Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Curve kijk ik vooral na, ik mag graag de bal richting 2e paal draaien en zo scoor ik er ook vaak meequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef Toefjes het volgende:
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste eigenschappen voor de hoekschopnemer? Crossing + curve?
Je hebt ook geen goede spits. Misschien moet je honda of die silver vervangen voor wagner lovequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef detennismaster het volgende:
3 gespeeld met mijn Jappen, 3 verloren. Nu nog 1 wedstrijd en bij verlies naar tradepile.
moet jij niet op school zitten ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef detennismaster het volgende:
3 gespeeld met mijn Jappen, 3 verloren. Nu nog 1 wedstrijd en bij verlies naar tradepile.
Edit: 2-0 achter..
3 tussenuren!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet jij niet op school zitten ofzo?
okee, ik zal er eens naar gaan kijken, want met corners, zowel mee als tegen valt nog veel winst te behalen in mn spel. Vooral de laatste dagen vliegen de goals me om de oren bij Corners. Onbegrijpelijk, met IF Chielin(toen nog) en IF Silva acherinquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Curve kijk ik vooral na, ik mag graag de bal richting 2e paal draaien en zo scoor ik er ook vaak mee
3-2 verloren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef detennismaster het volgende:
Edit: 2-0 achter..
Is ook gewoon een leuke kattennaam. Of eigenlijk is het een poes. Poezennaamquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes, je moet je kat echt Kandji noemen. Bazennaam.
Lul verhaal verzinnen, heb je een baby in je familie? De baby noemde hem Kandji ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook gewoon een leuke kattennaam. Of eigenlijk is het een poes. PoezennaamAlleen stom als men vraagt: Waarom Kandji? Staat niet stoer bij de vrouwtjes.
Gewoon lulverhaal ophangen over een van je avonturen toen je in *insert land waar kandji vandaan komt* wasquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook gewoon een leuke kattennaam. Of eigenlijk is het een poes. PoezennaamAlleen stom als men vraagt: Waarom Kandji? Staat niet stoer bij de vrouwtjes.
Je poes gebruiken om aan pussy te komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat moet je als blanke nou in Senegal behalve wapens verkopen en ontwikkelingsgeld in eigen zak steken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon lulverhaal ophangen over een van je avonturen toen je in *insert land waar kandji vandaan komt* was
Zeg dat het een stoere neger uit Amerika is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lul verhaal verzinnen, heb je een baby in je familie? De baby noemde hem Kandji ofzo.
Vinden de vrouwtjes schattig.
haha, wamberto lijkt ook een beetje op een hamsterquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
Een jongen vroeger op de basisschool die had 'n broer die z'n hamster Jesus Sousa Campos noemde.
Je hamster vernoemen naar Wamberto.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lul verhaal verzinnen, heb je een baby in je familie? De baby noemde hem Kandji ofzo.
Vinden de vrouwtjes schattig.
Ibarbo is echt heel erg goed!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, verliezen van een pace nicht die contained speelt4-3
het is dat hij gg zegt anders zou hij een haat bericht krijgen.
Ibarbobazen schot heeft die kerel.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:13 schreef Toefjes het volgende:
haha, wamberto lijkt ook een beetje op een hamster
850kquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, verliezen van een pace nicht die contained speelt4-3
het is dat hij gg zegt anders zou hij een haat bericht krijgen.
Ibarbobazen schot heeft die kerel.
Ik heb het gezien, echt wtf dat soort mensen die 90 minuten contained spelen en keihard counteren. Ik verdedig zoveel mogelijk vooruit en speel nooit ultra def. minimaal normaal.quote:
2 goals in 1 wedstrijd bij mij alquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
Ibarbo is een held, echt geweldig.. maar afstandsschoten met hem lukt mij nooit zo.
*zoekt op*
3 goals in 61 wedstrijden, ernaast staat Alvaro Gonzalez die heeft 16 goals in 122 wedstrijden.
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
Gaan jullie het EK spel van EA kopen?
Hier ook niet, zal wel 60 euro zijn weer, en vind FUT te lekker spelen voor nog een spel erbij, was wel benieuwd of de meerderheid dat gevoel deeltquote:
Ik loop altijd met een mannetje (9 van de 10 keer een CDM) de gaten dicht, en laat de CPU eigenlijk verdedigen. Als ik vind dat het mannetje dat ervoor staat druk moet zetten, dan druk ik dat knopje in. Misschien lame, maar al die dingen uit de tutorials zijn voor mij onmogelijk om keurig netjes perfect uit te voeren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:43 schreef laucas het volgende:
A constant inhouden of X op de PS3. Ik gebruik het eigenlijk nauwelijks alleen bij onvoorspelbare situaties. Meeste tegenstanders zijn vrij voorspelbaar dus speel ik op volle pressing.
Cambiasso is de man om dit mee te doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef StijnDa het volgende:
Cameron Jerome binnen voor 46,5k![]()
Ik speel ook vaak met een 2e mannetje erbij, en dan ga ik zelf vaak achter de aanvaller met de bal lopen die dan meestal omdraait om die 2e verdediger kwijt te raken waardoor ik de bal meteen afpak
Jep CDM's zijn uitermate geschikt voor dit soort zaakjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cambiasso is de man om dit mee te doenZelfs in mn miljoenen ploeg ga ik m dus echt niet vervangen, ideale stofzuiger
CPU pakt die ballen niet af hoor (verdedigen?) of de tegenstander moet keer op keer in de man lopen waardoor ie de bal inlevert bij de CPU.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik loop altijd met een mannetje (9 van de 10 keer een CDM) de gaten dicht, en laat de CPU eigenlijk verdedigen. Als ik vind dat het mannetje dat ervoor staat druk moet zetten, dan druk ik dat knopje in. Misschien lame, maar al die dingen uit de tutorials zijn voor mij onmogelijk om keurig netjes perfect uit te voeren.
Dan zie ik die kleine kale kernkop aan komen banjeren en dan weet ik al dat ik binnen een paar tellen de bal weer hebquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep CDM's zijn uitermate geschikt voor dit soort zaakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |