de bal inlevert bij de CPU.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik loop altijd met een mannetje (9 van de 10 keer een CDM) de gaten dicht, en laat de CPU eigenlijk verdedigen. Als ik vind dat het mannetje dat ervoor staat druk moet zetten, dan druk ik dat knopje in. Misschien lame, maar al die dingen uit de tutorials zijn voor mij onmogelijk om keurig netjes perfect uit te voeren.
Dan zie ik die kleine kale kernkop aan komen banjeren en dan weet ik al dat ik binnen een paar tellen de bal weer hebquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep CDM's zijn uitermate geschikt voor dit soort zaakjes
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef Apekoek het volgende:
Gaat die prijs van Schekenveld nog goed dalen?
Ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef Apekoek het volgende:
Gaat die prijs van Schekenveld nog goed dalen?
Ligt er aan of de gebruikers tevreden zijn over zijn prestaties. Maar in de regel dalen de IF's na dag 1 in prijs, wat volgens mij wel algemeen bekend isquote:
Ook al zijn ze heel tevreden, dan nog steeds zakt de prijs welquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan of de gebruikers tevreden zijn over zijn prestaties. Maar in de regel dalen de IF's na dag 1 in prijs, wat volgens mij wel algemeen bekend is
In zoverre, als een groot % terugkomt op de markt omdat de gebruikers niet tevreden zijn dan zal het in een stroomversnelling komen inderdaad . Anders gaat het iets langzamer. Vanmiddag weer een paar potjes met de dreamteams spelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ook al zijn ze heel tevreden, dan nog steeds zakt de prijs welMaar scheelt wel in hoeverre natuurlijk.
Ik heb geen idee, zeker geen pre-order ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee nee nee. Jij zeker wel met je truukjes?
Lijkt me sterk. Ging niet meer naar beneden?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In zoverre, als een groot % terugkomt op de markt omdat de gebruikers niet tevreden zijn dan zal het in een stroomversnelling komen inderdaad . Anders gaat het iets langzamer. Vanmiddag weer een paar potjes met de dreamteams spelen
Nog een 11 nationaliteiten in 1 competitie gemaakt ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ging niet meer naar beneden?
[..]
Ik ga een alternatieve voorhoede maken met mijn SPL silver verdedigingNu met BPL en nPower C voor als ik geen zin heb in Mexicanen.
Speelde laatst tegen iemand die een cheap serie a team had. En die maakte me keihard in, wat een beest was dat. (3-2, maar hij was echt veel beter). Had Cordoba als CB, die zwitsere rechtsback, krasic, lavezzi. zal niet te duur zijn geweest allemaal. Wat is je budget?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog een linkje met goedkoop/niet al te duur gouden team voor dat nieuwe toernooi?
weet nog niet zo goed wat ik moet gaan maken met een laag budget, en moet natuurlijk wel kans maken om te winnen.
Nee, maar wellicht als ik zin heb dat ik er een bouw in het weekend. Speel liever met de teams waar ik echt moeite in heb gestokenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog een 11 nationaliteiten in 1 competitie gemaakt ?
Heb zelf maar een BPL variant gemaakt aan mn team, met de kanonnen op de bank. Breng ik in als de tegenstander zo lame is om na 1 minuut te gaan wisselenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht als ik zin heb dat ik er een bouw in het weekend. Speel liever met de teams waar ik echt moeite in heb gestoken
Haha, wat is dat nou precies? Waar we het het vorige topic over hadden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die zeiken over contained defendinglopen alleen maar te huilen omdat ze er moeilijker voorbij kunnen skillen
Of als je 3-2 achterstaat in de 70e minuutquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb zelf maar een BPL variant gemaakt aan mn team, met de kanonnen op de bank. Breng ik in als de tegenstander zo lame is om na 1 minuut te gaan wisselen
Op de PS3 is het de X knop ingedrukt houden. Je mannetje blijft dan voor de aanvaller jockeyen. Ik gebruik het ook regelmatigquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wat is dat nou precies? Waar we het het vorige topic over hadden?
denk maar 25k ofzo, maar hoef het team niet gelijk te hebben natuurlijk, mag dus wel iets meer kosten eventueel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speelde laatst tegen iemand die een cheap serie a team had. En die maakte me keihard in, wat een beest was dat. (3-2, maar hij was echt veel beter). Had Cordoba als CB, die zwitsere rechtsback, krasic, lavezzi. zal niet te duur zijn geweest allemaal. Wat is je budget?
In de BPL wellicht wat interessant materiaal. Clichy, Lukaku, Agger, De Jong, Hart, Valencia, Ramires (Of Luiz)... Niet al te duur, maar wel redelijke kwaliteitquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk maar 25k ofzo, maar hoef het team niet gelijk te hebben natuurlijk, mag dus wel iets meer kosten eventueel.
vorige paginaquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wat is dat nou precies? Waar we het het vorige topic over hadden?
Precies, we kunnen wel iedereen dwars door onze verdediging laten lopen, maar da's ook weer zo raar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vorige paginamaar bv Nepenthez loopt altijd te zeiken over contain, maar hoe moet het dan, constant instappen?
k thx maar ff wat op papier proberen te krijgen dan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de BPL wellicht wat interessant materiaal. Clichy, Lukaku, Agger, De Jong, Hart, Valencia, Ramires (Of Luiz)... Niet al te duur, maar wel redelijke kwaliteit
nee want dan raken je spelers constant geblesseerd das ook weer niet goedquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Precies, we kunnen wel iedereen dwars door onze verdediging laten lopen, maar da's ook weer zo raar.Constant sliden kan natuurlijk ook
Daar heb ik nou een hekel aan, mannetjes die dat doen, en er gewoon mee wegkomen, of een vermaning krijgen. Een free kick en de tegenstander weer helemaal terug op eigen helft, terwijl je er lekker uit aan het knallen was. 1 van de slechtste issues aan fifa 12 vind ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Precies, we kunnen wel iedereen dwars door onze verdediging laten lopen, maar da's ook weer zo raar.Constant sliden kan natuurlijk ook
Je ziet in dat filmpje een aanval voorbij komen waar ie dat non-stop doet, en de tegenstander loopt er dan ook moeiteloos doorheenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vorige paginamaar bv Nepenthez loopt altijd te zeiken over contain, maar hoe moet het dan, constant instappen?
Typischquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef DutchSL het volgende:
Lekker de 11-nation-pacewhore uithangen met
Cissé-Hernandez
Donovan
Young-Valencia
Ramires
Enrique-Bassong-Kompany-Bosingwa
Given
UP Enrique?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef DutchSL het volgende:
Lekker de 11-nation-pacewhore uithangen met
Cissé-Hernandez
Donovan
Young-Valencia
Ramires
Enrique-Bassong-Kompany-Bosingwa
Given
Ja, er waren alweer 300 berichten bijgekomen stelletje spamhonden!quote:
Modric, RVP CF en Up Ba ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
Ik ben zo domkoop ik per ongeluk seedorf IF voor 28K
was helemaal niet de bedoeling. Nu kan ik net zo goed leuke hybrid maken
---------------------------????---------------------------------
Wijnaldum---------??????-----------?????????
---------Seedorf IF------------De Jong----------------
Aanholt ----Burdisso --------Kjaer IF-----Richards
------------------------Stekelenburg--------------------
Wie op de vraagtekens?
Ik moet Kjaer, Burdisso, Richards en Stekelenburg nog halen. Iemand? 60K
dat red ik nooit. Ik moet van 60K de hele verdediging nog halenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Modric, RVP CF en Up Ba ofzo?
hoeveel is de verdediging, 25k ofzo? Heb je nog 35k over. Hmmmmmmquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
dat red ik nooit. Ik moet van 60K de hele verdediging nog halen
Silvers mag ook. N'Gog in de spits Nasri CF en dan nog een CAM
Nasri CF N'Gog als spits dan nog een CAM Taarabtquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel is de verdediging, 25k ofzo? Heb je nog 35k over. Hmmmmmm
Kanquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:06 schreef StijnDa het volgende:
Waarom dan een dure 74 ST als je weinig geld hebt? Kan je beter een goedkopere 76 nemen...
Klopt nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan
http://www.futhead.com/12/squad/11467
Dit team, alleen Taarabt 7 chem, hoe komen ze erbij.
Dat klopt volgens mij niet. Hij heeft geen dode links en staat op de goede positie. Dus 9quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan
lolwut Taarabt heeft allemaal groene links, wat een onzin.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan
De UP?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
Schurrle op CMVoelt redelijk hetzelfde als Di Natale op CM.
Bouw deze dan. Heb ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik verlies alles met mijn nieuwe silver mexicanen![]()
toch maar op zoek naar wat anders
Ik ben opzoek naar zijn in-game stats kan alleen niks vindenquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef Reemi het volgende:
Iemand ooit met IF Balotelli gespeeld?
Ja. Voelt een beetje hetzelfde aan als Demba Ba. Sterk en een goed schot.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef Reemi het volgende:
Iemand ooit met IF Balotelli gespeeld?
Mario Balotelliquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar zijn in-game stats kan alleen niks vinden
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1155479.pagequote:Op donderdag 9 februari 2012 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar zijn in-game stats kan alleen niks vinden
Maar dan wél met 4* skillsquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja. Voelt een beetje hetzelfde aan als Demba Ba. Sterk en een goed schot.
Veel dankquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mario Balotelli
Acceleration 84→86
Agility 74→78
Balance 45→47
Jumping 61→62
Reactions 80→88
SprintSpeed 82→84
Strength 82→84
Aggression 79→87
Positioning 79→79
TactAware 39→43
Vision 72→72
BallControl 84→89
Crossing 72→77
Curve 79→88
Dribbling 85→90
Finishing 81→90
FKAcc 78→87
HeadingAcc 73→75
LongPass 58→62
LongShot 74→83
Marking 20→22
Penalties 73→81
ShortPass 74→79
ShotPower 83→93
SlideTackle 21→21
StandingTackle 30→33
Volleys 78→87
Geen dank.
Als ik m discard mag ik m dan ook?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:35 schreef StijnDa het volgende:
UP Labyad binnen![]()
Heb er nog een gratis voor iemand als je belooft hem te gebruiken![]()
3-4-2-1, donkergroene formatie in 4-3-3 en 4-3-2-1.
Neequote:Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ik m discard mag ik m dan ook?![]()
Ik ben er ook maar mee gekapt, alleen maar troep, wel veel +1 healing cards en Squad fitness. Helaas maar 1 speler die wat waards is, 4K ongeveer 91 pace LV of RVquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al zoveel bronze packs geopend maar ik heb geen 1 BPL bronze gekregen die meer dan 2k waard is
Wel Keane van Man Utd maar die is niet shiny en dus niet zo heel veel waard. Voor de rest wel een paar goede pulls zoals Pearce, Zakuani, Ashe enzo. O ja, en Kandji
graag, wil hem testen in mn eredivisilversquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:35 schreef StijnDa het volgende:
UP Labyad binnen![]()
Heb er nog een gratis voor iemand als je belooft hem te gebruiken![]()
3-4-2-1, donkergroene formatie in 4-3-3 en 4-3-2-1.
Mooi elftalquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Zo ik ben klaar voor dat nieuwe toernooitje waarvoor je 11 nationaliteiten uit één league moet hebben.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#h5Du43EtbcOsJ
Daarom kijk ik eerst altijd ff hoeveel iemand kost!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Trok ik vandaag een Grenier uit een pakje in een kutformatie, ik zet hem erop voor 1100, meer zal ie toch niet waard zijn dacht ik. Blijkt het een UP te zijn die ong 10k waard is
Chiellini, wat een baas is datquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:57 schreef poker4lifee het volgende:
zijn er nog goede serie a cbs die niet braziliaans zijn behalve cordoba? voor het 11 nationaliteiten team
Cacares dan, betere speler dan Cordoba.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
ohja niet italiaans en niet braziliaans haha.
oei nice thx, nog 1 cb nodig danquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Cacares dan, betere speler dan Cordoba.
doe ik normaal gesproken ook, maar was op school dus ik wilde hem er even snel op zettenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daarom kijk ik eerst altijd ff hoeveel iemand kost!
thx, helaas traagquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:04 schreef Reemi het volgende:
Walter Samuel? (Argentina)
Mexes? (France)
Ik koop ze altijd al, maar de meesten vanwege de zero weight en up spelers die zijn gereleased..quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Rijst het volgende:
Waarom koopt iedereen nu bronze pakjes?
had bijna hetzelfde team maar in 343 met richards als rmquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even naar de 360 gesleept
Hebben ze in Belgie geen fora ofzo? 2 x schooieren in 6 minuten als een verwaarloosde hondquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef stoereboii het volgende:
iemand die dit team met alles erop en eraan wil overnemen? reden is omdat ik eens iets anders wil http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eLk0llwbbcOwI
nee idd hebben we niet, maar ik vraag het hier omdat ik ze ineens kwijt wil en niet iedereen in stukjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben ze in Belgie geen fora ofzo? 2 x schooieren als een verwaarloosde hond
Je dacht: de eerste keer hebben ze niet begrepen: Laat ik het nog maar een keer doen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee idd hebben we niet, maar ik vraag het hier omdat ik ze ineens kwijt wil en niet iedereen in stukjes
apart pak je er wel meer voor hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee idd hebben we niet, maar ik vraag het hier omdat ik ze ineens kwijt wil en niet iedereen in stukjes
maar dan moet ik iedereen er ook 20 keer opzetten en daar heb ik echt geen zin in. mijn doel is om dan 70k bijeen te schrapen ofzo nu en dan heb ik een lekker startkapitaal om met handelen te beginnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
apart pak je er wel meer voor hoor.
Gewoon alles 150 bid beginnen en dan kijken wat eruit komt! Is nog spannend ook.... en nu erover ophouden denk dat de mening van de mensen hier wel duidelijk is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
maar dan moet ik iedereen er ook 20 keer opzetten en daar heb ik echt geen zin in. mijn doel is om dan 70k bijeen te schrapen ofzo nu en dan heb ik een lekker startkapitaal om met handelen te beginnen
ja klopt maar als ik het hier verkoop is het wel met een vriendenprijsje hequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon alles 150 bid beginnen en dan kijken wat eruit komt! Is nog spannend ook.... en nu erover ophouden denk dat de mening van de mensen hier wel duidelijk is.
ik geef je 2kquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja klopt maar als ik het hier verkoop is het wel met een vriendenprijsje he
70k voor dat team is geen vriendenprijsje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja klopt maar als ik het hier verkoop is het wel met een vriendenprijsje he
Degene die zaken doet met hem kan zelf door voor een Belgquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol dat team is max 30k waard ofzo
Kameni is getransfereerd, maar wel naar een team uit dezelfde leaguequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Autobuyer gespot!
Ik zet Kameni te koop voor 800sp/1000bn (geen idee wat de prijs is, maar ooit voor 800 gekocht)
En hij was weg op het moment dat ik x indruk. Onmenselijk snel
doe haar de groeten van je FOK matties en doe je mobiel weg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:07 schreef Rijst het volgende:
Ik wil ook kopen maar ben nu aan het winkelen:') met mn vriendin
Rijstbal heeft een vriendin?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:07 schreef Rijst het volgende:
Ik wil ook kopen maar ben nu aan het winkelen:') met mn vriendin
Nee ik word een btje gek we zijn a naar 10 h&ms geweest. Heb homger en wil fifa spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe haar de groeten van je FOK matties en doe je mobiel weg.
Eten en gamen boven je vriendin verkiezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik word een btje gek we zijn a naar 10 h&ms geweest. Heb homger en wil fifa spelen.
Dude, lees danquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eten en gamen boven je vriendin verkiezen
10 H&M's is wel overdreven jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dude, lees danNa 10 H&M's ben jij het ook wel zat hoop ik
Die spitsenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef n0ir het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hR09cw62bcOyI
[ afbeelding ]
Mijn teampje voor het 11 nationaliteiten toernooi. 4k als prijs vond ik wel de moeite waard, ben benieuwd of ik wat kan winnen met deze boys.
Ik ga alleen maar wisselen als de tegenstander het doet. Zal wel elk potje worden![]()
niets mis mee, tenminste origineelquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niets mis mee, tenminste origineel
Haha, nee, gelukkig niet, anders zou een rijke kerel ook 4 Messi's en 4 Ramossen in zn team kunnen hebben. Aanvullend met 3 Nene'squote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
kan je een IF Donk en een normale donk in 1 team hebben?
Zou wel grappig zijn voor een keerquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, gelukkig niet, anders zou een rijke kerel ook 4 Messi's en 4 Ramossen in zn team kunnen hebben. Aanvullend met 3 Nene's
Vooral de 4 Messi'squote:Op donderdag 9 februari 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn voor een keer
dat kan toch gewoon?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
Wah, mij lijkt het wel chill om dezelfde speler in verschillende opstellingen tegelijk in je club te kunnen hebben. Ze moeten natuurlijk wel in verschillende teams spelen.
Ik had een 4-3-3 met di maria, nilmar en afellay, was best een lekkere voorhoedequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef stoereboii het volgende:
En welke formatie speelt het best voor la liga? Best met intrekkende vleugels
Had je ze toch beter hier voor een vriendenprijsje kunnen verkopen he!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef stoereboii het volgende:
Lol ik zet m'n bpl team erop met elke speler 1k boven waarde en instant verkocht sommigen
Hèhèquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef laucas het volgende:
Hmm, mijn PS3 coins zijn meer waard op de 360 maar zou degene met wie ik wil swappen dan ook meer PS3 coins moeten krijgen dan ik aan 360 coins ontvang?
Team kopen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hèhèpas trouwens op dat je niet weer gescammed wordt, is nooit leuk hè
Meh, toen ik net een Mexes kocht vroeg de web-app mij of ik de nieuwe Mexes wou omruilen voor de oude. Ik klikte ja en toen stond de oude bij 'New Items'. Lukte me niet om ze beiden in de club te zetten.quote:
Met spelers van plaats ombouwen en wat betere positie kaartjes geven rond de 40.000quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoeveel heeft je dat gekost en hoeveel coins heb e nu?
Phaha leuk grapje, ik denk aan sprintbommenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Met spelers van plaats ombouwen en wat betere positie kaartjes geven rond de 40.000
Heb rond de 600.000 coins
Maar wat is mijn thema nou weet je het al?
Veel explosie in mijn team
Bij het venster waar je Match Earnings staan zie je een aantal multipliers, die van Team Difference, DNF en Toernooi. Ze zouden bij zulke toernooien er eentje bij moeten gooien die over je wissels gaat. Wissel je niet, komt er bijvoorbeeld een multiplier van x1.25 tussen te staan. Wissel je drie keer, gaat die multiplier omlaag naar 0.75.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Dat nieuwe toernooi is maar ruk. Trek het sowieso niet dat mensen gelijk op start drukken en 3 wissels gebruiken. EA moet is een keer een toernooi neerzetten dat werkt.
Koop old traffordquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb nu 50k, Kwart van team is verkocht en dan zeggen jullie dat het team 30k waard was
Tips om 50k te investeren?
Klote Man Suckynitedquote:
wat een kut stem heeft die gastquote:
Woensdag net voor het einde van die IF periode was hij 52k op zijn laagste. Uurtje later stonden ze er op voor rond die prijs. Heb ze eerder die week zien weggaan voor 40k.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Apekoek het volgende:
Heb zojuist een SIF Guidetti voor 65k op PS3 gehaald, goede keus? Wordt deze knakker meer waard? De IFs zijn nu echt cheap.
Ok, toen had ik de doekoes nog niet. Naja de schade is te overzien, zag zojuist maar 2 SIFs op de markt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Woensdag net voor het einde van die IF periode was hij 52k op zijn laagste. Uurtje later stonden ze er op voor rond die prijs. Heb ze eerder die week zien weggaan voor 40k.
Geen idee of die verder gaat stijgen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
wat een kut stem heeft die gast![]()
ook een kut team trouwens....
Morgen Luiz even ruilen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef Reemi het volgende:
Blij met m'n (alweer) nieuwe team. Torres is weer terug, geweldige speler blijft hetIF Johnson ook een erg goede aankoop geweest.
IF Balotelli is goed, maar zijn workrates maken het wat minder...
Ik heb hem voor m'n nieuwe team gebruiktquote:
Ja, heb 2 CV's en een Michel Bastos nodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb hem voor m'n nieuwe team gebruiktSorry, zoek je nog andere Brazilianen? Heb je Dede al?
Dede heb je al?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, heb 2 CV's en een Michel Bastos nodig
Jaquote:
Ik wil hem wel als je hem niet goed vindquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef kilozout het volgende:
Walcott IF 85 in een pakje.
Maar hij speelt niet echt chill..
Ik geef het niet zomaar weg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil hem wel als je hem niet goed vind
Vind ik ook raar, ik heb 2 potjes met hem gespeeld en hij speelde ontzettend goed. Die passingquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef BDIL het volgende:
Wrm is die SIF kagawa zo goedkoop ? Gister avond kon je hem voor 60 k binnenhalen, valt wel tegen voor zon speler gezien zijn rating
150 coins.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geef ricky ervoor. Ricky is veel beter, zal je veel plezier aan beleven.
quote:
200 coins en gouden contract kaart?quote:
DE happy hour?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand wanneer de happy hour is?
zeventienmiljardvijfondermiljoenduizend coins.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
200 coins en gouden contract kaart?
Was gister manquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand wanneer de happy hour is?
300 coins en een Sibon, mijn laatste offerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef kilozout het volgende:
[..]
zeventienmiljardvijfondermiljoenduizend coins.
Fuuuquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Was gister manVroeger was het maandag 7 uur, ik las laatst op het forum dat het nu vrijdag 7 uur was. Weet het niet zeker
160K, wtf. Wat een bananen die daar zoveel voor neerleggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef detennismaster het volgende:
Ik zie voor mijn ogen een Pogba voor 500c BIN weggaan.![]()
Die gaat voor 160K.![]()
![]()
Als je 10 miljoen coins hebt dan boeit zoiets je ook niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
160K, wtf. Wat een bananen die daar zoveel voor neerleggen.
Op futhead zie ik alleen maar een pogba met skill 60 en 65, die niet veel voorstellen. Waar speelt die gast dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef detennismaster het volgende:
Die gaat voor 160K.![]()
![]()
http://www.futhead.com/12/player/9850quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Op futhead zie ik alleen maar een pogba met skill 60 en 65, die niet veel voorstellen. Waar speelt die gast dan?
Waarom is die eigenlijk skill 55? Foutje in de database?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/9850
Gewoon omdat EAquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Waarom is die eigenlijk skill 55? Foutje in de database?
Fucked Up Gquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Maar eigenlijk ben ik zojuist 159,5K misgelopen.
Hoe dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga even 24k winst pakken op Huseklepp
Is hij gepricefixed op het moment?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga even 24k winst pakken op Huseklepp
Zuur hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Maar eigenlijk ben ik zojuist 159,5K misgelopen.
Tering ik heb hem gister nog verkocht voor 6K. gaat lekker zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is hij gepricefixed op het moment?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tering ik heb hem gister nog verkocht voor 6K. gaat lekker zo.
Die kutneger ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
KSI allesheeft net een beast over hem gedaan
Fanbois en mongolen die veel te veel voor alles betalen.quote:
160k voor een bronzequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fanbois en mongolen die veel te veel voor alles betalen.
Dat is 10x zo erg als die Situ die ik voor 400 miste.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef detennismaster het volgende:
Die gaat voor 160K.![]()
![]()
Sommige mensen blijkbaar wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan nog betaal je toch geen 160k voor een bronze!
ja hoor, 5k deal?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
Iemand die:
Fetfadzidis
Wellington Silva
Lamela
wil?
Nee!quote:
Als ik op de 360 had gespeeld, maar helaasquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
kan iemand mij even helpen? Ik wil van mijn Huseklepp af maar hij staat er voor teveel op en te lang. Dus als iemand hem even een tradeoffer zou kunnen sturen en terug zou kunnen geven zou ik zeer dankbaar zijnCF, 4411, portsmouth, club is FC Awesome
Ik heb je een Kone + 150c gestuurd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
kan iemand mij even helpen? Ik wil van mijn Huseklepp af maar hij staat er voor teveel op en te lang. Dus als iemand hem even een tradeoffer zou kunnen sturen en terug zou kunnen geven zou ik zeer dankbaar zijnCF, 4411, portsmouth, club is FC Awesome
ik heb hem er voor 600k bin op gezetquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb je een Kone + 150c gestuurd.
Die koopt niemand manquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem er voor 600k bin op gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |